Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان مقام نائب‌قهرمانی نخستین دوره مسابقات پاورلیفتینگ دانشجویان انتخابی تیم ملی را به دست آورد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی موسی زاده دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با مجموع ۶۷۵ کیلوگرم مقام دوم نخستین دوره مسابقات پاورلیفتینگ دانشجویان انتخابی تیم ملی را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مسابقات که به میزبانی اردبیل و با حضور ۲۱۷ نفر از برگزیدگان سراسر کشور برگزار شد در نهایت با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

موسی زاده با توجه به سطح بالای مسابقات توضیح داد: نخستین دوره مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ و انتخابی تیم ملی پاورلیفتینگ دانشجویان با همکاری دانشگاه پیام نور به منظور انتخاب نفرات برتر برای شرکت در اردوی تیم ملی به میزبانی دانشگاه پیام نور اردبیل برگزار شد و با شناخت نفرات و تیم‌های برتر به پایان رسید.

وی افزود: در دسته ۱۲۵+ کیلوگرم علیرضا کاکاوند از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با مجموع ۷۴۷/۵ مقام اول، بنده از دانشگاه آزاد اسلامی کرمان با مجموع ۶۷۵ کیلوگرم مقام دوم و رضا علی رضایی از دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با مجموع ۶۶۵ کیلوگرم مقام سوم را کسب کردند.

موسی زاده تصریح کرد: قرار است نفرات اول و دوم این مسابقات به همراه نفراتی که از سوی کمیته فنی معرفی شوند به اردوی تیم ملی دعوت شوند.

سومین دوره مسابقات پاورلیفتینگ دانشجویان جهان تیر امسال در کشور جمهوری چک برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی کرمان دانشجویان دانشجو تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۲۹۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور

نوجوانان کرمانی با کسب ۵ مدال طلا،۳ نقره،۲برنز و کسب۷۲۰ امتیاز قهرمان المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ شدند.

همچنین یزد با کسب۴۷۰ امتیاز دوم، سیستان و بلوچستان با کسب ۴۲۰ امتیاز سوم و خراسان جنوبی با کسب۳۷۰ امتیاز چهارم شد.

بدین ترتیب تیم نوجوانان کرمان به سرمربی گیری سعیده بازمانده، مربیگری حکیمه مکی آبادی و سرپرستی فرزانه خانقائی توسط نادیا ایزدآبادی، غزل نصرت آبادی، آناشهسواری، ستایش نجمی نژاد، یاسمن نژادکورکی، صاحب مدال طلا، بهنازسفلایی، ستاره رحیمی و رایا باقری صاحب مدال نقره، و آرزو سلیمانی و ستایش گیلک صاحب مدال برنز شد.

همچنین نرگس فرخی نژاد به عنوان سرناظر مسابقات و نجمه پورمیرزایی به عنوان داور، نمایندگان فدراسیون در این دوره از مسابقات بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ای شد
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • ۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور
  • ۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور