Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@06:00:16 GMT

افت 85 درصدی صادرات نفت ایران به ژاپن

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۰۹۶۲۴

افت 85 درصدی صادرات نفت ایران به ژاپن

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  وزارت اقتصاد و تجارت ژاپن در جدیدترین گزارش خود از افت 25 درصدی واردات نفت این کشور از ایران در آوریل 2018 خبر داد.بر اساس آمارهای این وزارتخانه، خرید نفت ژاپن از ایران در آوریل 2018 به 147 هزار کیلو لیتر برابر با 33 هزار بشکه در روز رسیده است. این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل افت 25 درصدی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واردات نفت ژاپن از ایران در آوریل سال گذشته میلادی 197 هزار کیلو لیتر برابر با 44 هزار بشکه در روز اعلام شده بود.

واردات نفت این کشور جنوب شرق آسیا از ایران در آوریل امسال نسبت به ماه قبل از آن نیز با افت 85 درصدی روبرو شده است. ایران در ماه مارس امسال 216 هزار بشکه در روز نفت به ژاپن صادر کرده بود.

صادرات نفت ایران به ژاپن معمولا در دوره های دو ماهه انجام می شود و همین مسئله باعث افت و خیز قابل توجه در آمار ماهانه ارائه شده از سوی وزارت اقتصاد و تجارت ژاپن می شود.

ایران یک درصد نفت مورد نیاز ژاپن را در آوریل 2018 تامین کرده است.

کل واردات نفت ژاپن در آوریل 2018 نیز افت 9 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته و به 3.43 میلیون بشکه در روز رسیده است.

انتهای پیام/

ایران یک درصد نفت مورد نیاز ژاپن را در آوریل 2018 تامین کرده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نفت صادرات برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۰۹۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه وقوع زلزله نیویورک از زاویه دید مجسمه آزادی (فیلم) وحشتناک‌ترین تصاویری که از زلزله تایوان ثبت شد (فیلم) برخورد وحشتناک سنگ سقوط کرده از کوه به یک خودرو (فیلم)

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن (فیلم)
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۸ اردیبهشت ماه
  • افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی
  • تاکسی‌های برقی وارد شد/ افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو
  • تاکسی های برقی وارد شد/ افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو
  • افزایش ۴۶ درصدی ارزش دلاری صادارت غیرنفتی از گمرکات استان گلستان
  • برنامه افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو در سال ۱۴۰۳
  • افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا