Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - آبادان - ايرنا - افزايش شوري آب رودخانه بهمنشير موجب توقف 48 ساعته مجتمع پتروشيمي آبادان براي جلوگيري از آسيب فني به تجهيزات اين شرکت شد.

مسئول روابط عمومي مجتمع پتروشيمي آبادان روز شنبه به خبرنگار ايرنا گفت:با توجه به مصرف آب در چرخه فعاليت مجتمع پتروشيمي آبادان و به منظور تامين آب آشاميدني شهروندان آباداني در اين مدت بخشي از واحدهاي عملياتي مجتمع پتروشيمي آبادان متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محسن کعب عمير افزود: در مدت 48 ساعته توقف فعاليت پتروشيمي آبادان با برنامه ريزي فني بخشي از واحدهاي عملياتي اين مجتمع از مدار خارج و تعمير مي شوند.
وي افزود: در برنامه ريزي انجام شده تعمير تجهيزات 6 ماهه اول سال 97 پيش بيني شده بود که در اين فرصت زماني انجام مي شود.
به گزارش ايرنا مجتمع پتروشيمي آبادان سالانه حدود 60 هزار تن مواد پي وي سي توليد که بخشي از آن به خارج از کشور صادر مي شود.
شهروندان آبادان و خرمشهر در چند هفته گذشته به دليل شوري بيش از حد آب رودخانه بهمنشير که تامين کننده اصلي آب آشاميدني شهرهاي آبادان و خرمشهر است با مشکلات زيادي روبه رو شده اند.
براي برطرف کردن شوري آب آشاميدني خرمشهر و آبادان ، طرح احداث سد خاکي مارد، اجراي مرحله دوم طرح آبرساني غدير و راه اندازي دستگاه آب شيرين کن در دست اجرا است.
7100/7165/6068
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۶۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت بهداشت فلسطین: جان تمامی شهروندان نوار غزه در خطر است

وزارت بهداشت فلسطین در غزه با اشاره به اینکه ساکنان نوار غزه از آب‌ آشامیدنی ناسالم استفاده می‌کنند، تاکید کرد که جان تمامی آنها در معرض خطر است.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت فلسطین در غزه امروز -شنبه- با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که تمامی شهروندان ساکن نوار غزه آب‌های ناسالم می‌نوشند و این زندگی‌شان را به خطر می‌اندازد.

این وزارتخانه در ادامه بیانیه خود علت این امر را تعطیلی آزمایشگاه بهداشت عمومی و نبود امکان بررسی و آزمایش آب‌های آشامیدنی، مخالفت مسؤولان رژیم صهیونیستی با افزودن کلر با هر ماده جایگزینی برای تصفیه آب از راه کلرزنی اعلام کرد.

وزارت بهداشت غزه همچنین افزود: ما نسبت به گسترش خزندگان و حشرات با توجه به دمای بالا هشدار می‌دهیم که یک فاجعه بهداشتی را در نوار تهدید می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام در عسلویه
  • وزارت بهداشت فلسطین: جان تمامی شهروندان نوار غزه در خطر است
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • فعالیت «تلسکوپ فضایی هابل» متوقف شد!
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور
  • ببینید | خون‌شوری از کوچه‌ها
  • جمع‌آوری مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی
  • نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است
  • مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند