Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@14:48:50 GMT

دعوت ۴ ارومیه‌ای به اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۲۳۴۴۶

دعوت ۴ ارومیه‌ای به اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی،  محمد وکیلی سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران لیست ۱۵ نفره تیم ملی را برای شرکت در اردوی آمادگی پیش از آغاز رقابت های قهرمانی آسیا اعلام کرد که در این لیست نام چهار بازیکن ارومیه‌ای دیده می‌شود.

سهیل مسعود پاسور، کمیل اکبری و امیرحسین همتی دریافت کننده قدرتی و بردیا سعادت قطر پاسور اهل ارومیه هستند که نامشان در بین نفرات دعوت شده، دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، دوازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی ۲۰۱۸ نوجوانان زیر ۱۸ سال آسیا از ۱۰ تا ۱۷ تیرماه به میزبانی شهر تبریز برگزار خواهد شد.

ایمان قلیچ راد و سهیل مسعود (پاسور)، کمیل اکبری، امیر رضا ناصری، عرفان جلالی نژاد، امین خواجه و امیرحسین همتی (دریافت کننده قدرتی)، علی حاجی پور، امیرحسین خانی، بردیا سعادت (قطر پاسور)، رضا محمود آبادی، محمد ولی زاده و علیرضا عبداللهی (دفاع وسط) و رامین شهنوازی و مصطفی کشمیری (لیبرو) دعوت شدگان به اردوی تیم ملی نوجوانان هستند.

 

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اردوی تیم ملی تیم ملی رقابت های قهرمانی آسیا قطر والیبال تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۳۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت

به گزارش خبرگزاری مهر، بعد از اینکه ولادیمیر آلکنو، سرمربی پیشین تیم‌های ملی والیبال روسیه و ایران به دنیای مربیگری بازگشت و هدایت تیم زنیت سن‌پترزبورگ را بر عهده گرفت، از مهدی خباز بدنساز ایرانی به عنوان مربی بدنسازی دعوت کرد تا در این تیم حضور داشته باشد.

آلکنو ۵۷ ساله در ۳ مقطع، سرمربی تیم ملی روسیه بود و توانست با این تیم در یک فینال رویایی مقابل برزیل، قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن شود. آخرین باری که آلکنو روی سرمربیگری تیمی را بر عهده داشت، سال ۲۰۲۱ و تیم ملی ایران بود. زنیت سن‌پترزبورگ در فصل گذشته لیگ برتر روسیه در مکان ششم ایستاد.

کد خبر 6098400 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • پاسور کلیدی والیبال، لیگ ملتها را از دست داد
  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • لژیونر‌ها به اردوی تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • خروج از بحران/ همه دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی والیبال آمدند
  • ترکیب تیم ملی والیبال کامل شد/ لژیونرها آمدند
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی