Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، مهندس اسماعیل تبادار در دیدار با خانواده شهیدان زمانی که سه شهید و چهارجانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند، اظهار داشت: زبانم در مقابل ایثارگری و عظمت خانواده های شهدا قاصر است؛ خانواده شهیدان زمانی، مجسمه مقاومت و اسوه صبر و شکیبایی هستند که برای همه جامعه سرمشق و الگو محسوب می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان این که پایداری انقلاب اسلامی به رغم فراز و نشیب های فراوان به برکت خون شهدا و پایداری خانوده های آنان بوده است، گفت: خانواده شهیدان زمانی از جمله کسانی هستند که به رضایت خداوند راضی شده اند و با خدا معامله کرده اند.

مهندس تبادار خطاب به خانواده شهیدان زمانی بیان کرد: اراده و ایستادگی شما از قبل از انقلاب اسلامی و در دوران هشت سال دفاع مقدس تاکنون تغییری نکرده است و با همان اراده، باور و اعتقاد، مسیر دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی را ادامه داده اید.

وی با تاکید بر این که خانواده های شهدا مایه امیدواری مسئولان و پایداری آنان در خدمت به مردم و نظام اسلامی هستند، گفت: کسانی که دلداده نظام جمهوری اسلامی هستند و همه چیزشان را برای این نظام داده اند، امروز هم بی تکلف و بی توقع مطالب خود را مطرح می کنند.

استاندار فارس تصریح کرد: به عنوان خادم مردم استان فارس در مقابل عظمت خانواده شهیدان زمانی احساس کوچکی می کنم و افتخارم این است که توانستم در مقابل عظمت خانواده شهدا خاشع باشم.

مهندس تبادار گفت: یادمان باشد اگر مسئول هستیم و فرصت خدمت به مردم برای ما فراهم شده است، از برکت مجاهدت و عظمت شهدا و جانبازان بوده، هست و خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه کشور در شرایط فعلی نیاز فراوانی به ایثارگری ها دارد، افزود: کسانی هستند که تلاش می کنند زمینه ناامیدی را برای مردم و حتی مدیران فراهم کنند اما ما باید با توکل بر خدا و بهره گرفتن از خون شهدا و پایداری مادران شهید، امیدوارانه این مسیر را ادامه دهیم.

استاندار فارس اظهارکرد: خانواده شهیدان زمانی از قبل از انقلاب اسلامی مثل پروانه دور شمع انقلاب چرخیده و سوخته اند و همچنان عاشقانه به دور این شمع می گردند تا نورانیت و روشنایی بیشتری را نصیب جامعه و انسانیت کنند.

مهندس تبادار تاکید کرد: به عنوان عضوی از نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمتگذار استان فارس، به وجود خانواده های عزیز شهدا با این شکیبایی و صبر مباهات و افتخار می کنم.

وی در ادامه با تجلیل از مادر شهیدان زمانی از وی به عنوان اسوه و الگوی صبر، شکیبایی، تحمل و بردباری یاد کرد.

خانواده شهیدان زمانی در این دیدار با اهدای لوح تقدیری از استاندار فارس در جهت خدمتگزاری به مردم و تلاش برای پاسداری از راه امام راحل و ترویج پیام شهدا تقدیر و تشکر کردند.

 در پایان این دیدار مهندس تبادار در دفتر یادبود این خانواده دل نوشته برای خانواده شهیدان زمانی که سه شهید و چهار جانباز دفاع مقدس، شهیدان محمدرضا، علیرضا و احمدرضا زمانی و جانبازان غلامرضا، عبدالرضا، محمودرضا و حمیدرضا زمانی را تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کرده اند، نوشت.

 

متن کامل این دل نوشته بدین شرح است:

"خدا را سپاس می دارم امروز مجالی فراهم شد به محضر مادر سه شهید خانواده زمانی برسم و به تمام معنی از کلام این شیر زن به عنوان اسوه و الگوی صبر، شکیبایی، تحمل و بردباری و نیز خانواده محترم که تک تک فرزندان هر کدام از یکدیگر مومن تر، معتقدتر و شجاع تر، به معنایی این خانواده را آکنده از رضا دیدم که سخت به خداوند و انقلاب و اسلام پایبند و جلوه ای را در حد اعلا از ایثار، رشادت و گذشت و شهامت را از فرزندان برومند این خانواده به عینه ملاحظه نمودم و سخت تحت تاثیر این فداکاری های باعظمت قرار گرفتم و به این موضوع پی بردم اگر نظام جمهوری اسلامی تاکنون پایدار است، این سرمایه ها باعث و بانی این پایداری است.

خداوند این مادر عزیز و فرزندان برومند ایشان را نگه دارد و شهیدان این خانواده و نیز پدر محترم این خانواده را با اولیاء و شهدای کربلا محشور بگرداند."

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۳۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صاحب‌نظر روس: ایران الگوی مثال‌زدنی پیشرفت برای شرق و غرب است

آودیووا که شاعر و نویسنده هشت عنوان کتاب درباره انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است، این سخنان را در مسکو بیان کرد.

این بانوی روس که در سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی ایران بعنوان همسر یکی از دیپلمات‌های اتحاد جماهیر شوروی سابق در تهران، مقیم ایران بود، معتقد است: ایران یکی از درخشان‌ترین و برجسته‌ترین کشور‌ها است که از فرهنگ معنوی خاص خود برخوردار است.

وی که سابقه تدریس زبان روسی در تهران را در کارنامه دارد، اظهار داشت: من مدت طولانی در ایران کار کردم، هم در زمان قبل و هم در زمان بعد از انقلاب، از طرفی شاهد جنگ ایران و عراق بودم؛ بنابراین می‌توانم بگویم که ایران در این سال‌های اخیر جهش‌های چشمگیری در توسعه خود برداشته است که دستآورد‌های رهبر عالی‌قدر و مردم زحمتکش و سختکوش ایران است.

این شاعر روس خاطرنشان کرد: فرهنگ باستان ایران برخوردار از گنجینه فرهنگ شعر، معماری و هنر است که برای بسیاری از کشور‌ها دست نیافتنی است.

آودیووا با اشاره به همگرایی ایران و روسیه برای مقابله با ساختار ناعادلانه مدیریت جهانی گفت: در شرایط کنونی، باید مناسبات ایران و روسیه را گسترش دهیم، آن هم در شرایطی که کشور‌های ما از دیدگاه‌ها و مواضع مشترک برخوردار هستند.

این صاحب نظر روس اظهار داشت: ایران و روسیه، ریشه‌های فرهنگی و روحی مشترک دارند. مردم دو کشور تا حد زیادی سختکوش و تلاشگر هستند و عزم راسخ دارند که کشورهایشان را به بالاترین سطح ارتقا دهند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • نسل کنونی جامعه در جنگ تمام عیار رسانه ای قرار دارند
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • صاحب‌نظر روس: ایران الگوی مثال‌زدنی پیشرفت برای شرق و غرب است
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم