Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- در چارچوب دور دوم مرحله گروهي جام جهاني 2018، بلژيک و تونس به مصاف يکديگر خواهند رفت.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، روبرتو مارتينز بدون ترديد بهترين نسل فوتباليست‌هاي تاريخ بلژيک را در اختيار دارد. تيمي که در هر پستش يکي از بهترين‌هاي دنيا بازي مي‌کنند. بلژيک به معناي واقعي کلمه حداقل به لحاظ نفري کمبودي ندارد و انتظار مي‌رود پس از يک جام جهاني و يک يوروي توام با ناکامي، اين بار شياطين سرخ عملکردي به مراتب بهتر از خود به نمايش بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه ستارگان اين تيم حالا تجربه بازي در بالاترين سطح بازي‌هاي ملي را دارند و اين بدون ترديد به آنها در ادامه راه کمک خواهد کرد. بلژيک در بازي اول مقابل پاناما در حالي که نمايش ضعيفي در نيمه اول داشت، در نيمه دوم با دو گل از لوکاکو و تک گل دريس مرتنز بازي را برد و اکنون در صدر جدول قرار دارد. بلژيک رقيب سرسختي به نام انگليس در اين گروه دارد و اين يعني براي صدرنشيني موظف به پيروزي در بازي مقابل تونس است. گرچه بازي با تونس هم آسان نخواهد بود.
تونس، که در بازي‌هاي تدارکاتي پيش از شروع جام جهاني عملکرد بسيار خوبي به خصوص در فاز دفاعي داشت، در اولين بازي‌اش نيز خيلي خوب برابر تيم پر ستاره انگليس مقاومت کرد اما در نهايت مغلوب فرصت طلبي هري کين شد. تونس يک تيم به معناي واقعي است و ترديدي نيست که برابر بلژيک يا هر تيم ديگري از پيش باخته نخواهد بود. تونسي‌ها مي‌توانند از شگفتي‌هايي که در اين جام رخ داده الهام بگيرند و دست به کار بزرگي بزنند. تونس اگر مي‌خواهد شانسي براي صعود داشته باشد، چاره‌اي جز پيروزي در اين بازي ندارد.

در گروه ششم جام جهاني، مکزيک و کره جنوبي در روستوف آره نا به مصاف هم مي روند، اين مسابقه ساعت 19 و 30 دقيقه برگزار مي شود. مکزيک و کره جنوبي در شرايطي کاملاً متضاد به مصاف هم مي روند. مکزيک در بازي نخست يکي از شگفتي هاي جام را رقم زد و مدافع عنوان قهرماني را شکست داد. حالا نماينده آمريکاي شمالي مي تواند با برد در بازي مقابل کره جنوبي و البته عدم پيروزي آلمان در بازي مقابل سوئد، در پايان روز دوم، صعودش را به دور بعد قطعي کند. نمايش خوب مکزيک در مقابل آلمان مدعي که همراه شد با عملکرد دفاعي باصلابت آن ها، اميد زيادي در دل هواداران شان ايجاد کرده است.
کره جنوبي که از جام جهاني 2010، بردي را در اين تورنمنت کسب نکرده است، براي فرار از حذف زودهنگام، بايد در اين مسابقه امتياز بگيرد. کره اي ها در سه مسابقه اخيرشان در جام هاي جهاني گل نزده اند و هفت مسابقه است که بردي در جام جهاني نداشته اند، همين موضوع به همراه عملکرد ضعيف آن ها در فاز هجومي در ديدار مقابل سوئد، هواداران کره جنوبي را نگران کرده است. مکزيک مشکلي از لحاظ مصدوميت ندارد و انتظار مي رود اوزوريو تيمي مشابه را مقابل کره به زمين بفرستد. در آن سمت هم کره جنوبي محروم يا مصدوم خاصي براي اين ديدار ندارد. تنها جدال دو تيم در جام هاي جهاني، در سال 1998 رقم خورد که مکزيک 3-1 پيروز شد.

 آلمان در صورت امتياز نگرفتن از سوئد ديگر شانس زيادي براي صعود کردن به دور حذفي نخواهد داشت. آلمان که قهرمان دوره قبلي جام جهاني است شرايط ايده آلي در اين گروه ندارد و در حالي که همه فکر مي کردند آن ها کار راحتي در اين گروه دارند، در ديدار اول مقابل مکزيک با يک گل مغلوب شدند تا شرايط سختي پيش رو داشته باشند. مانشافت در صورت شکست خوردن مقابل سوئد و پيروزي يا تساوي مکزيک مقابل کره از گردونه رقابت ها کنار خواهد رفت.
در آن طرف سوئدي قرار دارد که تا رسيدن به جام جهاني تيم هاي بزرگي همچون هلند و ايتاليا را از پيش رو برداشت و تيم کاملا شايسته اي به نظر مي رسد. آن ها همچنين در ديدار اول خود مقابل کره با يک گل به پيروزي رسيدند و احتمالا امشب با سيستم دفاعي خود براي کسب يک امتياز پا به ميدان خواهند گذاشت. اين دو تيم سي و شش بار به مصاف هم رفتند که سهم آلمان پانزده برد و سهم سوئد نيز سيزده پيروزي بوده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بلژيک تونس مکزيک کره جنوبي آلمان سوئد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۴۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال موسیالا از پیوستن امباپه به بایرن مونیخ

 کیلیان ام‌باپه تا تابستان سال جاری با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد. طبق قانون، ام‌باپه شش‌ماه قبل از پایان قراردادش می‌تواند با هر باشگاهی که دوست دارد، وارد مذاکره شود، اما به شرط اینکه باشگاه را در جریان قرار دهد. بیشتر رسانه‌های معتبر فوتبال جهان از نهایی‌شدن توافق کیلیان ام‌باپه با رئال مادرید خبر داده‌اند که البته خود این بازیکن هم هیچ واکنشی به این اخبار نشان نداده است.

به گزارش اسپورت بازر، جمال موسیالا درباره اینکه فکر می‌کند ام‌باپه به کدام تیم می‌رود، گفت: اگر دست من بود، به او توصیه می‌کردم که به بایرن بیاید. چنین بازیکنی می‌تواند هر تیمی را تقویت کند، پس بهتر است برای شما بازی کند نه رقیبتان.

او در پاسخ به این سوال که در حال حاضر بهترین بازیکنان جهان چه کسانی هستند نیز گفت: کیلیان ام باپه و هری کین مثل جود بلینگهم فصل فوق‌العاده‌ای را سپری می‌کنند. دیدن چنین رقابتی خوب است. در حال حاضر سخت است بین این بازیکنان یکی را انتخاب کنید.

از ستاره بایرن در پایان سوال شد اولویت او بین قهرمانی در لیگ قهرمانان با بایرن یا قهرمانی در جام جهانی با آلمان کدام است که این بازیکن افزود: اگر بخواهم یکی را انتخاب کنم، فکر می‌کنم جام جهانی را بگویم، چون تورنمنت بزرگ‌تری است. جام جهانی با ارزش‌ترین جام است و هر بازیکنی رویای آن را دارد. هواداران بایرن هم طرفدار تیم ملی آلمان هستند، پس من را خواهند بخشید.

با این حال آلمان باید قبل از جام جهانی به فکر یورو باشد که تابستان در این کشور برگزار می‌شود. آلمان سال ۱۹۸۸ میزبان یورو بود و اکنون برای دومین بار میزبانی یورو را بر عهده دارد و امیدوار است بتواند بعد از عملکرد ضعیف در جام جهانی قطر بتواند در خانه و در حضور هوادارانش جبران مافات کند. البته کارش برای قهرمانی سخت است. آنها همچنین در سال‌های ۱۹۷۴ و ۲۰۰۶ میزبانی بزرگترین رویداد جهانی فوتبال یعنی جام جهانی را بر عهده داشتند. آلمان در یورو با اسکاتلند، مجارستان و سوئیس همگروه است.

منبع: ایسنا

tags # جمال موسیالا ، بایرن مونیخ ، کیلیان امباپه سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • سهمیه قطعی ایران برای نخستین دوره لیگ نخبگان آسیا: ۱+۲
  • ۲+۱ سهمیه قطعی ایران در اولین دوره لیگ نخبگان آسیا
  • سهمیه قطعی ایران برای اولین دوره لیگ نخبگان آسیا ۱+۲ است
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن
  • استقبال موسیالا از پیوستن امباپه به بایرن مونیخ