Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-29@00:14:54 GMT

تروریست پروری از شاخص‌های کاخ سفید است

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۶۶۲۵۹

علی حیرانی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی با بیان اینکه بر اثر جنایت بشری در سردشت  بلافاصله ۱۱۰ نفراز مردم مظلوم و بی دفاع این شهرستان مرزی به شهادت رسیده و هزاران نفر از زنان، کودکان و مردان مظلوم این دیار دچار مصدومیت ناشی از گازهای شیمیایی و سمی شدند.

وی افزود: در این فاجعه انسانی که سند توحش غرب به شمار می‌رود بنا به اعلام رسانه‌ها پنج هزار نفر مصدوم شدند ولی آمار غیر رسمی با توجه به جمعیت ۱۳ هزار نفری سردشت، ۱۰ هزار نفرمصدوم بود، مصدومانی که با گذشت سال ها هنوز هم از عوارض این گازهای سمی رنج می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه چایپاره در ادامه گفت: در این جنایت، نیروی هوایی ارتش رژیم بعثی مورد حمایت آمریکا و غرب، با استفاده از بمب‌های شیمیایی اهدایی اروپایی‌ها آن مدعیان دروغین حقوق بشر، شهرسردشت را مورد تهاجم قرار دادند.

حیرانی در پایان سخنان خود با پاسداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر آن جنایت دردمنشانه و آرزوی عافیت و سلامتی برای همه مصدومان آن فاجعه و تأکید بر افشای جنایات آمریکا ، متحدان کاخ سفید وصهیونیسم بین‌المللی در هفته حقوق بشر آمریکایی تصریح کرد: امروز آمریکا به عنوان متهم شماره یک حمایت از صدام معدوم بایستی پاسخگوی جنایت حمله شیمیایی به سردشت مظلوم بوده و مورد محاکمه و مجازات قرار گیرد .

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۶۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی+عکس

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با برپایی تجمع خودجوش از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی حمایت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، عصر امروز یکشنبه، نهم اردیبهشت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در تجمعی خودجوش حمایت خود را از دانشجویان معترض به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در کشورهای اروپایی و آمریکا اعلام کردند.

دانشجویان تجمع کننده برخورد با تجمع‌های انسان دوستانه و مدافع حقوق مردم مظلوم فلسطین را محکوم کرده و این نوع برخورد را نقض حقوق بشر و آزادی بیان در کشورهای مدعی دموکراسی دانستند.

دانشجویان در این تجمع با شعار دادن مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم اعلام کردند.

کد خبر 748894

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی+عکس
  • حمایت دانشجویان و استادان دانشگاه میبد از ملت مظلوم غزه
  • تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه ایلام در محکومیت آمریکا برگزار شد
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیست‌ها معطوف باشد
  • تجمع اساتید و کارکنان دانشگاه ایلام در محکومیت آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان حامی فلسطین
  • دانشجویان آزاده جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از مردم مظلوم غزه
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • کاخ سفید مدعی شتاب تازه‌ای در مذاکرات غزه شد