Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@14:12:20 GMT

لنجان آماده اجرای طرح جی نف

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۱۴۳۳۰

لنجان آماده اجرای طرح جی نف

لنجان-رییس اداره پست شهرستان لنجان گفت: در راستای اجرایی شدن پروژه G-NAF شاهد انعقاد قرار داد ساخت و نصب پلاک های کد پستی ۱۰ رقمی فی ما بین شرکتی در بخش خصوصی و شهرداری های فولادشهر، سده لنجان، چرمهین، ورنامخواست و باغباداران بوده ایم.

محمدرضا فتوحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان اظهار کرد: امروز فعالیت اداره پست به عنوان یکی از ارکان حیات سیاسی، اداری، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه به شمار می آید که در برقراری ارتباطات و فعالیت های روزمره افراد و همچنین ادارات و نهادهای مختلف نقش زیربنایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از افتخارات اداره پست شهرستان لنجان این است که ماموران این اداره(پستچی) به گونه ای عمل کرده اند که مردم به آنها اعتماد کامل داشته و برهمین اساس از جایگاه ویژه و قابل قبولی نزد مردم و مسئولان برخوردار هستند.

رییس اداره پست شهرستان لنجان تصریح کرد: امروز به دلیل پیشرفت تکنولوژی های مختلف، خدمات پست نیز نسبت به گذشته افزایش یافته است و در این مجموعه طرح های کلان ملی از جمله توزیع کارت سوخت، توزیع کالا برگ های شهری، روستایی و عشایری، ثبت نام و توزیع کارت ملی، تعویض پلاک های خودرویی، توزیع فرم های اطلاعات اقتصادی، سرشماری عمومی نفوس و مسکن، ثبت نام تلفن همراه انجام می شود.

وی با بیان اینکه فعالیت های شرکت ملی پست ایران موجب جلوگیری از فساد اداری، سرعت در خدمات و کاهش بارهای خدماتی شده است، ادامه داد: همچنین مسایلی همچون ثبت اسناد، ثبت نام سامانه ثنا، ثبت نام کارت ملی هوشمند، توزیع قبوض عوارض شهرداری و ... و حتی فعالیت باجه آنی یاب(پست یافته) توسط اداره پست شهرستان لنجان انجام می گیرد که باعث افزایش رضایتمندی شهروندان شده است.

فتوحی عنوان کرد: طی یکسال گذشته اقدامات بسیاری جهت افزایش دانش و مهارت تخصصی کارکنان از طریق شرکت ملی پست در دوره های آموزشی کوتاه مدت به ویژه آموزش های نوین پستی و استراتژی های مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع انجام گرفته است و از سوی دیگر در راستای اجرایی شدن پروژه G-NAF شاهد انعقاد قرار داد ساخت و نصب پلاک کد پستی ده رقمی بین شرکت بخش خصوصی و شهرداری های فولادشهر، سده لنجان، چرمهین، ورنامخواست و باغباداران بوده ایم.

وی با بیان اینکه پست در توسعه کشور و جلوگیری در هزینه‌کرد جمعی جامعه نقش موثری ایفا می‌کند، افزود: طی یک سال گذشته شاهد ایجاد و افتتاح باجه پست فولادشهر، مسکن مهر فولاد شهر و چرمهین بوده ایم و با توجه به خدمات ارایه شده در اداره پست شهرستان لنجان و درخواست مردم، شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر زاینده رود در خصوص اختصاص دفتر پست به این شهر با پیگیری های انجام شده و تلاش جهادی شهرداری شاهد تحقق این خواسته مردمی بودیم و قطعا با آغاز فعالیت دفتر پست شهر زاینده رود در رفت و آمد، وقت و هزینه مردم صرفه جویی خواهد شد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پستچي شرکت ملی پست لنجان اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۴۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۶ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از توانیر، مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به تدوین و ابلاغ ١٨٠ اقدام عملیاتی برای عبور از اوج بار تابستان امسال گفت: ٧٧ طرح انتقال در قالب این برنامه عملیاتی شده که ٣٠ طرح آن به اتمام رسیده و ٣٩ طرح نیز از ٧٠ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است که ٢۶ مورد آنها تا پایان اردیبهشت ماه جاری و مابقی تا قبل از اوج بار تابستان به بهره برداری خواهند رسید.

وی همچنین از افزایش ٧۶٠٠ مگاولت آمپری ظرفیت ترانسفورماتورهای پست‌های فوق توزیع و انتقال خبر داد و با بیان اینکه ١٢٩۴ کیلومتر خطوط فوق توزیع و انتقال نیز تا پیش از اوج بار تابستان به طول شبکه انتقال و فوق توزیع برق کشور افزوده می‌شود، خاطرنشان کرد: ٧ طرح بهبود ولتاژ نیز در دست اجرا است و در مناطقی که افت ولتاژ وجود داشته باشد، خازن گذاری انجام می‌شود.

به گفته سخنگوی صنعت برق، جمعاً ٩ هزار میلیارد تومان در این زمینه سرمایه گذاری شده تا بتوانیم اوج بار تابستان امسال را بدون مشکل سپری کنیم.

مدیرعامل توانیر اجرای ١٣٠٠ کیلومتر کابل دریایی ایرانی بین جزیره قشم و سرزمین اصلی با هادی رسانا را از دیگر برنامه‌های عملیاتی صنعت برق در بخش انتقال عنوان کرد و گفت: با اجرای این طرح، ظرفیت تبادل برق این خط به ٣ برابر افزایش می‌یابد.

رجبی مشهدی با اشاره به فناوری خاصی که در تولید این کابل دریایی به کار رفته، از ساخت آن توسط یک شرکت دانش بنیان داخلی خبر داد که انتظار می‌رود با اجرای این خط به طول ١٣٠٠ متر بین جزیره قشم با سرزمین اصلی (بزرگترین فاصله بین دو دکل انتقال نیرو)، ظرفیت تبادل برق این خط تا ٣ برابر افزایش یابد و نیروگاههای منطقه با بهره‌گیری از این ظرفیت، حداکثر تولید را داشته باشند.

کد خبر 6088968 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • ٢٦ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • ۲۶ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • سمیرم و لنجان ۲۱ اردیبهشت ماه میزبان دور دوم انتخابات مجلس هستند
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده شش شهرستان سیستان وبلوچستان
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند