Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: ممنوعیت صادرات دام باعث کاهش قیمت گوشت گوسفندی در بازار شده و این کاهش ادامه خواهد داشت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایلنا، علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به اعلام ممنوعیت صادرات دام زنده از کشور توسط وزارت جهاد کشاورزی، اظهار کرد: این مساله بر شرایط بازار گوشت گوسفندی موثر بوده و در هفته‌ای که ممنوعیت صادرات اعلام شد حدود 1000 تا 1500 تومان قیمت گوشت گوسفندی کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به شرایط موجود و تعطیلاتی که هفته آینده پیش رو داریم، دامداران هنوز از عرضه دام‌هایشان به بازار خودداری می‌کنند و معقتقدند شرایط بهتری ایجاد می‌شود که می‌توانند از آن استفاده کنند.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه هماهنگی‌های خوبی را با مسئولان وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت در این زمینه انجام دادیم و تدابیر مناسبی در نظر گرفته شد، خاطرنشان کرد: به طور قطع بعد از تعطیلات هفته آینده با کاهش قیمت مواجه خواهیم بود.

ملکی تصریح کرد: چون در تعطیلات پیش‌رو مردم گوشت نمی‌خرند، در حال حاضر هم  بازار از رکود خاص خود برخودار است، دامداران نیز زمانی که این شرایط را می‌بینند باور خواهند کرد که باید دام‌شان را به قیمت معقول به فروش برسانند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت واردات گوشت قرمز به کشور عنوان کرد: واردات در حال انجام است و به مقداری که نیاز است انجام می‌گیرد.

ملکی قیمت گوشت وارداتی را برای مصرف کنندگان 33 هزارتومان اعلام کرد و گفت: قیمت هرکیلوگرم شقه بدون دنبه داخلی نیز برای مصرف کنندگان 53 هزار تومان است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کشاورزی گوشت بازرگانی قیمت گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۵۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نزول قیمت سکه و طلا در بازار تهران

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۵۹۳ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، به ۴۱ میلیون و ۳۹۵ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۳۲۵ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، به ۳۷ میلیون و ۹۹۵ هزارتومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۲۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۷۵ هزار تومان کاهش قیمت به ۳ میلیون و ۴۲۱ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۱۱۱ دلاری ۲ هزار و ۳۱۴ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سکه و طلا در بازار تهران ارزان تر شد
  • نزول قیمت سکه و طلا در بازار تهران
  • آخرین قیمت گوشت و دام زنده اعلام شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۸ اردیبهشت؛ ثبات قیمت سکه طی ۲۴ ساعت گذشته
  • تغییر شدید قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت سمند، دنا، رانا، کوییک و شاهین + جدول
  • امارات واردات سیمان ایران را ممنوع کرد
  • قیمت روز مرغ و ماهی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت +جدول
  • تامین ۷۰ درصدی لوله و اتصالات کشاورزی از تولیدکنندگان داخلی
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟