Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@04:31:18 GMT

کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۶۹۰۰۷

کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن برگزار می شود

گرگان - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان بندرترکمن از شروع کورس اسبدوانی تابستانه این شهرستان از روز اول تیرماه خبر داد و گفت: شنبه و یکشنبه هفته آتی ثبت نام اسب ها برای شرکت در این رقابت انجام می شود.

عبدالقدیر اونق روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هفته نخست مسابقات اسبدوانی کورس تابستانه در نخستین روز تابستان کلید می خورد و هماهنگی لازم با ادارات دخیل انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: هم اینک برگزاری مسابقات برای 9 هفته پیش بینی شده و تصمیم های بعدی در خصوص ادامه آن به تشخیص کمیته فنی خواهد بود.
به گزارش ایرنا برگزاری کورس اسبدوانی در شهرستان 80هزار نفری بندرترکمن واقع درغرب استان گلستان از قدمت دیرینه برخوردار است.
این رخداد ورزشی همه ساله با حضور انبوه مشتاقان این ورزش اصیل منطقه در مجموعه سوارکاری شهرستان که حدود 40 سال قدمت دارد، برگزار می شود.
7333/1648

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش سواركاري كورس تابستانه بندرتركمن گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۹۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود

رییس هیات مدیره خانه تئاتر درباره برگزاری برنامه‌های اردیبهشت تئاتر که هر سال به انگیزه بزرگداشت روز جهانی تئاتر و از سوی انجمن‌های مختلف خانه تئاتر برپا می‌شد، توضیحاتی ارایه کرد.

ایرج راد به ایسنا گفت: هر سال از دی و بهمن سال قبل برای برنامه‌های هفته بزرگداشت روز جهانی تئاتر برنامه‌ریزی می‌کردیم و دبیر و رییس جشن را مشخص می‌کردیم و در پی آن، برنامه انجمن‌های گوناگون به مناسبت این هفته مشخص می‌شد اما زمستان سال گذشته این اتفاق رخ نداد.

وی اضافه کرد: بعد از همه‌گیری کرونا، دیگر برنامه‌ریزی برای هفته بزرگداشت روز جهانی تئاتر صورت نگرفت و امسال هم برنامه خاصی تدارک دیده نشده که دلایل گوناگونی دارد از جمله مشکلات مالی و مسائل دیگر.

او در عین حال اضافه کرد: با وجود این، برخی از انجمن‌ها به صورت خودجوش، برنامه‌هایی تدارک دیده‌اند و خودشان پیگیری‌های لازم را در این زمینه انجام داده‌اند مانند برنامه کانون کارگردانان که برای بزرگداشت آقای زنجان‌پور برگزار می‌شود. در هر حال ما ممانعتی برای برگزاری برنامه‌های مستقل انجمن‌ها نداریم ولی در هیات مدیره مرکزی، برنامه‌ریزی کلی برای اردیبهشت تئاتر در نظر گرفته نشده است.

به گزارش ایسنا، تا پیش از همه‌گیری کرونا، هر سال برنامه بزرگداشت روز جهانی تئاتر به کوشش انجمن‌های زیر مجموعه خانه تئاتر برگزار می‌شد اما چند سالی است که این برنامه‌ها ‌به دلیل مشکلات اقتصادی و وضعیت اجتماعی، برگزار نشده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هفته پهلوانی را قوی‌تر برگزار کنیم
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • ۲۸ اردیبهشت، روز جهانی نجوم در ایران
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • (ویدیو) در ارومیه چه خبر است؟ از قمه کشی رعب آور تا کورس‌های شبانه
  • در ارومیه چه خبر است؟ از قمه کشی رعب آور تا کورس های شبانه (فیلم)