Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش برنا از ایلام ,  قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان اظهار کرد : استان ایلام پتانسیل های خوبی از جمله آثار باستانی و جاذبه های گردشگری، نفت، گاز، پتروشیمی و اربعین دارد این مزیت ها در کمتر استانی دیده می شود که بایست از آنها استفاده مناسب کرد.
استاندار ایلام ادامه داد: مدیران با وحدت و همدلی تلاش کنند تا از ظرفیت های خدادادی استان در راستای توسعه استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه اولویت همه ی مسئولین و دلسوزان باید توسعه ی همه جانبه استان باشد و مسائل سیاسی و فکری در مرحله بعدی قرار گیرد اظهار داشت؛ از مشکلات عمده استان می توان به بیکاری و اشتغال جوانان اشاره داشت که حل این معضل اساسی نیازمند مشارکت مردم و مسئولان است.
سلیمانی دشتکی ادامه داد : مدیران ما از وزارتخانه ها، سازمان ها مطالبه گری کنند و هریک در حوزه کاری خود به جد پیگیری نیازها و فعالیت های استان باشند.
وی تأکید کرد: برای پیشرفت استان باید تنگ نظری ها، معارضین، رقابت های بی مورد، تبدیل به هم فکری و همیاری شود.
استاندار ایلام در پایان ضمن تشکر از تلاش بی وقفه مدیران فعال استان آنان را به ادامه پیگیری های دلسوزانه خود تشویق کرد و گفت: ما فرصت نداریم و باید برای خدمت به مردم تلاش کنیم تا خاطره ارزشمندی از خود برجای بگذاریم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی پتروشیمی رقابت مشکلات وزارتخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۱۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشیمانی عجیب بایرن: شاید توخل بماند!

به گزارش "ورزش سه"، نتایج و عملکرد ضعیف بایرن مونیخ در این فصل که باعث شد آنها عنوان قهرمانی رقابت‌های بوندسلیگا را پس از بیشتر از یک دهه از دست بدهند مدیران این باشگاه را مجاب کرد که در پایان فصل با توخل قطع همکاری کنند.

جستجو برای یافتن سرمربی جدید از همان زمان آغاز شد اما تا به حال به نتیجه نرسیده است و رالف رانگنیک که گزینه اصلی آنها بود هم به پیشنهاد این باشگاه پاسخ منفی داد تا شرایط بیشتر از هر زمان دیگری برای مدیران بایرن دشوار شود.

حالا اسکای اسپورت آلمان خبر داده است که برای اولین بار در چند ماه اخیر، گزینه ادامه همکاری با توخل دیگر به صورت قطعی از سوی اعضای هیئت مدیره و مدیران این باشگاه رد نمی‌شود و مکس ابرل و فروند آماده بررسی این احتمال هستند.

بازیکنان کلیدی مانند مانوئل نویر در رختکن از ادامه حضور این مربی آلمانی حمایت می‌کنند اما شرایط بسیاری باید برای ادامه این همکاری فراهم شود  چون وضعیت در حال حاضر پیچیده به نظر می‌رسد. هرچند توخل هم روز گذشته در نشست خبری‌اش به این موضوع اشاره کرد و به نظر می‌رسد که او هم مایل است که در فصل آینده همچنان روی نیمکت بایرن بنشیند.

دیگر خبرها

  • تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود
  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است
  • کارگران پیش قراولان جهش تولید هستند
  • صلاح به تاریخ‌نویسی در لیگ برتر ادامه می‌دهد
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد
  • تکذیب شد: توخل هم حاضر نیست در بایرن بماند
  • پشیمانی عجیب بایرن: شاید توخل بماند!
  • راهبردهای علمی و علمی امام صادق(ع) در مقابله با سطحی نگری فکری و عمل گرایی افراطی