Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: ثبت نام دوره‌های تربیت معلم در رشته‌های حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم در موسسه قرآنی احسن الحدیث برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، موسسه قرآنی احسن الحدیث از دیگر غرفه‌های بیست و ششمین دوره نمایشگاه قرآن کریم در مصلای امام خمینی(ره) است.

این موسسه قرآنی کار خود را از سال 1358 با مدیریت استاد سید محسن موسوی بلده و جمعی از استادان، پیشکوستان و قاریان قرآن و خیرین آغاز کرده است که هم اکنون فعالیت‌های آن در واحد خواهران و برادران در چند حوزه؛ برگزاری دوره‎های آموزشی قرآن کریم در کلیه سطح قرآنی، تدوین طرح درس در حوزه‌ها و رشته‌های مختلف، تالیف و چاپ کتب آموزشی، برگزاری همایش‌ها، سمینارها، نمایشگاه‌ها و برگزاری دوره‌های تخصصی ویژه خردسالان؛ انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوره‌‌های ویژه جوانان و بزرگسالان به شکل حضوری برگزار می‌شود که شامل آموزش قرآن کریم از سطح مبتدی تا عالی، دوره‌های حفظ تخصصی، آموزش مفاهیم قرآن، صرف و نحو، مکالمه عربی، تفسیر قرآن کریم، اخلاق و اعتقادات، سبک زندگی اسلامی ایرانی است.

همچنین در این موسسه واحد دانش‌آموزی شامل تشکل گروه تواشیح، برگزاری مسابقه در رشته‎های مختلف، اذان، صوت و لحن تخصصی و قصص قرآنی است.

دوره‌های غیرحضوری به صورت تلفنی در رشته‌های حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم برگزار می‌شود.

موسسه دارای بخش دیگری به نام مشاوره است که در زمینه‌های آموزشی، ازدواج، تغییر رفتار فرزندان، فرزندپروری و اختلالات رفتاری به صورت فردی و گروهی مشاوره می‌دهد.

در این موسسه دوره‌های تربیت معلم با نظارت مستقیم استاد سید محسن موسوی بلده و حضور مدرسین متخصص و باتجربه انجام می‌گیرد که دوره‌های کارورزی و گواهینامه نیز ارائه می‌شود، عناوین این دوره‌ها شامل روخوانی و روانخوانی قرآن، تجوید، صوت و لحن، مفاهیم، حفظ و آموزش‌های قرآنی خردسالان، مهد و پیش دبستانی است.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب سایت موسسه به آدرس www.ahsanolhadith.ir   یا شماره تماس‌ 33326139-41 اطلاعات بیشتر را کسب کنند.

پایان پیام/487

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه قرآن نمایشگاه قرآن کریم مجلس ماه رمضان مسجد کانون های مساجد بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم دولت کانون های فرهنگی هنری مساجد برجام نمایشگاه قرآن کریم نمایشگاه قرآن نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۶۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عبدالکریم عبودی  اهداف این دوره را ساده‌سازی آموزش قرائت قرآن کریم و قابل درک برای تمام اقشار و سنین عنوان کرد و از اعطای گواهینامه معتبر از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و بیان کرد: در این دوره آموزش قرآن کاملا شنیداری بوده و مطالب کامل استاندارد و آکادمیک ارائه می‌شود.  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با اشاره به آغاز زمان نام نویسی از متقاضیان گفت: داوطلبان می‌توانند تا ۳۱ اردیبهشت ماه جهت ثبت‌نام به سامانه حمد مراجعه کنند.  عبودی افزود: دوره آموزشی سوم خرداد ماه در فرهنگسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در کوی آزادگان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی