Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین عناوین اخبار اقتصادی امروز (دوشنبه ،21 خرداد ماه) به شرح ذیل است:

رشد 70 درصدی ترانزیت در ابتدایی سال 97/ حضور 90 شرکت خارجی در نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی
قائم مقام راه‌آهن گفت: در سال‌های گذشته در حوزه ترانزیت رشد 100درصدی داشته‌ایم به طوری که توانسته‌ایم در دو ماهه ابتدای امسال رشد 70 درصدی را تجربه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجوز ساخت برج-باغ در تهران لغو شد/حفظ کاربری باغات فرحزاد و کن
ایزدی با بیان اینکه در طرح جامع، برای دره فرحزاد و منطقه کن کاربری فضای سبز در نظر گرفته شده است، بر لزوم حفظ زیستگاه طبیعی این منطقه تأکید کرد.

آخرین تحولات بازار مرغ و ماهی/نرخ هر کیلو مرغ به 7600 تومان رسید
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی نرخ جدید مرغ، مشتقات و انواع ماهی در بازار را اعلام کرد.

مذاکره با شرکت‌های خارجی برای تأمین ناوگان هوایی کشور/ ایران پیگیر لغو قرارداد بوئینگ است
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از انجام مذاکره برخی شرکت‌های هواپیمایی داخلی با شرکت‌های خارجی برای تأمین ناوگان هوایی خبرداد.

تعیین تکلیف سپرده گذاران تعاونی منحله فرشتگان از 27 خرداد+جدول
موسسه اعتباری کاسپین، از روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۷/۳/۲۷ آماده پرداخت باقیمانده سپرده سپرده‌گذاران تعاونی منحله فرشتگان است.

چینی ها به سرعت جای خالی شرکت‌های اروپایی را پُر می‌کنند
حریری گفت:حضور شرکت‌های اروپایی برای بازاریابی و صادرات است. هر شرکتی که بازار ایران را ترک کند، به سرعت جای خود را به شرکت چینی می‌دهد.

نرخ ۳۳ ارز بانکی افزایش یافت+جدول
بانک مرکزی امروز نرخ ۳۹ ارز عمده در برابر ریال را اعلام کرد که براساس آن نرخ ۳۳ ارز افزایش، ۵ ارز کاهش و ۱ ارز ثابت ماند.

1200 فقره اسناد املاک علوی در استان گیلان اهداء می‌شود
در چهل و نهمین مرحله از واگذاری‌های املاک و اراضی علوی، 400 هزار مترمربع به ارزش تقریبی 521 میلیارد ریال اهداء خواهد شد.

رعد و برق و بارش پراکنده در برخی مناطق کشور/آسمان تهران ابری است+ جدول
براساس آخرین اطلاعات هواشناسی از اواسط امروز در شمال غرب،البرز غربی و استان های مجاور آن رعد و برق، وزش باد و بارش پیش بینی می شود.

سکه به دو میلیون و ۵۱۱ هزار تومان رسید/ یورو ۸۱۰۸ تومان
امروز در صرافی‌ها، هر قطعه سکه طرح قدیم دو میلیون و ۵۱۱ هزار تومان و سکه طرح جدید دو میلیون و ۳۷۴ هزار تومان به فروش رسید.

انجام مبادلات تجاری میان ایران و چین بر اساس پول‌های ملی دو کشور
وزیر اقتصاد گفت: طبق تفاهم‌نامه امضا شده بین ایران و چین ارزهای ملی هر دو کشور در مبادلات تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

مهمترین اخبار اقتصادی 21 خرداد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی سکه ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۱۹۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس

پانصد و هفتاد ششمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس به ریاست محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، دبیری صنعت، معدن و تجارت و دستگاه‌های ذیربط استانی و مدیران عامل بانک‌ها با هدف حل و فصل مشکلات تشکیل و در جهت توسعه فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی بنگاه‌های اقتصادی اتخاذ تصمیم شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس در حاشیه این جلسه گفت: این نشست با طرح موضوعات ۲۸ بنگاه اقتصادی طرح در کمیته تخصصی ذیل کارگروه و تعیین تکلیف یک واحد صنعتی تولید انواع قالب‌های پیشرفته فلزی و با ارائه نظرات کارشناسی در جهت حل مسائل و مشکلات و تولید بیش از پیش این واحد تولیدی موانع برگزار شد که در آن تصمیماتی درباره این مشکلات اتخاذ شد.

حمیدرضا ایزدی اظهار کرد: نشست‌های تخصصی و کارگروه تسهیل استان فارس با نگاه تسهیلگری، بهبود فضای کسب و کار و حمایت از تولید، مشکلات واحد‌های تولیدی را بررسی و حل می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ساختمان‌های بحرانی منطقه ۱۲ تهران به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود
  • اولتیماتوم ۱۸ ماهه برای تعیین‌تکلیف شبکه فاضلاب بندرعباس
  • تعیین تکلیف پساب یزد
  • خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود
  • رئیس قوه قضائیه: پرونده‌های اموال تملیکی تعیین تکلیف شود
  • تعیین تکلیف ۱۰ هزار و ۶۰۰ کانتینر کالای متروکه در هرمزگان
  • رشد صادرات و ترانزیت آستارا؛ مرز مهم اقتصادی کشور
  • تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود