Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@00:10:55 GMT

قتل جوان ۲۴ ساله در قم با سلاح سرد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۲۲۰۳۶

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: یک جوان ۲۴ ساله طی یک درگیری در قم با سلاح سرد به قتل رسید.

سرهنگ احمد کرمی افزود: در یک درگیری که حدود ساعت ۲۳ شب گذشته در مغازه گل فروشی در میدان نبوت منطقه نیروگاه قم رخ داد، جوانی ۲۴ ساله با سلاح سرد (چاقو) جان خود را از دست داد.

وی با بیان این که سابقه این درگیری از قبل وجود داشته و این افراد از قبل با هم درگیر بودند گفت: ضارب که یک موتوسوار بوده، متواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمی با اشاره به این که ضارب تا این لحظه شناسایی نشده است افزود: با اقدام‌های ماموران پلیس آگاهی قم، ضارب به زودی شناسایی و دستگیر خواهد شد.

نیروگاه متراکم‌ترین و پرجمعیت‌ترین منطقه قم بیش از ۴۵۰ هزار تن جمعیت دارد و در غرب قم واقع شده است، بیشتر نقاط این منطقه قدمتی بیش از ۵۰ سال ندارد و مهاجران از قومیت‌های گوناگون را در خود جای داده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قتل جوان سلاح سرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۲۲۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی

منابع خبری فلسطین از شهادت دو جوان فلسطینی در غرب جنین واقع در کرانه باختری به دست نظامیان صهیونیست خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، منابع رسانه‌ای امروز شنبه از شهادت دو جوان فلسطینی به نام‌های «مصطفی عابد» و «احمد شواهنه» در غرب جنین واقع در کرانه باختری به دست نظامیان صهیونیست خبر داده و اعلام کردند که نیروهای ارتش اشغالگر یورش گسترده‌ای به مناطق مختلف کرانه باختری انجام دادند.

برخی منابع خبری از درگیری بین مبارزان فلسطینی با نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غرب شهر جنین واقع در کرانه باختری خبردادند.

رژیم اسرائیل از بیم اینکه کرانه باختری و قلب مقاومت در این بخش از فلسطین یعنی جنین، به صحنه مقابله جدی با این رژیم در میانه جنگ علیه غزه تبدیل شود، یورش به این منطقه طی این روزها را شدت بخشیده است.

.

کرانه باختری در چند ماه اخیر شاهد افزایش مقاومت شهروندان فلسطینی در برابر یورش‌های نظامیان صهیونیست و مبارزه مسلحانه مبارزان فلسطینی با صهیونیست‌ها است. این وضعیت سران سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی را به شدت نگران کرده است.

نهادهای فلسطینی همواره خواستار حمایت بین‌المللی از ملت مظلوم فلسطین شده و از دادگاه بین‌المللی کیفری خواسته‌اند تا تحقیقات درباره جنایات رژیم صهیونیستی را هرچه سریع‌تر آغاز کند.

جامعه بین‌المللی همچنان در قبال بازداشت اداری و دیگر اقدامات آپارتایدی رژیم صهیونیستی سکوت می‌کند و این به منزله چراغ سبز برای ادامه اشغال سرزمین‌های فلسطینی و نقض حقوق فلسطینیان است.

یک شهید در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باخترییورش صهیونیست‌ها به خانه‌های فلسطینیان در کرانه باختری

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • روایت شاهدان عینی از لحظات درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی + فیلم
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو