Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@22:23:21 GMT

بازسازی مجتمع فرهنگی مجد آباد فراهان می شود

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۹۱۶۷۷

بازسازی مجتمع فرهنگی مجد آباد فراهان می شود

مجتمع فرهنگی هنری روستای مجد آباد فراهان از توابع استان مرکزی بازسازی و تعمیر می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، محسن شریفی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی امروز(12تیر) در جریان بازدید از مجتمع فرهنگی مجد آباد فراهان اراک ضمن قول مساعد در خصوص تامین اعتبار برای بازسازی این مجتمع فرهنگی گفت: کار بازسازی این مجتمع به پیمانکار واگذار شده و تعمیرات آن شامل رنگ کاری، مرمت و تجهیز از هفته آینده آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: با تاسیس و راه اندازی کانون فرهنگی هنری مسجد جامع روستای مجد آباد و اجرای برنامه های فرهنگی هنری این کانون در مجتمع، ضربان فرهنگی در این روستا به صدا در خواهد آمد.

 

شریفی ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد هر جا وارد شوند فعالیت های فرهنگی هنری با حضور نوجوانان و جوانان جان تازه ای می گیرد.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: این مجتمع سالها بلا استفاده بود و اکنون با تعمیر و نوسازی و انجام فعالیت و برنامه های مختلف فرهنگی، مردم ساکن روستا نیز از آن بهره مند خواهند شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: مجتمع فرهنگی مجد آباد در 2هزار مترمربع مساحت دارای دو طبقه شامل سالن های نمایش و اجتماعات، نمازخانه، کتابخانه، دو کلاس اموزشی و آبدارخانه است.

 

 

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت اوقات فراغت مجلس دولت اقتصاد جشن های دهه کرامت آمریکا جام جهانی روسیه نشست خبری مجتمع فرهنگی و هنری مرمت و بازسازی بازسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۹۱۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند

 



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی روز یکشنبه در نشست ستاد برگزاری رویداد آموزشی- تعاملی یکصدا ایران در مشهد که با حضور نمایندگانی از شهرداری مشهد، کانون های فرهنگی و هنری مساجد و دفتر تحول اجتماعی قرارگاه خراسان رضوی برگزار شد گفت: این مناطق شامل رسالت، التیمور، پور سینا، مهرآباد، دهرود و محله سیس‌آباد از حاشیه شهر مشهد است.

محمد حسین زاده با تأکید بر لزوم توجه ویژه به استعدادیابی و پرورش استعدادها در منطقه حاشیه نشین شهر افزود: سطح نابسامان اقتصاد در حاشیه شهرهای بزرگ، نمی تواند مؤید فقر اذهان خلاق و کاوشگر در آن منطقه باشد، چه بسا استعدادهای درخشانی که از همین حاشیه به مدارج بالا دست یافته اند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: بسیاری از رویدادهای فرهنگی و هنری را می توان از این مناطق آغاز کرد تا شاید خروجی فعالیت های فرهنگی و هنری بتواند زمینه ایجاد شرایط لازم برای رشد اقتصادی را نیز فراهم آورد، چنانکه در منطقه «گلشهر» به همت ساکنان آن و توجه دستگاه های فرهنگی تاکنون رویدادهای فرهنگی و هنری مختلفی رقم زده شده که زمینه سایر فعالیتهای اقتصادی را فراهم آورده است.

حسین زاده افزود: مقطعی بودن برنامه ریزی ها برای آموزش و فعالیت های فرهنگی و هنری در حاشیه شهرها می تواند نتیجه معکوس داده و به آسیب زیان بارتری تبدیل شود.

او گفت: در رویداد یکصدا ایران برای نخستین بار در کشور به دنبال این هستیم که ارتباط بلندمدتی میان هنرمندان و تشکلهای مردم نهاد حاشیه شهر ایجاد کنیم، در این راستا دفاتر تسهیل گری و کانون های فرهنگی و هنری مساجد در محله ها باید با اطلاع رسانی پویا در مسیر ترغیب و تشویق نوجوانان و جوانان این مناطق به حضور در این رویداد اهتمام لازم را داشته باشند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: رویداد یکصدا ایران با محورهای موضوعی هویت و سبک زندگی اسلامی- ایرانی، امید آفرینی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، ایجاد شور اجتماعی و مشارکت های مردمی، تحکیم بنیان خانواده، همبستگی و انسجام اجتماعی در ۶ محله از محلات حاشیه شهر مشهد در اردیبهشت امسال برگزار خواهد شد.

 
 

دیگر خبرها

  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • میزبانی قلعه فلک‌الافلاک از ارکستر سمفونیک تهران
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • اسباب‌بازی‌های چوبی جایگزینی مناسب برای بازی‌های سرد و بی‌روح + عکس و فیلم
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی