Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد با تأکید بر اینکه آرمان محو کامل فلسطین از دستور کار نظام اسلامی و جوانان انقلابی خارج نخواهد شد، گفت: تداوم مقتدرانه مسیر مقاومت، رهایی کامل فلسطین را ممکن می‌کند. به گزارش  گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدکاظم حسینی، عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد  در جمع پرشور راهپیمای کنندگان روز جهانی قدس در درالعباده یزد، بابیان اینکه امروزه به حول و قوه‌ی الهی شاهد زوال و سستی روزافزون آمریکا و نظام‌های استکباری و فرزندخوانده آمریکا یعنی اسرائیل منحوس هستیم، گفت: زبونی این رژیم جعلی در حدی است که برای به رسمیت شناخته شدن خود باید دستش را به‌سوی دیگر کشور‌ها دراز کند، مضاف بر این امروز شاهد فجیع‌ترین اوضاع سیاسی و استراتژی اسرائیل هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استانی یزد اضافه کرد: اسرائیل رژیمی جعلی است که با مبنای فکری جغرافیایی از نیل تا فرات به وجود آمد، اما هم‌اکنون به لطف الهی، به برکت انقلاب اسلامی و رشادت‌های جوانان حزب‌الله در دیواری محصورشده است که ممکن است هرلحظه با خروش جوانان کشور‌های اسلامی فروریزد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: به دیگر هم‌پیمانان اسرائیل نظیر رژیم کودک کش و شجره‌ی ملعونه آل سعود نیز یادآوری می‌کنیم که از او به‌عنوان گاو شیرده‌ای بیش یاد نمی‌کنند و تا شیر دارد او را می‌دوشند و پس از اتمام شیرش مثل قذافی‌ها، صدام‌ها و ... او را غسالی می‌کنند.

این فعال دانشجویی متذکر شد: غرب و استکبار هرگز به فکر صلاح و منفعت جوامع اسلامی نبوده و نیستند و تجربه گذشته به‌وضوح بدعهدی و خیانت‌کار بودن آن‌ها را نشان می‌دهد.

حسینی در ادامه بابیان اینکه همان‌طور که رهبر معظم انقلاب پیش‌بینی کرده بودند، بدعهدی آمریکا در موضوع برجام هویدا شد، افزود: از دولت‌مردان دعوت می‌کنیم با اتکا به داخل و اعتماد به جوانان ایرانی و باور روحیه‌ی خودباوری در راستای اعتلای پیشرفت روزافزون کشور و جبران برخی خسارت‌ها قدم بردارند و از بیگانگان دیده فروبندند؛ و بدانند که مردم و نیرو‌های انقلابی کشور حامی و کمک‌کار آن‌ها خواهند بود.

وی همچنین خطاب به معدود افراد داخلی معتقد به سازش با آمریکا و غرب متذکر شد: این افراد باید بدانند که ملت ایران هیچ‌گاه زیر بار زور نه رفته است و نه خواهد رفت و خواب آشفته‌ی سازش با این خائنان را باید از سرخود بیرون کنند.

نماینده بسیج دانشجویی استان با تأکید بر اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری؛ همه باید بدانند آرمان فلسطین و محو اسرائیل هیچ‌گاه از دستور کار نظام اسلامی و جوانان انقلابی علی‌رغم همه‌ی شیطنت‌های منطقه‌ای خارج نخواهد شد، ابراز امیدواری کرد: ان‌شاءالله به‌زودی این خانه‌ی سست عنکبوت، اسرائیل غاصب ویران خواهد شد و مسلمانان به قدس شریف بازخواهند گشت.

حسینی در پایان عنوان کرد: با وحدت و همدلی و جوامع اسلامی و تداوم مسیر مقاومت؛ قدس شریف، پایتخت فلسطینیان که اسرائیلی‌ها هم‌اکنون مدتی به خیال باطل خود آن را پایتخت خود نامیده‌اند، به‌زودی آزاد شده و محل تجمع و برپایی نماز مسلمانان جهان خواهد شد.    

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: یزد بسیج دانشجویی اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۵۵۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان مازندران در حمایت از خیزش جهانی دانشجویی

به گزارش خبرنگار مهر، دانشجویان دانشگاه‌های مختلف مازندران از جمله منابع طبیعی ساری، دانشگاه مازندران، علم و فن آوری مازندران و غیره ظهر یکشنبه در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا تجمع کردند.

جمعی از استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های مختلف مازندران در حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم جعلی اسرائیل و حمایت‌های آمریکا از این رژیم کودک‌کش با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس اقدام پلیس آمریکا را محکوم کردند.

خیزش دانشجویی اخیر در حمایت از فلسطین در آمریکا و اروپا، بزرگ‌ترین اعتراضات ضد اسرائیلی در دل غرب از زمان تأسیس این رژیم جعلی است و نویدبخش فعال شدن دوباره جنبش دانشجویی در آمریکا و اروپا این بار علیه اسرائیل است.

دانشگاه‌های آمریکا از هفته گذشته شاهد اعتراضات سراسری دانشجویان و استادان در اعتراض به سیاست‌های حمایتی دولت از رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه هستند، در این اعتراضات بسیاری از دانشجویان و اعضای هیأت علمی بازداشت شدند.

این تجمع سراسری در تمام دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور با هدف حمایت از جنبش اصیل «همبستگی با غزه» برگزار شد.

کد خبر 6091172

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان مازندران در حمایت از خیزش جهانی دانشجویی
  • حمله به رفح دور اما نزدیک!
  • هاآرتص: اسرائیل دانشگاه‌های آمریکا را از دست داده است
  • شکست رسانه‌ای واشنگتن در اعتراضات دانشجویی
  • واکنش به کشتار در غزه؛ حقیقت جنبش‌های دانشجویی در آمریکا
  • خطر اعتراضات دانشجویی آمریکا بیخ گوش بایدن
  • بیداری دانشجویی؛ رسوایی آمریکایی
  • چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
  • اسموتریچ خواستار ترور رهبران حماس، نابودی کامل غزه و تحریم دولت رام‌الله شد
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد