Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسف افضلی معاون هماهنگی مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام شده ساخت مذیف(آشپزخانه برای طبخ غذا) ویژه زائران ایرانی در سوریه توسط اعضای ستاد بازسازی عتبات استان خوزستان آغاز شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: اقدامات ستاد بازسازی استان خوزستان در سوریه که به عنوان مجری بازسازی انتخاب شده است، از مدت‌ها پیش آغاز شده بود و در سال جاری با جدیت و اهتمام بیشتری دنبال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات خاطرنشان کرد: ضمن قدردانی از مشارکت بی نظیر سایر اقشار مردمی در موضوع بازسازی عتبات عالیات در سنوات گذشته، انتظار می‌رود باز هم ما را در اجرای طرح‌های باقی مانده توسعه عتبات عالیات نیز همراهی کنند.

افضلی یادور شد: مشارکت و همراهی مردم در دوره‌های گذشته در موضوع بازسازی عتبات عالیات بسیار خوب بوده و امیدواریم در ادامه راه نیز ما را یاری کنند.

انتهای پیام/

آغاز ساخت مذیف ویژه زائران ایرانی در سوریه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عتبات عالیات سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۷۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام دو کاروان از دانشجویان به عمره آغاز می شود

حجت‌الاسلام مصطفی رستمی، با اشاره به تشرف دانشجویان به سفر عتبات و عالیات اظهار کرد: اعزام‌های اصلی پس از پایان زمان حج واجب و آغاز فصل عمره و با توافق کشور میزبان صورت خواهد گرفت، در این مرحله مشخص خواهد شد که چه تعداد سهمیه برای اعزام دانشجویان در نظر گرفته شده است.

رستمی با بیان اینکه این سفر توفیق بزرگی است که نصیب دانشجویان شده است، عنوان کرد: تعداد تقاضا برای سفر به عتبات بسیار بالاست و انتخاب این دانشجویان نشان از توفیق ویژه‌ آن ها دارد، دانشجویان باید قدر این لحظات ذی قیمت را بدانند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • اعزام دو کاروان از دانشجویان به عمره آغاز می شود
  • ۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند
  • کمک ۴ میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی عتبات‌عالیات
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است
  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • آغاز مجدد ثبت نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی در خوزستان
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس