Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@22:21:50 GMT

فیلمبرداری فیلم جدید آنجلینا جولی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۷۱۸۵۷

فیلمبرداری فیلم جدید آنجلینا جولی آغاز شد

خبرگزاری میزان- کمپانی نت فلیکس با انتشار عکسی از آغاز فیلمبرداری نسخه دوم فیلم پر طرفدار "مالیفیسنت 2" با بازی آنجلینا جولی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، کمپانی نت فلیکس با انتشار عکسی از آغاز فیلمبرداری نسخه دوم فیلم پر طرفدار "مالیفیسنت 2" با بازی آنجلینا جولی خبر داد.

مالیفیسنت ادامه ای بر نسخه اول این فیلم با بازی "آنجلینا جولی" است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بعد از بازی در این فیلم و بعد از جدایی از برد پیت قرار شد تا از بازیگری خداحافظی کند اما این تصمیم خیلی دوام نیاورد و وی هم اکنون مشغول بازی در دو فیلم است.

"جاشیم رونینگ" کارگردان فیلم سینمایی "دزدان دریایی کارائیب 5" کارگردانی نسخه دوم فیلم سینمایی "مالیفیسنت" را بر عهده گرفت.

شیطان یا پلید(Maleficent) دختری است که در یک خلنگ زار گسترده و زیبا به همراه پری‌ها و موجوداتی عجیب زندگی می‌کند. خلنگ زاری که در مجاورت قلمرو انسان هاست. وی دارای قلبی پاک و مهربان است.

روزی نگهبانهای خلنگ زار به او خبر می‌دهند که دزدی کوچک جواهری را از دریاچه دزدیده و آن را پس نمی‌دهد. مالیفیسنت پیش دزد یا همان اِستِفن می‌رود و با زبانی نرم او را رام کرده و با او دوست می‌شود و به دوستی او هم اطمینان پیدا می‌کند زیرا زمانی که استفن با مالیفیسنت دست می‌دهد و به علت حساسیت مالیفیسنت به فلز (حلقهٔ دست استفن) دست مالیفیسنت می‌سوزد.

استفن بسیار ناراحت شده و بلافاصله، با اینکه کودک فقیری هم بود، تنها جواهرش یعنی انگشتر خویش را به آب دریاچه می‌اندازد. در آن روز استفن به مالیفیسنت گفت که مادر و پدرش مرده‌اند و خود وی نیز بسیار فقیر بوده و در انبار غله زندگی می‌کند اما علاقه ای فراوان به پادشاه شدن و زندگی در قصر دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آنجلینا جولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۷۱۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، استاندار هرمزگان در مراسم آغاز ساخت این دو طرح گفت: بخشی از طرح زیرگذر روستای سرخون اجرا شده و حالا روند ساخت سرعت می‌گیرد.
مهدی دوستی افزود: طرح زیرگذر روستای سرخون طبق برنامه ریزی و با تخصیص منابع مالی از محل مولد سازی، کمتر از شش ماه دیگر در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: طرح پل خورگو نیز تا ۱۸ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید؛ خسارت۸۵۰ میلیارد ریالی بارندگی اخیر به تاسیسات برق هرمزگان
استاندار هرمزگان گفت: در استان ۵۴ نقطه حادثه خیز وجود دارد که با بهره برداری از این دو طرح تصادفات منجر به تلفات جانی کاهش می‌یابد.
استاندار هرمزگان گفت: به زودی عملیات اجرایی خطوط ریلی و ایستگاه‌های مانوری در بندرشهید نیز رجایی اجرایی میشود
عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: پل خورگو با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان و زیرگذر سرخون با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان ساخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • «در پا به ماه» نسخه نپیچیدیم بچه‌دار شوید/ تولد ۲۰ نوزاد را دیدیم
  • پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد
  • پیش تولید «پایتخت ۷» آغاز شد
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد؛ تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • آغاز پیش تولید «پایتخت۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • سن مناسب برای فرزندآوری؛ از تصویر تا واقعیت