Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: ماجرای علیرضا حقیقی برای سایر بازیکنان تکرار می‌شود؟

از زمان ورود یوزهای ایرانی به روسیه با توجه به حضور خبرنگاران ایرانی و خارجی اطراف تیم سوژه‌هایی که رسانه‌ها به آن می‌پردازند، چندبرابر شده و هر روز اخبار جذاب زیادی از اردوی تیم‌ملی به گوش می‌رسد.

یادمان هست که در دوره قبلی وقتی علیرضا حقیقی با ظاهر آراسته درون دروازه تیم‌ملی ایستاد، طرفداران زیادی در شبکه‌های اجتماعی و حتی در میان هواداران تیم‌های خارجی پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشنهادهای ازدواجی که دختران خارجی برای حقیقی فرستادند و توجه رسانه‌های خارجی به دروازه‌بان خوش‌چهره فوتبال ایران حسابی خبرساز شد.

حالا هم به ‌نظر می‌رسد ماجرایی مشابه این‌بار قبل از شروع جام‌جهانی برای بازیکنان ایرانی رخ داده است. دیلی‌میل در گزارشی به عکس کت‌وشلواری بازیکنان ایرانی در روسیه اشاره کرد و نوشت: «عکس بازیکنان خوش‌تیپ ایرانی در توییتر و رسانه‌های گروهی دیگر بازتاب گسترده‌ای داشت و خیلی‌ها را به تیم‌ملی ایران علاقه‌مند کرد.»

ژست‌های جالبی که شاگردان کی‌روش مقابل دوربین‌ها در هنگام سفر به روسیه با لباس رسمی گرفتند، شاید به تعداد طرفداران آنها قبل از جام‌جهانی بیفزاید! همچنین کارلوس کی‌روش که دیروز اجازه حضور هواداران و خبرنگاران را در تمرین تیم‌ملی صادر کرده بود، به گفت‌و‌گو با رسانه‌ها پرداخت. درحالی ‌که درباره تحریم شرکت نایکی از سرمربی پرتغالی سوال پرسیده شد، او در پاسخ به خبرنگاران ایرانی انتقاد و اعلام کرد؛ شما حق انتقاد از نایکی را ندارید، چون بین تیم‌ملی و باشگاه‌ها گزینه دوم را انتخاب کردید! با این‌که کی‌روش به ماجرای نایکی پاسخی نداد؛ همچنان بسیاری از بازیکنان ایرانی در تمرین از این کفش‌ها استفاده می‌کنند.

روزبه چشمی به خاطر اشتباهاتی که در بازی با ترکیه داشت، از سوی خیلی از کارشناسان مورد انتقاد قرار گرفت. با این‌که پیش‌بینی می‌شد کی‌روش هم به خاطر این اتفاق مدافع ملی‌پوش استقلال Esteghlal را از ترکیب اصلی تیم‌ملی خارج کند، او دیروز در مصاحبه‌اش گفت؛ از نظر او چشمی بهترین مدافع ١٠‌سال اخیر ایران است تا بدین شکل حمایت جانانه‌ای از بازیکن مورد علاقه‌اش داشته باشد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

بهاره رهنما دست به دعا شد +عکس

مریم در غیاب دایی با دوست پسرش به خانه او در شمال تهران رفت

آیت الله هاشمی رفسنجانی قبل از مرگ مرموز تهدید به ترور شده بود!

نسرین دستور قتل فجیع و سوزاندن پسر جوان در بیابان های اراک را داد!

من با رسول مرد همسایه همخوابی کردم! /  او از من خواست هووی جوانم را هم به خلوتگاهش ببرم!+ عکس

تجاوز وحشیانه مدیر منحرف مدرسه به دانش آموز 14 ساله/ او خانم معلم جوان را هم باردار کرده بود + عکس

مست بودم و در اتاق خواب به درخواستم توجه نکرد، با چاقو او را کشتم! + عکس

تجاوز به دو مرد که آرایش دخترانه داشتند! / ما را به یک زیر زمین بردند+ عکس

قتل مرموز دانش آموز کلاس دهمی در سرویس بهداشتی

دردسر دوستی پسر دبیرستانی با زن بی حیا + عکس و گفتگو

سقوط مرگبار مرد بدهکار هنگام جلب / در شهرک غرب تهران رخ داد

آخرین خبر از پرونده ناظم منحرف دبیرستان معین تهران

داماد نمک نشناس تهرانی زن صیغه ای هم داشت! + عکس

اعتراف تلخ دانش آموز 12 ساله مشهدی که مشروب به مدرسه برده بود!

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت اخبار سفر استقلال Esteghlal شهروند پسر روزنامه مرد ایرانی عکس حوادث مرد ایران قتل تهران تجاوز فیلم پسر خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۱۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان با مدیران عامل رسانه‌های کشور

ششمین نشست هم‌اندیشی با مدیران مسئول و مدیران عامل رسانه‌های جمعی کشور به دعوت وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز یکشنبه در محل وزارت امور خارجه برگزار شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ششمین نشست هم‌اندیشی با مدیران مسئول و مدیران عامل رسانه‌های جمعی کشور به دعوت حسین امیرعبدالهیان، وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز یکشنبه در یک فضای صمیمی و دوستانه با هدف گفتگو و تبادل نظر پیرامون مهمترین محورهای مرتبط با روابط خارجی و بین المللی جمهوری اسلامی ایران، تحولات منطقه‌ و جهان در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.

در آغاز این نشست مدیران مسئول و مدیران عامل رسانه‌های گروهی کشور ارتباط رسانه و دستگاه دیپلماسی در روشنگری افکار عمومی بویژه در تصویر سازی واقعگرایانه را با اهمیت توصیف کردند.

همچنین رویکرد و عملکرد وزارت امور خارجه در جریان عملیات طوفان الاقصی به ویژه هماهنگی و تعامل هم‌افزا با نیروهای مسلح کشور در جریان‌ عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی را در ابعاد مختلف سیاسی و بین‌المللی در راستای دفاع از امنیت و منافع ملی، مدبرانه و قابل تقدیر دانستند.

مدیران رسانه‌های کشور از طیف‌های مختلف سیاسی، دیدگاه‌های خود را در خصوص موضوعات متنوعی از مسایل سیاست خارجی در حوزه منطقه‌ای و بین‌المللی، روابط اقتصادی، تجاری و فرهنگی بین‌المللی مطرح کردند.

در ادامه این نشست امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تاکید بر اهمیت پیوند و همکاری مکمل میان دستگاه دیپلماسی و رسانه‌ها و تشکر از نقش رسانه‌های عمومی کشور در حمایت از سیاست خارجی و تبیین و روشنگری سیاست‌های نظام برای افکار عمومی داخلی و خارجی، بر اهمیت ارتقای این همکاری‌های مشترک و سازنده در راستای منافع ملی تاکید کرد.

 امیرعبداللهیان ضمن تجلیل از نقش محوری و حکیمانه مقام معظم رهبری در عبور کشور از گذرگاه‌های سخت و دشوار، رویکرد دولت جناب آقای دکتر رئیسی در پیگیری و تحقق منافع ملی در چارچوب روابط متوازن و دیپلماسی پویا با حوزه‌های مختلف جغرافیایی را مورد اشاره قرار داد.

وزیر امور خارجه همچنین با مروری بر مهم ترین تحولات فراروی کشور در عرصه سیاست و روابط خارجی از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم، ابعادی از نحوه مدیریت این مسائل و چالش‌ها و نتایج حاصله را برشمرد.

 امیرعبداللهیان با اشاره به بحران غزه، برخی از ابعاد نقش آفرینی جمهوری اسلامی ایران در عرصه دیپلماتیک در حمایت از ملت مظلوم فلسطین در هفت ماهه جنگ اخیر علیه غزه را تشریح کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی در ادامه این نشست ضمن با اهمیت خواندن نقش کنش‌گری رسانه‌ها همپای دولت و دستگاه دیپلماسی، به سوالات حاضران پاسخ گفت.

تبریک امیرعبداللهیان به وزیر خارجه آفریقای جنوبیگزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکاقدردانی امیرعبداللهیان از خانواده شهید طهرانی مقدم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید
  • چرا پخش سریال حشاشین پس از انتشار ممنوع شد؟/ ممیزی سریال‌های خارجی پسینی است
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • جزئیات تجاوز چهار افغانی به فوتبالیست ایرانی
  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر
  • حضور ۱۹ شبکه خارجی در آیین روز خلیج‌فارس در بوشهر
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • توصیه سرمربی خارجی که به ایران آمد؛ هرگز اینگونه ازدواج نکن!
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!