Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران ازاجرای سه مورد تعطیلی کارگاههای معدنی نا ایمن از ابتدای سال 97 تا کنون در راستای اجرای ماده 105 قانون کار در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل، حسن غلامی در اولین جلسه کارگروه تخصصی ایمنی معادن استان مازندران اظهار داشت: بمنظور ارتقاء سطح ایمنی و کاهش شدت حوادث ناشی از کار در محیط‌های کارگری، مدیران واحدهای تولیدی باید براساس آیین‌نامه بکارگیری مسئول ایمنی در واحدها، نسبت به بکارگیری مسئولان ایمنی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامی افزود: تمهیدات ویژه و ضروری جهت بکارگیری مسئولان ایمنی در کارگاه‌های معدنی بصورت فراگیر در راستای اجرای این آیین نامه و حضور دائمی مسئول ایمنی در کارگاه های استان اتخاذ شده است.

وی همکاری و تعامل با بازرسان کار، شناسایی موقعیت‌های خطرآفرین و ارزیابی ریسک در کارگاهها، ثبت آمار حوادث ناشی از کار در کارگاه و اطلاع به بازرسان کار و همچنین نظارت بر نظم و ترتیب و چیدمان مواد اولیه و محصولات و استقرار ماشین آلات و ابزار کار به نحو صحیح و ایمن در کارگاهها را از جمله وظایف مسئولین ایمنی در کارگاه‌های استان عنوان کرد.

این مسئول بازدید از تونل شماره هشت شرکت معدنی سامان سوادکوه با حضور مدیر کل، برگزاری جلسه کارگروه تخصصی معدن استان،بازدید از تعداد 6 کارگاه معدنی توسط بازرسان کار، اجرایسه مورد ماده 105 قانون کار(تعطیلی کارگاههای معدنی در شهرستان نور) در معادن استان را از اقدامات مهم در حوزه نظارت مستمر بر حسن اجرای دقیقی آیین نامه ایمنی در معادن استان برشمرد.

مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از بازدید مستمر از کارگاههای معدنی بصورت فصلی و نظارت بر اجرای دقیق آیین نامه های مربوطه خبر داد و گفت:ابلاغیه های صادره قبلی در بازدیدها و معرفی جدی و بدون اغماض کارفرمایان متخلف از قانون به مراجع قضایی پیگیری می شود.

وی تصریح کرد: الزام به تجهیز کلیه معادن ذغالسنگ استان به تهویه مصنوعی در اجرای ماده 391 آیین نامه ایمنی معادن و تاکید و در صورت لزوم اجرای تبصره یک ماده 105 قانون کار « تهویه به روش طبیعی در معادن ذغالسنگ ، معادن گاز دار و معادن گرد ذغالدار ممنوع است .

مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با تاکید برنظارت اجرای دقیق آیین نامه آموزش کارگران ، کارفرمایان و کار آموزان در راستای ارتقای فرهنگ ایمنی در کارگاههای معدنی گفت: مقرر شد جلسه آموزش عملی ایمنی معادن با حضور بازرسان کار شهرستانهای معدنی در محل یکی از معادن ذغالسنگ استان تشکیل شود.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اداره کل تعاون کار و رفاه استان مازندران روابط عمومی گاز همکاری و تعامل روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۳۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای ایجاد و گسترش تعامل و همکاری‌های علمی - تحقیقاتی و آموزشی، تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس با امضای آرش رنجبران رئیس دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و حمید قاطع مدیرعامل شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس منعقد شد.

این تفاهم‌نامه با هدف راه‌اندازی مرکز تحقیق، توسعه و توانمندسازی شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس و استفاده بهینه از توانمندی‌های علمی، فنی، آموزشی و پژوهشی با محور سکوی «ست» منعقد شده است.

همکاری در زمینه برگزاری همایش مشترک و تشکیل دوره‌های تخصصی و آموزشی، انجام طرح‌های مشترک تحقیقاتی و مطالعاتی، همکاری در زمینه تألیف، ترجمه اسناد، کتب و مدارک علمی - آموزشی، ارائه دوره‌های آموزشی مشترک به‌منظور تربیت نیروی انسانی متخصص در مقاطع مختلف تحصیل، همکاری در زمینه دوره‌های کارآموزی و کارورزی دانشجویان و انجام پروژه‌های پژوهشی در قالب پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی و جهت‌دهی پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی به سمت نیاز‌های شرکت از موضوعات این تفاهم‌نامه است.

این تفاهم‌نامه در ۱۴ ماده و به مدت یک سال به امضای طرفین رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • تنها «حمل» دارو از طریق سکوی اینترنتی است/ به هیچ وجه «فروش» دارو مطرح نیست
  • آیین‌نامه عرضه اینترنتی دارو ابلاغ شد/اجرای آزمایشی در ۶ ماه
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن
  • گیر واردات خودرو‌های کارکرده کجاست؟
  • گیر واردات خودروهای کارکرده کجاست؟
  • درخواست «افزایش اختیارات آتش‌نشانی در برابر ساختمان‌های ناایمن» به مجلس می‌رود