Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، عملیات ساخت بیمارستان ۲۷۰ تخت خوابی بندرعباس با زیربنای ۱۲ هزار مترمربع در ۶ طبقه در محوطه بیمارستان شهید محمدی آغاز شد.
فریدون همتی استاندار هرمزگان گفت: این بیمارستان با ۴۰ میلیارد تومان اعتبار در مدت دو سال ساخته می‌شود.
فریدون همتی افزود: پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس متعهد شده است در مدت دو سال بیمارستان را با تامین تجهیزات تحویل دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: با توجه به مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان تا دو سال آینده در مجموع حدود هزار و ۷۰۰ تخت بیمارستانی در قالب بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در هرمزگان ایجاد می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان هم گفت: با ساخت این بیمارستان ۲۰۰ تخت بستری، ۵۰ تخت ویژه و ۲۵ تخت ایزوله به استان اضافه می‌شود.
حسین داودی افزود: بخش‌های آزمایشگاهی، تصویربرداری و همه امکانات لازم برای بیمارستان تدارک دیده شده است.
احمد مرادی رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به نقش پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس در ساخت این بیمارستان گفت: ایفای مسئولیت‌های اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی بزرگ و فعال استان کمک بزرگی به دولت برای اجرای طرح‌های عمرانی است.
محمد آشوری، نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: با توجه به کبود و یا خلاء اعتباراتی که درحوزه ملی وجود دارد بهتر است صندوق توسعه استان با مشارکت صنایع ایجاد شود و طرح‌های ضروری استان از محل این صندوق اجرایی شود.
انتهای پیام/ز


ساخت بیمارستان در بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۵۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس قوه قضائیه به بندرعباس

رئیس قوه قضائیه در سفر به بندرعباس برنامه‌های مختلفی از جمله حضور در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در منطقه یکم نیروی دریایی سپاه، بازدید از اسکله شهید رجایی و اموال تملیکی، دیدار با کارگران، دیدار با روسای مناطق آزاد و کارآفرینان و صنعتگران، شرکت در جلسه شورای اداری استان هرمزگان، بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دستگاه قضایی استان هرمزگان در محل دادگستری کل استان هرمزگان ، شرکت در جلسه شورای عالی قوه قضاییه در محل دادگستری کل استان هرمزگان و مصاحبه پایانی با خبرنگاران و اصحاب رسانه خواهد داشت. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079146 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • مدرسه پسرانه سما شعبه یک بندرعباس، روز معلم را جشن گرفت
  • عکس هوایی از آخرین بازمانده‌؛ چه خوابی برای شش مرکز تهران دیده‌اند؟
  • ساخت خانه برای اقشار کم درامد
  • طرح جلوگیری از ورود مستقیم فاضلاب برخی محله‌ها به خورها آغاز می‌شود
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاظلاب بندرعباس
  • اولتیماتوم ۱۸ ماهه برای تعیین‌تکلیف شبکه فاضلاب بندرعباس
  • سفر رئیس قوه قضائیه به بندرعباس
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی آغاز شد
  • آغاز بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی/ کلنگی که در نهایت بر زمین خورد