Web Analytics Made Easy - Statcounter

رزمندگان یمنی ده‌ها خودروی زرهی و نفربر مربوط به مزدوران سعودی و اماراتی را در مناطق ساحلی غرب این کشور منهدم کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ هزاران تن از شورشیان و مزدوران وابسته به رژیم‌های سعودی و اماراتی با پشتیبانی هوایی و دریایی این دو کشور از دو روز گذشته عملیات جدید را باهدف اشغال مناطق ساحلی غرب یمن آغاز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت «اعلام الحربی» وابسته به مقاومت اعلام کرد: شمار زیادی از رزمندگان انصارالله و ارتش یمن به‌منظور دفع حمله گسترده مزدوران وابسته به رژیم‌های مرتجع عربی راهی استان ساحلی «الحدیده» شده‌اند.

نیروهای یمنی در 48 ساعت گذشته در اثر حمله سنگینی هوایی و دریایی رژیم‌های سعودی و اماراتی از برخی از مناطق جنوبی شهر الحدیده عقب‌نشینی کردند.

رزمندگان یمنی با وجود امکانات کم و حمله هوایی دشمن توانستند با انهدام ده‌ها خودروی زرهی و نفربر، پیشروی مزدوران را تا حد زیادی متوقف کنند.

بر اساس اطلاعات منتشرشده، صدها مزدور و شورشی وابسته به ائتلاف عربی در درگیری دو روز گذشته به رزمندگان یمنی به هلاکت رسیده‌اند.

رژیم‌های مرتجع عربی قصد دارند با اشغال کامل شهر ساحلی الحدیده، ارتباط نیروهای یمنی را با مناطق ساحلی غرب این کشور به‌طور کامل قطع کنند.

هم‌زمان با درگیری‌های شدید در جبهه ساحلی یمن، نیروهای یمنی به‌منظور کاهش فشار در منطقه، حملات جدید و گسترده‌ای را در خاک عربستان علیه نظامیان این رژیم آغاز کردند.

رزمندگان یمنی با حمله گسترده خود در محور استان‌های «نجران و جیزان» واقع در جنوب عربستان توانستند علاوه بر کشته و زخمی کردن ده‌ها نظامی، بخش‌هایی از مناطق را تحت کنترل خود دربیاوردند.

انتهای پیام/اعلام الحربی

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۶۷۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله ارتش صهیونیستی

منابع خبری جمعه شب اعلام کردند که دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

به گزارش مشرق، در این حمله ارتش رژیم صهیونیستی یک خودروی غیر نظامی در جاده میدون در جنوب لبنان هدف قرار گرفت، دو فرمانده نیروهای فجر شاخه نظامی جماعت اسلامی لبنان به نام‌های مصعب و بلال خلف به شهادت رسیدند.

شبکه خبری المیادین شامگاه جمعه گزارش داد که رژیم صهیونیستی با یک فروند پهپاد، یک خودروی غیر نظامی را در البقاع غربی در شرق لبنان هدف قرار داده است.

تصاویری که منتشر شده نشان می‌دهد که این خودرو کامل سوخته است.

دیگر خبرها

  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • جزئیات سناریوی رژیم‌صهیونیستی برای حمله به رفح
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • سنتکام: کشتی انگلیسی در حمله موشکی یمنی‌ها آسیب دید
  • شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله ارتش صهیونیستی
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • حمله نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی حمله کردند
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه