Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ کیم جونگ اون دستور اعدام یکی از افسران عالی رتبه ارتش کره شمالی را به دلیل توزیع جیره غذایی و سوخت مضاعف در میان نیروها صادر کرد.

به نقل از پایگاه خبری دیلی میل، هیون جو سونگ، افسر عالی رتبه ارتش کره شمالی به اتهام سوءاستفاده از اختیارات، سود بردن از ارتش و دست داشتن در اقدامات علیه حزب گناهکار شناخته و به اعدام محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش‌ها حاکی از آن است که او در محل تمرین تیراندازی آکادمی نظامی "کانگ کونگ" در منطقه "سونان" پیونگ‌ینگ اعدام شده است.

روزنامه اینترنتی "NK Daily" نوشت، "جرم" او توزیع ملزومات مضاعف در میان نیروهای یک ایستگاه پرتاب ماهواره در ماه آوریل بوده است.

این مقام عالی رتبه نظامی به سربازان خود گفته است که می‌توانند غذا و سوخت زیادی را مصرف کنند چون دیگر برای پیروی از برنامه تسلیحاتی کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی صرفه‌جویی نمی‌کنند.

 در گزارش این روزنامه آمده است: هیون 10 آوریل و حین بررسی ملزومات سوختی ایستگاه ماهواره‌ای مذکور طی بازرسی‌های جامع در خصوص ملزومات جنگی اظهار کرده "دیگرنیاز نیست رنج بکشیم و صرفه‌جویی کنیم تا موشک و تسلیحات هسته‌ای بسازیم" و این به عنوان سوءاستفاده از اختیارات و سخن خائنانه قلمداد شده که خلاف سیاست اولویت ارتش حزب است. او دستور ارسال یک تن سوخت، 580 کیلوگرم برنج و 750 کیلوگرم ذرت را برای افسران ارتشی این ایستگاه ماهواره‌ای و خانواده‌شان صادر کرده است و این اقدام امری ضدحزبی و ناقض 10 اصل سیستم ایدئولوژی واحد حزب است.

هیون همچنین به عدم حفظ امور محرمانه حزب، ارتش و نهادهای دولتی نیز متهم شده است زیرا با توزیع  ملزوماتی که مجوز آن را نداشته، تظاهر به بخشندگی کرده و از ایدئولوژی حزب چهره‌ای منفی ارائه کرده است.

به گفته منابع مختلفی از پیونگ‌یانگ که این مساله را تایید کرده‌اند، کیم جونگ اون پس از دریافت گزارش‌هایی در خصوص این اتفاق، خشمگین شده و دستور اعدام هیون با جوخه آتش را صادر کرده و در این باره گفته است: این مسمومیت ایدئولوژیکی که در این مورد قهرمان ساختن از خود است، روسای ارتش خلق را فاسد می‌کند. باید جوانه مسمومیت ایدئولوژیک را از بین ببریم.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 کره شمالی اعدام کیم جونگ اون رهبر کره شمالی اعدام کره شمالی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۰۴۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کره شمالی چند پرتابه راکتی آزمایش کرد

خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز -جمعه- گزارش کرد پیونگ یانگ سامانه‌های موشکی ۲۴۰ میلیمتری چند پرتابی را که در شرکت دفاعی جدیدش ساخته شده است، آزمایش کرد.

به گزارش ایسنا، این آزمایش‌ها با هدف ارزیابی پارامترهای کلیدی این تجهیزات در ۲۵ آوریل انجام شد و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی نیز در جریان این آزمایش‌ها حضور داشت.

به نقل از خبرگزاری تاس، خبرگزاری کره شمالی تاکید کرد این سامانه‌ها دارای فناوری‌های پیشرفته هستند و به تغییرات استراتژیک در روند تقویت نیروهای توپخانه کمک خواهند کرد.

خبرگزاری رسمی کره شمالی ماه فوریه سال جاری میلادی گزارش داده بود آکادمی دفاع ملی این کشور یک مهمات جدید هدایت شونده ۲۴۰ میلیمتری طراحی کرده است.

سال گذشته میلادی، راکت‌اندازهای چندگانه ۶۰۰ میلیمتری وارد خدمت ارتش خلق کره شدند. به گفته پیونگ یانگ، از این موشک‌ها برای شلیک تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی استفاده می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • مداخله جویی کاخ سفید درباره خواننده رپ ایرانی
  • (ویدئو) تصاویری از روش ترسناک اعدام در کره شمالی
  • تداوم مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • ادامه مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • آمادگی کره شمالی برای آزمایش یک سامانه موشک‌انداز جدید
  • کره شمالی چند پرتابه راکتی آزمایش کرد