Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@04:32:54 GMT

بوی خون به مشام یوزهای ایرانی رسیده

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۵۷۲۹۶

بوی خون به مشام یوزهای ایرانی رسیده

وبسایت ESPN، ایران را حریفی خطرناک برای اسپانیا دانسته و معتقد است که لاروخا شرایط خطرناکی را پسری می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم ایران و اسپانیا، فردا، دومین دیدار خود در جام جهانی را در شهر کازان برگزار خواهند کرد. تیم ملی ایران در دیدار اول خود مقابل نیجریه به پیروزی رسیده و اسپانیا که 2 روز پیش از شروع دیدارهایش در جام، سرمربی خود را اخراج کرد، مقابل پرتغال به تساوی 3-3 دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال ESPN به تحلیل بازی فردا پرداخته که در زیر می‌خوانیم:

 

وقتی کریستیانو رونالدو، با آن ضربه ایستگاهی استثنایی و غیرقابل مهار، دروازه داوید دخیا را باز کرد، هواداران اسپانیا در سرتاسر جهان هم خوشحال بودند و هم ناراحت.

بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید ولی فوتبال در این دیدار یک برنده داشت: اسپانیا. آنها بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتند، خیلی سریع و راحت توپ را به گردش درآوردند و شاید این دیدار را بتوان یک یش غذا برای یکی از مدعیان اصلی جام جهانی دانست که به اعتقاد خودشان، دیدارهایشان یک هفته و نیم بعد آغاز می‌شود، یعنی دور حذفی.

 

 

 

با این حال، شرایط آنقدرها هم برای اسپانیا ساده نخواهد بود زیرا دیدار دوم مرحله گروهی که دیدار بسیار مهمی محسوب می‌شود، شک و شبهات بسیاری به همراه دارد. ممکن است شما هر چقدر که می‌خواهید دیوانه باشید، بهترین ستاره ها را در اختیار داشته باشید و در لحظه آخر مربی تان را اخراج کنید تا شخصیتتان را نشان دهید ولی این احتمال وجود دارد که در یک اتفاق تاریخی، لغزشی برای تیم ملی اسپانیا به وجود بیاید.

 

 

 این خطری است که اسپانیا فرناندو هیه رو، مقابل ایران با آن دست و پنجه نرم می‌کند. روی کاغذ شاید این آسان ترین گروه برای اسپانیا بود ولی گل دقایق پایانی رونالدو مقابل اسپانیا و گل به خودی عزیز بوهادوز در دیدار مراکش – ایران، همه چیز را عوض کرد و حالا، یوزهای آسیایی بوی خون به مشامشان خورده است.

 

 

 

ایسکو در مصاحبه روز گذشته خود گفت:" تیم ما با قلبش بازی می‌کند. ما واقعا می‌خواهیم خوب کار کنیم. ما در مقابل این هجوم رسانه ای بزرگ شده ایم و در این لحظات تسلیم نمی‌شویم."

 

اسپانیا باید از جام جهانی قبلی درس گرفته باشد. آنها جام فاجعه باری را در برزیل سپری کردند و مقابل شیلی و هلند شکست خوردند و این بار تسلیم شدند. اگر لاروخا از اتفاقات آن بازی درس نگرفته باشد، حالا مقابل تیمی که کارلوس کی روش سرمربی آن است، با خطری جدی روبرو خواهد بود.

 

 

 

با توجه به نتایجی که تا به اینجا جام به دست آمده، تیم‌هایی که مربیانی با سابقه طولانی روی نیمکت شان در اختیار دارند،  فراتر از انتظارات ظاهر شده اند. به ایسلند با هیمیر هالگریمسون نگاه کنید، به سوئیس با ولادیمیر پتکوویچ نگاه کنید و به ایران، با حضور 7 ساله کی روش روی نیمکتش نگاه کنید. بازیکنان کی روش دقیقا می‌دانند مربی از آنها چه می‌خواهد. اگر اسپانیا که شرایطی درست برعکس ایران دارد، سازمان یافته در زمین ظاهر شود و انسجامش را به رخ بکشد، ممکن است اوضاع به کلی تغییر کند.

 

خطر دیگری که اسپانیا را تهدید می‌کند این است که ایران با توجه به پیروزی در دیدار اول خود، در این بازی فرصت شکست خوردن دارد و احتمالا کی روش تمرکز خود را بر دیدار با تیم ملی کشورش گذاشته است. در این دیدار، سردار آزمون، مهاجم سابق روبین کازان که به مسی ایران شهرت دارد و علیرضا جهان بخش، آقای گل لیگ هلند، با فشار کمتری بازی خواهند کرد و ممکن است عملکرد بهتری نیز داشته باشند و اسپانیا را دچار دردسر کنند.

 

اسپانیا می‌خواهد دیدار آخرش با مراکش، به دور از تمام شک و شبهات باشد و البته آنها تنها تیم بزرگ جام نیستند که این شرایط را تجربه می‌کنند. آرژانتین، برزیل و آلمان نیز با نتایج ضعیفی که در دیدار اول خود گرفتند، کار سختی برای صعود خواهند داشت.

 

آلمان ها مطمئنا آرزوی حریفی آسان تر از سوئد را داشتندو آرژانتین می‌داند که کرواسی رقیب بسیار خطرناکی خواهد بود. هیچ کدام از مدعیان نتوانسته اند مسیر صعودشان به دور حذفی را در دیدار اول هموار کنند و اما و اگرهای زیادی وجود دارد.

 

ایسکو در ادامه مصاحبه اش گفته بود:" همه با انگیزه هستند.برای روبرو شدن با تیم‌هایی مثل ایران باید به خوبی آماده بود."

 

سختی چنین تقابل‌هایی درست همین جاست. در چنین دیدارهایی، ذهن آماده مهم تر از ساق آماده است. هر گونه لغزش اسپانیا در این دیدار، کار آنها را به شدت دشوار خواهد کرد و کار صعودشان را به دیدار پایانی خواهد کشید.

 

منبع: ESPN

مترجم: روزبه مهری

تیم ملی اسپانیا تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی اسپانیا تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۷۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی

به گزارش "ورزش سه"، بهروز نوروزی‌فرد که در این فصل جزو بهترین بازیکنان آلومینیوم بوده و تا هفته شانزدهم حضور ثابت در تمام مسابقات داشت و عملکرد موثری در خط دفاعی ارائه کرده بود، در هشت هفته گذشته لیگ برتر به دلیل آسیب دیدگی نتوانسته بود به میدان برود که حالا دوباره به جمع 11 نفر اصلی بازگشت.

مدافع بلند قامت آلومینیوم که در نخستین مسابقه دور برگشت لیگ برتر مقابل پرسپولیس نمایش خوبی داشت، اما به دلیل آسیب دیدگی از زمین بیرون رفت، در هشت بازی گذشته به علت مصدومیت نتوانست در جمع شاگردان سید مجتبی حسینی حضور یابد که امروز این روند به پایان رسیده است.

نوروزی‌فرد که موفق به گلزنی مقابل هوادار در این فصل شده، پس از مدت‌ها دوباره در دسترس مجتبی حسینی قرار گرفت و به ترکیب آلومینیوم اراک رسیده است.

این مدافع در مرحله قبلی جام حذفی هم نمایش موثری در جریان برتری یک بر صفر آلومینیوم مقابل نساجی مازندران داشت که امروز هم در ترکیب ابتدایی تیمش حضور دارد.

دیگر خبرها

  • چشمک یوزهای ایرانی به قهرمانی شماره ۱۳
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان
  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • صعود نفس‌گیر یوزهای ایرانی به فینال
  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • نگاهی به دومین بازی ذوب‌آهن در جام حذفی؛ دوئل انتقامی