Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@21:12:52 GMT

سالن ورزشی انزاب 20 سال است که خاک می‌خورد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۲۲۶۵۱

سالن ورزشی انزاب 20 سال است که خاک می‌خورد


معاون تربیت‌ بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مجموعه ورزشی انزاب اردبیل که عملیات احداث آن از سال 76 شروع شده با گذشت 20 سال هنوز به سرانجام نرسیده است.   
صاحب در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: این پروژه در زیربنایی به مساحت 7 هزار و 500 مترمربع در حال احداث است که متاسفانه به دلیل تاخیر در عملیات اجرایی به فضای پرسه زدن برخی از افراد ناباب و محل بروز برخی آسیب‌ها و تهدیدهای اجتماعی تبدیل شده است که انتظار می‌رود هر چه سریعتر در اولویت تکمیل و بهره‌برداری قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه حتی خود ما نیز از بازدید این پروژه به دلیل فضای نامناسب آن واهمه داریم، خاطرنشان کرد: با تاکید معاون استاندار اردبیل قرار است با بازدید از این پروژه راهکار مناسبی برای تکمیل آن و تامین منابع این پروژه از طریق نوسازی مدارس اندیشیده شود.
معاون تربیت‌ بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل در مورد پروژه حیاط پویا نیز گفت: در قالب این پروژه مناسب‌سازی فضای مدرسه مورد توجه قرار گرفته که در قالب این طرح 534 مدرسه که دارای حیاط مناسبی هستند آسفالت شده و یا زمین ورزشی آنها تجهیز می‌شود.
صاحب با اشاره به اینکه 22 درصد این طرح در مدارس اجرایی شده است، افزود: ما در حال حاضر 36 سالن سرپوشیده، 11 سالن روباز، یک استخر نیمه تمام به عنوان پروژه نیمه‌تمام داریم که سعی می‌کنیم این پروژه‌ها را با بهره‌گیری از ظرفیت منابعی که در سفر پیش روی رئیس چمهور تامین خواهد شد به بهره‌برداری برسانیم.
وی ادامه داد: استان اردبیل از نظر سرانه فضای ورزشی دانش‌آموزی جزو 5 استان پائین جدول است به طوری که سرانه فضای ورزشی دانش‌آموزی در کشور 24 صدم مترمربع است که این رقم در استان اردبیل به ازای هر دانش‌آموز 12 صدم مترمربع می‌باشد.
معاون تربیت‌ بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: ورزش دانش‌آموزی بهترین فضا برای استعدادیابی و همچنین شناسایی ورزشکاران مستعد است که امیدواریم با تهیه بسته‌های ورزشی در مدارس و غنای تدریس معلمان تربیت‌بدنی بتوانیم در این حوزه موفق عمل کنیم
صاحب گفت: احداث 15 باب زمین چمن مصنوعی ورزشی در فضای مدارس در اولویت ما قرار دارد که برای چهار باب چمن مصنوعی تامین اعتبار انجام شده است.
وی تعمیر خوابگاه سالن ورزشی شهید دیرین و امام خمینی اردبیل را به همراه یک باب مجتمع ورزشی و رفاهی شهدای دانش‌آموز گرمی را ضروری خواند و اظهار کرد: امیدواریم در سفر رئیس جمهور زمینه برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها فراهم آید.

معاون تربیت‌ بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل در پایان به کمبود نیروی تربیت بدنی در مدارس اشاره کرد و افزود: با جذب معلمان از دانشگاه فرهنگیان و استخدامی که انجام می‌شود امیدواریم کمبود 53 نفری معلم را در این حوزه به ویژه معلمان خواهر را برطرف کنیم.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آموزش و پرورش استان استان اردبیل جدول دانش آموز مدرسه تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۲۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، صادق ستاری فرد در آیین افتتاحیه صعود پانصد معلم کوهنورد هشت استان جنوب کشور به قله «بل» در شهرستان اقلید استان فارس، گرامیداشت هفته معلم و یادواره شهدای فرهنگی کنگره ملی ۱۵ هزار شهید استان فارس گفت: معلمان قله‌های بسیاری همچون قله های؛ علم، عطوفت، مهربانی، نجابت، ایثار و از خود گذشتگی را فتح  و وجودشان را برای دانش آموزان هزینه می‌کنند.
وی افزود: در ابتدای انقلاب اسلامی توجه به سرمایه انسانی بود که پیروزی را ممکن ساخت لذا گردهمایی معلمان حول یک محور باعث تحول در جامعه می‌شود.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: پیامبر اسلام در ابتدا برای نیل به هدف تربیت نیروی انسانی، مسجد را بنا کرد لذا اکنون ما هم در آموزش و پرورش نیاز به ایجاد فضا‌های مختلف آموزشی و تربیتی مطلوب داریم تا تربیت به معنای واقعی کلمه محقق شود.
صادق ستاری فرد ادامه داد: گام بعدی پیامبر (ص) ارائه محتوا بود و قرآنی را که از جانب خداوند بر او نازل شد به جامعه معرفی کرد و امروز ما باید بر اساس سند تحول بنیادین، محتوای خوب ارائه دهیم.
گفت: نظام محاسبه‌ای که پیامبر (ص) انجام دادند همان نظام ارزشیابی امروزی است که ما باید در دستور کار قرار دهیم، زیرا جهت دهنده همه ارکان تربیتی، نظام ارزشیابی است.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: رهبر معظم انقلاب ، پارسال به صراحت از هزینه کردن در آموزش و پرورش به عنوان سرمایه گذاری یاد کردند،  بنابراین ضروری است که سهم بودجه‌ای آموزش و پرورش از بودجه عمومی کشور، افزایش یابد.
۵۰۰ معلم کوهنورد از هشت استان اصفهان، بوشهر، کرمان، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، یزد و فارس صبح امروز به قله «بل» بلندترین قله استان فارس صعود کردند.

دیگر خبرها

  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • اردبیل در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)
  • اضافه‌شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • ساماندهی فضای کسب و کار؛ جهش تولید و صنعت در استان اردبیل