Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرهنگ علیرضا حاجی زاده گفت: این تمهیدات ترافیکی به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم نماز عید سعید فطر در اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی، مساجد و تکایای سطح شهر، اندیشیده شده است.

وی افزود: تمهیدات ترافیکی پلیس راهور در اطراف بارگاه منور امام رضا علیه السلام شامل محدودیت های توقف و تردد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: محدودیت های توقف در خیابان های شیرازی، نواب صفوی، میدان طبرسی تا حرم مطهر، خیابان امام رضا (ع) از تقاطع دانش تا میدان بیت المقدس و زیر گذر خیابان شهید اندرزگو تا بیت المقدس حرم مطهر رضوی است.

سرهنگ حاجی زاده افزود: همچنین در مسیر های یاد شده فوق از ساعت 20 شب قبل از عید سعید فطر تا پایان مراسم از تردد همه وسائل نقلیه شخصی و موتور سیکلت ها به سمت حرم  مطهر امام هشتم (ع) جلوگیری می شود.

وی گفت: امیدواریم نمازگزاران با ماموران پلیس همکاری لازم را به عمل آورده و از آوردن خودروهای شخصی خود برابر طرح ترافیکی به محدوده مرکزی شهر خودداری کنند.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: محدودیت ترافیکی محدودیت تردد پلیس راهور محدودیت های ترافیکی عید سعید فطر نماز عید فطر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۰۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروه‌های تفحص شهدا موفق شدند اردیبهشت ماه امسال پیکرهای مطهر ۵ شهید دوران دفاع مقدس را در منطقه عملیاتی شلمچه مربوط به تک دشمن در سال ۶۷ تفحص نمایند.

ویدئوی مربوط به این عملیات تفحص را در ادامه تماشا کنید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت