Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی هادی چگنی شامگاه شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان با اشاره به اینکه برای کارکنان دستگاه های اجرایی که کمتر از ۳ میلیون تومان دریافت می کنند، رشد ۱۰ درصدی حقوق و برای کارکنانی که بیش از ۳ میلیون تومان دریافت می کنند ۸ درصد افزایش حقوق داده ایم، اظهار داشت: عیدی این کارکنان ۹۳۰ هزار تومان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در مورد سایر موارد از جمله اضافه کار، نرخ ساعت اضافه کار هر دستگاه را بر اساس اطلاعاتی که از خزانه می گیریم، حساب کرده ایم، تصریح کرد: تشخیص در مورد این مولفه با خود دستگاه است و توزیع را منطبق بر واقعیت کرده ایم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان یادآور شد: در مورد نیروهای قراردادی چون حقوق این افراد کمتر است، افزایش بیشتری را اعمال کرده ایم؛ کسانی که سرانه دریافتی کمتر از ۲.۵ میلیون تومان دارند را ۱۸ درصد رشد دادیم و کسانی که سرانه دریافتی آن ها بیشتر از ۲.۵ میلیون تومان است را ۱۵ درصد رشد داده ایم.

چگنی یادآور شد: عیدی قراردادی ها نیز ۹۳۰ هزار تومان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات در نظر گرفته شده برای تلفن، پست و اینترنت دستگاه ها را ۱۰ درصد رشد داده ایم، گفت: در مورد گاز، آب و برق شاخص ترکیبی در نظر گرفته ایم، سرانه نفر و تعداد کارکنان و متراژ ساختمان را در نظر گرفته و این شاخص را تهیه کرده ایم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان با بیان اینکه میزان کمک بلاعوض را ۵ درصد رشد داده ایم و اعتبار بخش رفاهی را یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان در نظر گرفته ایم، تصریح کرد: اعتبار مربوط به مرخصی بازنشستگان سال ۹۶ بالغ بر ۵ میلیارد و ۵۷۲ تومان بوده که همه این اعتبار را تامین کرده ایم و پرداخت می شود.

چگنی خاطرنشان کرد: در مورد پاداش بازنشستگان سال ۹۶ هم ردیف خاصی جدای از بودجه استانی تعریف شده و این اعتبار تامین می شود.

کد خبر 4328693

منبع: مهر

کلیدواژه: خرم آباد سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گرگان بوشهر شهرکرد مشهد شیراز عید سعید فطر یاسوج خبرگزاری مهر خرم آباد کرمانشاه بیرجند مواد مخدر تبریز سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۰۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام دلفان امروز چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی لرستان هشت پروژه در دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان داشته است، اظهار داشت: یکی از این پروژه‌ها بیمارستان «نیایش» خرم‌آباد بوده که ابتدا ۲۳ درصد پیشرفت داشت که الان پیشرفت فیزیکی آن به ۶۵ درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه تعداد تخت‌های این بیمارستان از ۵۱۵ تخت به ۶۱۱ تخت رسیده است، افزود: اگر پرداخت اعتبار این بیمارستان به همین روال باشد، سال آینده افتتاح خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه بیمارستان «رازی» کوهدشت نیز ۵۵ درصد پیشرفت داشته که اعتبارات آن تأمین نشده است، ادامه داد: اگر اعتبار آن اختصاص پیدا می‌کرد، روند پیشرفت آن بیشتر می‌شد.

دلفان با بیان اینکه بخشی از اعتبارات این بیمارستان باید از سوی سازمان مدیریت و بخشی هم توسط وزارت بهداشت تأمین می‌شد، گفت: سازمان مدیریت نتوانسته سهم خودش را عملیاتی کند.

وی با بیان اینکه بیمارستان «گهر» دورود نیز ۲۵۶ تخت دارد و ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: سه پروژه دیگر سفر دولت شامل درمانگاه «بزنوید»، «چمن سلطان» و امامزاده «محمدحسن» تکمیل شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، افزود: همچنین زایشگاه خرم‌آباد که جز مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان بوده نیز عملیاتی و تکمیل شده است.

کد خبر 6087655

دیگر خبرها

  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • سهم حدود ۱۴ درصدی وزارت بهداشت از بودجه دولت/ بودجه کدام دانشگاهها جهش داشت؟
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد