Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-29@06:49:45 GMT

ارتقاء تامین آب در جنوب و شهرهای جنوب شرق تهران

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۹۲۸۴۷

ارتقاء تامین آب در جنوب و شهرهای جنوب شرق تهران

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تهران گفت: با تکمیل فاز دوم تصفیه‌خانه هفتم آب تهران که ظرفیت تامین آب این تصفیه خانه را 2.5 مترمکعب بر ثانیه افزایش خواهد داد، آب بخش جنوب شهر تهران و شهرهای جنوب شرق استان تهران با کیفیت بهتری تامین می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، محمد پرورش در حاشیه بازدید وزیر نیرو از روند عملیات اجرایی مدول دوم تصفیه خانه هفتم آب تهران گفت: با تکمیل فاز دوم تصفیه‌خانه هفتم آب تهران که ظرفیت تامین آب این تصفیه خانه را 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 مترمکعب بر ثانیه افزایش خواهد داد روند تامین آب بخش جنوبی شهر تهران و شهرهای جنوب شرق استان تهران بیش از گذشته ارتقای کمی و کیفی خواهد داشت.

پرورش ادامه داد: فاز نخست تصفیه‌خانه هفتم تهران دو سال پیش از سوی رئیس‌جمهوری افتتاح شد که به دنبال آن بلافاصله عملیات اجرایی فاز دوم آن نیز آغاز شد و پیش‌بینی شده است 55 میلیارد تومان برای اتمام این پروژه نیاز باشد که در صورت تامین این هزینه، مدول دوم نیز تا دو سال آینده بهره‌برداری می‌رسد.

رضا اردکانیان وزیر نیرو از ساعات ابتدایی صبح امروز به همراه استاندار تهران راهی شهرستان‌های استان تهران شده است، تا ضمن بازدید از پروژه‌های آبی این وزارتخانه، برخی از طرح‌های آب و فاضلاب استان را نیز به بهره‌برداری برسانند.

وزیر نیرو دقایقی پیش با حضور در شهرستان پاکدشت از روند عملیات اجرایی مدول دوم تصفیه خانه هفتم آب تهران بازدید کرد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۲۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد گفت: گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان غربی را فرا گرفت و باعث کاهش کیفیت هوا در این منطقه شد.

اردلان محمدپور، با بیان اینکه  جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته جاری در جنوب استان  حاکم خواهد شد که در برخی  مناطق با افزایش ابر و وزش باد ملایم همراه خواهد بود، افزود:

این وضعیت پایداری هوا تا اواسط هفته جاری در منطقه تداوم دارد و در این مدت دمای هوا به طور میانگین سه تا چهار درجه سانتیگراد افزایش می یابد.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته پلدشت با حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد، گرمترین و تکاب با حداقل دمای چهار درجه سانتیگراد سردترین شهرهای آذربایجان‌غربی بودند و در این مدت دمای هوا در مهاباد بین هشت و ۲۵ درجه سانتیگراد نوسان داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • حال خوش تالاب های کانی برازان و قوپی باباعلی مهاباد
  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران