Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، نهمین نشست کادر سرپرستی کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا با حضور نصراله سجادی سرپرست کاروان در محل کمیته برگزار شد.

این نشست که با حضور سجادی سرپرست کاروان، اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی و معاون کاروان اعزامی، دهخدا رئیس فدراسیون دانشجویی، غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، آقا علی نژاد مسئول کاروان پالمبانگ، نماینده حراست، عاطفه اسلامیان مدیر واحد بین الملل، حمیدرضا سلامی مدیر واحد تشریفات، محمود عبدالهی مدیر واحد روابط عمومی، علیرضا محسنی مسئول بدرقه کاروان، پرویز خاکی،  سعید افتخاری، فاطمه موسوی و اعظم فاطمی نیا از کمیته ملی المپیک  درآن حضور داشتند در ابتدا مسئولین هریک از کمیته ها و بخش های مختلف کاروان اعزامی به ارائه گزارشاتی از فعالیت های انجام شده خود پرداخته و سپس به اعلام برنامه های پیش رو  پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصراله سجادی سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا ضمن تقدیر و تشکر از کمیته های مربوطه از برگزاری سه نشست طی دو هفته آینده خبر داد و افزود: این نشست ها با توجه به ضرورت های موجود با روسای فدراسیونهای اعزامی به بازیهای آسیایی،کادر سرپرستی کاروان اعزامی و نشست با رسانه ها خواهد بود.

وی ادامه داد: علاوه بر آن قرار شد با توجه به ضرورت هماهنگی های کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی یک کارگاه آموزشی برای سرپرستان و کادر فنی رشته های اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا برگزار شود تا سرپرستان رشته های مختلف ورزشی با اطلاع و آگاهی کامل و به منظور اجتناب از ناهماهنگی در کاروان به این دوره از بازیها اعزام شوند.

در پایان قرار شد مسئولان کمیته های مختلف کادر سرپرستی کاروان در جلسه آتی چک لیستی از کلیه فعالیتهایی که باید  انجام شود را به همراه داشته باشند تا در خصوص هر مورد تصمیمات مربوطه اتخاذ شود.

انتهای پیام/ر

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۴۰۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: از بین بردن فقر تحصیلی بین نسلی از مهم‌ترین گام‌های کمیته امداد در میان خانواده‌های نیازمند است که با پرداخت کمک‌هزینه‌های تحصیلی و ارائه خدمات حمایتی دنبال می‌شود. 

وی با بیان اینکه توفیق در این بخش به‌جز با کمک حامیان و خیران محقق نمی‌شود، خواستار توجه بیشتر خانواده‌های برخوردار به این بخش شد. 

وی افزود:حامیان ماهانه و در مناسبت‌های مختلف، کمک‌های خود را به‌صورت مستقیم به‌ حساب کودکان یتیم و نیازمند واریز می‌کنند. 

وی با اشاره به این‌که معلمان علاوه بر تعلیم و تعلم، آموزگار مهرورزی نیز هستند، افزود: معلمان و اقشار مختلف برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از طریق ارسال عدد ۰۲۳ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت اکرام، حمایت از کودکان معنوی خود را برعهده بگیرند. 

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک دی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • نشست کمیته جمع آوری کمک برای مردم غزه