Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار مرکزی گفت: خدمت رسانی بی منت به نیازمندان، معلولین و محرومین جامعه را امری ضروی است

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سعید فرخی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری مرکزی شامگاه گذشته(10 خرداد) در مراسم تجلیل از خیران و نخبگان بهزیستی استان مرکزی که با حضور جمعی از مسئولان استانی، خیرین و نیکوکاران و خانواده بزگر بهزیستی برگزار شد، ضمن تقدیر از خیرین و نیکوکاران در خدمت رسانی به نیازمندان و محرومین جامعه گفت: نخبگان و فرهیختگان بهزیستی به همت و یاری شما عزیزان توانستند ایده و طرح های خود را عملی کرده و با همت و تلاش خود به مدارج عالی برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه همه افراد جامعه و ادارات و سازمان ها در کمک به این قشر از جامعه وظیفه دارند، افزود: همه باید در خدمت‌رسانی بی‌منت به جامعه هدف و توانمند کردن این عزیزان بکوشند و با تلاش و مشارکت همه جانبه زمینه را برای رشد و شکوفایی بیش از پیش این عزیزان فراهم کنند.

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد: معلولان در جامعه با مشکلات فراوانی روبرو هستند که باید ظرفیت خیران برای برطرف کردن مشکلات معلولان در استان مرکزی به کار گرفته شود ومسئولان نیز باید زمینه حل مشکلات این عزیزان را فراهم کنند.

 

فرخی سازمان بهزیستی را یکی از نهادهای خدمت ‌رسان به اقشار محروم و معلول و از مقدس‌ترین نهادهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: این نهاد خدمت رسان به تنهایی نمیتواند جواب گوی نیازهای مددجویان خود باشد و در این راستا نیازمند مشارکت و همدلی اقشار مختلف است.

 

در ادامه این مراسم زهرا امینی، مدیرکل بهزیستی استان مرکزی نیز در سخنانی ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن علیه السلام و تقدیر از خیرین و نیکوکاران گفت: خیرین و نیکوکاران همواره یار و یاور بهزیستی بوده و هستند و این خدمت و کار خیر این عزیزان جای تقدیر دارد.

 

وی با اشاره به اینکه بهزیستی استان مرکزی  در حال حاضر 30 هزار معلول را تحت پوشش دارد، افزود: این عزیزان از خدمات حمایتی این نهاد در بخش‌های مختلف بهره‌مند هستند ولی این خدمات و بودجه بهزیستی جواب گوی نیاز این عزیزان نیست.

 

امینی ضمن تقدیر از تلاش ها و فعالیت های معلولان نخبه در بخش های مختلف افزود: این عزیزان در زمینه‌های مختلف ورزشی، فرهنگی، قرآنی، هنرهای دستی، تجسمی، شعر، نویسندگی، نمایش و رشته های دیگر موفقیت های چشمگیری در سطح استانی و کشوری وحتی منطقه ای و بین المللی به دست آورده اند.

 

این مقام مسئول رسیدگی به معلولان و خانواده های آنها را امری ضروی دانست و بیان کرد: اشتغال از مهمترین خواسته های این عزیزان است که امسال از اولویت‌های کاری سازمان بهزیستی بحث اشتغال و استفاده از ظرفیت و توانمندی معلولان و بازتوانی خانواده‌ها و کاهش آمار جامع هدف است.

 

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی، همچنین به بحث پیشگیری نیز اشاره کرد و گفت: بهزیستی در این زمینه نیز اقدامات گسترده ای را انجام داده و با برگزاری کلاس ها و دوره های مختلف، گام های موثری را برداشته است.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه قرآن نمایشگاه قرآن کریم مجلس کانون های مساجد ماه رمضان مسجد برجام دولت کانون های فرهنگی هنری مساجد بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تجلیل از نخبگان اراک بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۱۴۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد

به گزارش قدس خراسان، باقر صدیقی امروز جمعه ۷ اردیبهشت در حاشیه دیدار با مدیر برق شهرستان قوچان با بیان اینکه مدیریت حوزه برق سرولایت با قوچان و سه روستا نیز با خوشاب سبزوار است، افزود: مدیریت حوزه آب و آب‌رسانی سرولایت نیز با شهرستان نیشابور و آب‌رسانی به تعدادی از روستاهای فیروزه، نیشابور و خوشاب نیز با این بخش است.
وی عنوان کرد: چون نقطه مرزی هستیم متأسفانه این گونه تقسیم‌بندی شده است. در حوزه برق‌رسانی از ۴۰ روستا ۳۷ روستا زیر نظر قوچان و سه روستا با خوشاب است.
بخشدار سرولایت با بیان اینکه در حوزه خدمات‌رسانی مانند گاز و آب این منطقه نیاز شهرستان‌های هم‌جوار را تأمین می‌کند، تصریح کرد: چون هم‌جوار ما روستاهای بخش آبکوه شهرستان قوچان است، به همین دلیل از این منطقه برق مورد نیاز وارد بخش سرولایت می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: برای شبکه توزیع برق استان از این مسیر مقرون به صرفه‌تر است تا اینکه بخواهد از نیشابور توزیع برق صورت گیرد. بخش سرولایت ۹۰ کیلومتر تا مرکز شهرستان فاصله دارد، در صورتی که این فاصله تا قوچان ۳۰ کیلومتر بیشتر نیست.
صدیقی در ادامه تعامل بین دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان را از محورهای مهم توسعه و آبادانی یک منطقه دانست و تصریح کرد: باید تلاش کنیم موانع و مشکلات را برطرف و راهکارهای عملی برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم را انتخاب کنیم.
وی با تأکید بر تداوم اجرای طرح تعویض شبکه توزیع برق فعلی به کابل خود نگهدار و همچنین تأمین روشنایی معابر روستایی خاطرنشان کرد: فرمانداری و بخشداری نقش حمایتی، نظارتی و هدایت‌کننده دارد و سایر دستگاه‌های اجرایی باید با هم افزایی و تعامل مشکلات مردمی را برطرف کنند.
بخشدار سرولایت در ادامه بر اختصاص پنل‌های خورشیدی به منظور تأمین درآمد پایدار برای دهیاری‌ها، پیگیری چارت و تأمین نیرو و بالابر مختص اداره برق مستقر در منطقه تأکید کرد.
وی همچنین به ضرورت هماهنگی بیش از پیش بین ادارات آب و برق با لحاظ حداقل اثرات اجتماعی اشاره و اظهار کرد: انتظار داریم برق کنتورهای چاه و خط پمپاژ به هیچ وجه قطع نشوند تا مشکل در کمبود و توزیع آب شرب برای اهالی بخش سرولایت را نداشته باشیم.صدیقی همچنین با هرگونه تعامل و همکاری با مجموعه برق و تداوم این همکاری‌ها اعلام آمادگی کرد و خواستار تسریع در اصلاح و نوسازی شبکه توزیع برق و برخی از خطوط انتقال آب و همچنین رفع مشکل مالکیت و دولتی شدن شبکه آب‌رسانی در ۳ روستای باقی مانده سطح بخش شد.
مدیر برق شهرستان قوچان در این نشست سه جانبه ضمن بیان اقدامات مهم انجام شده و در دست اقدام اظهار کرد: با توجه به اینکه رسالت شرکت برق خدمت‌رسانی به مردم است، از هیچ کوششی جهت خدمت شایسته به مردم دریغ نخواهیم کرد.
مهدی آدینه ادامه داد: خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان یک نعمت الهی است که باید قدردان و شکرگزار این نعمت باشیم.
وی با اشاره به هزینه کرد حدود ۴۵ میلیارد ریال برای برق‌رسانی به روستای ماه نشین سرولایت در سال گذشته ادامه داد: تکریم ارباب رجوع و پیگیری مطالبات به حق مردم از جمله محورهای مهم مورد توجه است که برای موفقیت در این راه و کسب رضایت مردم تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • مومنی: ببینید عزیزان با نرخ تورم در ایران چه گلی کاشته‌اند!
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا