Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: باید شرایط و زمینه های همکاری با برادران سوری فراهم شود و رشته‌های تحصیلی به ویژه در رابطه با علوم پزشکی به صورت متقابل گسترش یابد.

به گزارش ایسنا، دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی با عاطف النداف وزیر آموزش عالی سوریه امروز در سازمان مرکزی دیدار و گفت وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر ولایتی در این دیدار با تأکید بر توسعه رشته‌ها با فناوری بالا به ویژه در زمینه پزشکی، خاطرنشان کرد: امکان آموزش زبان فارسی از سوی دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به امکانات وجود دارد. همچنین این دانشگاه می تواند دوره‌ها را به صورت مشترک با همکاری اساتید سوری و ایرانی برگزار کند.

رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: باید شرایط و زمینه های همکاری با برادران سوری فراهم شود و رشته‌های تحصیلی به ویژه در رابطه با علوم پزشکی به صورت متقابل گسترش یابد.

دیر یا زود آمریکایی‌ها مجبور به عقب نشینی از شرق فرات هستند

دکتر ولایتی در بخش دیگری از سخنانش با تبریک پیروزی‌های اخیر دولت و ملت سوریه، گفت:‌ دیر یا زود آمریکایی‌ها مجبور می‌شوند از شرق فرات عقب نشینی کرده و شرشان را از سر مردم سوریه کم کنند.

وی اظهار داشت: پیروزی‌های دولت، ملت و نیروهای متحد سوریه را در عرصه‌های مختلف و به ویژه پیروزی‌های اخیر در درعا و باز پس‌گیری این منطقه مهم در جنوب سوریه تبریک می گویم.

رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی افزود:‌ دشمن اصلی شما و ما که آمریکا، اسرائیل و ارتجاع منطقه هستند همچنان به تلاش‌های خود علیه دولت و ملت سوریه ادامه می‌دهند.

دکتر ولایتی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها بدون اینکه دستورالعملی از سوی شورای امنیت سازمان ملل و یا دعوتی از سوی دولت سوریه داشته باشند، در شرق فرات مستقر شده‌اند و خوی تجاوزگری‌شان باعث شده چند هزار نفر از نیروهای خود را در شرق فرات مستقر کنند.

رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی افزود:‌ بدون تردید ما این پیروزی در منطقه درعا را مقدمه ای برای پیروزی‌های دیگر در شرق فرات به نفع دولت سوریه و متحدان آنها می‌دانیم و دیر یا زود آمریکایی‌ها مجبور می شوند از شرق فرات عقب نشینی کنند و شرشان از سر مردم سوریه کم شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر ولایتی در پایان اظهار داشت:‌ اخیرا بمبارانی علیه نیروهای عراقی و سوریه در جنوب شرقی سوریه انجام داده اند که تعدادی از شهروندان سوری و عراقی را به شهادت رساندند و یقیناً پاسخ آن را از سوی مردم سوریه وعراق دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام دانشگاه آزاد اسلامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۹۵۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیدمحمد موسوی‌نسب، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام در دیدار با بهروز ناصری رئیس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام  اظهار کرد: اجرای طرح‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سایر بخش‌ها برای دستیابی به اهداف واقعی باید از مسیر دانشگاه بگذرد و اتاق بازرگانی ایلام از هرگونه همکاری مشترک با این دانشگاه در راستای اجرای طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی، آموزش و ایجاد نمایشگاه استقبال می‌کند.

وی افزود: پیوند اتاق بازرگانی به‌عنوان پارلمان بخش خصوصی با دانشگاه زمینه‌ساز رشد تولید، تجارت، بازرگانی و سایر بخش‌های اقتصادی خواهد بود. تلاش می‌شود که با انعقاد تفاهم‌نامه زمینه لازم برای توسعه همکاری بین اتاق بازرگانی و دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شود.

 رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام تأکید کرد: استان ایلام دارای ظرفیت‌های مناسبی از حیث نفت و گاز، پتروشیمی، میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، صنعت و معدن، داشتن مرز مشترک با عراق و کشاورزی برای جذب سرمایه‌گذاری است که باید از ظرفیت دوسویه اتاق و دانشگاه برای تحقق این مهم استفاده بهینه شود.

تحول اقتصادی با اجرای طرح‌های مشترک بین اتاق بازرگانی و دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام نیز با استقبال از هرگونه همکاری دوسویه با اتاق بازرگانی به‌منظور توسعه همه‌جانبه این استان استقبال کرد، گفت: اجرای طرح‌های مشترک بین اتاق بازرگانی و دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند فرصت‌های جدید کارشناسی شده‌ای را برای تحول اقتصادی در استان فراهم کند.

بهروز ناصری اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های دانشگاه آزاد اسلامی ورود به مسائل استانی و کمک به حل مسئله در استان بوده که این دانشگاه در استان با همه ظرفیتی که دارد در خدمت توسعه استان است. ۱۰ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام مشغول تحصیل هستند که خروجی آن زمینه‌ساز تحول بوده و این ظرفیت می‌تواند در حوزه کارشناسی اقتصادی و سایر بخش‌ها به فعالان بخش خصوصی کمک کند. این دانشگاه آمادگی لازم برای انعقاد تفاهم‌نامه با اتاق بازرگانی دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • انتقاد از تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد؛ مدارک دوره‌های کوتاه مدت فیزیوتراپی قانونی نیست
  • پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت
  • پشت پرده تربیت نیروی فیزیوتراپی در دوره‌های کوتاه مدت