Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان چهارمحال و بختیاری، تیم ملی امید کشور برای شرکت در مسابقات قهرمانی سه گانه آسیا راهی ژاپن شد.

سید حسن بابایی و سید پارسا محجوب به عنوان ورزشکار و حامد یادگاری به عنوان مربی ترکیب تیم ملی امید ایران را در این مسابقات تشکیل می دهند.

حامد یادگاری، از ورزشکاران سه گانه چهارمحال و بختیاری، به عنوان مربی تیم ملی کشورمان را برای حضور در رقابت های قهرمانی امیدهای آسیا همراهی میکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات با شرکت ۳۳ ورزشکار از ۱۱ کشور آسیایی در شهر گاماگوری ژاپن برگزار می  شود.

کد خبر 4329470

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد ورزش سه گانه گرگان بوشهر شهرکرد شیراز مشهد عید سعید فطر خبرگزاری مهر یاسوج کرمانشاه بیرجند خرم آباد تبریز مواد مخدر سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۳۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان چهارمحال‌وبختیاری در جمع معلمان نمونه کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان از قرارگیری ۲ معلم این استان در جمع ۱۵ معلم نمونه کشور خبر داد.
امین سلیمانی از قرارگیری دو معلم این استان در جمع معلمان نمونه کشور خبر داد و گفت: «سلمان رستمی»، آموزگار ابتدایی شهرستان بروجن و «جعفر عالی‌پورهفشجانی»، دبیر مقطع متوسطه اول ناحیه ۲ شهرکرد به عنوان معلمان نمونه کشوری انتخاب شدند و در جمع ۱۵ برگزیده قرار گرفتند.
وی افزود: همچنین «سیده سارا بخشایش»، دبیر متوسطه دوم بروجن نیز به عنوان معلم نمونه استان امسال انتخاب شد.
سلیمانی گفت: براساس دستورالعمل جدید، معلمان نمونه در ۲ گروه معلمان شامل یک معلم از هر دوره تحصیلی و گروه کیفیت‌بخشی مدیر، معاون، مراقب سلامت، مربی پرورشی، مشاور انتخاب شدند که سه نفر از معلمان به عنوان معلم نمونه استانی و ۵ نفر نیز به عنوان گروه کیفیت‌بخشی معرفی شدند. همچنین از بین۳ معلم نمونه استانی دو نفر از آنان به عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شدند.
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری گفت: همچنین «فرخنده رحیمی»، مدیر آموزشگاه از ناحیه دو شهرکرد، «فاطمه نجفی»، معاون آموزشگاه از ناحیه ۲ آموزش و پرورش شهرستان شهرکرد، «اکرم پیرایش»، مراقب سلامت ناحیه یک شهرکرد، «مریم توکلی»، مربی پرورشی کوهرنگ و «فرشاد احمدی»، مشاور ناحیه یک شهرکرد به عنوان گروه کیفیت‌بخشی استان معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • معلمان چهارمحال‌وبختیاری در جمع معلمان نمونه کشور
  • رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود