Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@23:32:01 GMT

«جان لیلی» در جنگل های سیاهکل

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۱۲۲۹۰

«جان لیلی» در جنگل های سیاهکل

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگاری برنا؛ تله فیلم «جان لیلی» به کارگردانی کرامت پورشهسواری در جنگل های سیاهکل جلوی دوربین رفت.

بهادر زمانی، امین ایمانی، فریده دریامج، محمد عمونژاد، صنم سرمد، ابوذر آستانه، مهدی سینا و تعدای از بازیگران بومی گیلان در  «جان لیلی» ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه قصه این اثر آمده است: «ننه آقا پیرزنی مهربان و دوست داشتنی است که از محبوبیت زیادی در بین اهالی روستا برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به تنهایی در یک روستای زیبای شمالی زندگی می کند و مدتی است که از تنها پسر خود که مرزبان است، خبری ندارد. در این شرایط همرزم و دوست صمیمی یحیی که حامل خبر مهمی است وارد روستا می شود و مردم روستا متوجه می شوند که یحیی شهید شده و اینک پیکر او دست اشرار است. آنها سعی می کنند مانع رسیدن این خبر به ننه آقا شوند زیرا دوست ندارند غم ننه آقا را ببینند و اعتقاد دارند ننه آقا که در جوانی نیز شوهر خود را در دفاع مقدس از دست داده است، نمی تواند این غم را تحمل کند. سرانجام قصه مسیر جدیدی را پیدا می کند...»

سایر عوامل این تله فیلم عبارتند از تهیه کننده و کارگردان: کرامت پورشهسواری، مجری طرح: مهدی افشار، مدیرتولید: پویا نوری، جانشین تولید: شهرام صمدزاده، مدیر تدارکات: محمدرضا حسینی، مدیربرنامه ریزی: علیرضا افرار، مدیر نور و تصویر: مهدی افشار، دستیار اول تصویر: جواد رنجبر، طراح گریم: پیام ابوالحسنی، طراح صحنه: آبتین برقی، صدابردار: هادی بهشتی پور، تدوین: امیر پورعباس، صداگذار: آرش اسحاقی. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تله فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۲۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگل فندقلو میزبان گردشگران و اردوهای دانش آموزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ مردم و دانش آموزان با گذران یک روز خوش آب و هوا در دل جنگل منحصربه فرد فندقلو، اوقات آرامبخش و خاطره انگیزی را سپری کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام دوست
  • (ویدئو) غذا خوردن یک شوکا در دل جنگل‌های هیرکانی
  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • بسته شدن مسیر رودخانه قره سو بر اثر سیلاب در روستای دوست بیگلو + فیلم
  • مذاکره بامزه محیط بان با خرس در جنگل‌ مازندران
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری
  • جنگل فندقلو میزبان گردشگران و اردوهای دانش آموزی
  • (ویدئو) کاشت نهال به‌جای درختان قطع شده در جنگل‌های هیرکانی
  • شهید مهدی شاه آبادی نمونه مدیر جهادی دهه ۶۰ + فیلم
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار