Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

رئیس کلانتری 179 خلیج فارس از دستگیری یکی از دزدان حرفه ای خودرو با شلیک پلیس خبر داد.

سرهنگ حسین عادلی دراین باره گفت: حوالی ساعت 30 دقیقه بامداد دیروز مأموران کلانتری 179 خلیج فارس هنگام گشت زنی در محدوده آزادگان متوجه رفتار مشکوک راننده یک دستگاه خودروی سواری پراید شده و دقایقی آن را تحت نظر قرار دادند تا پاسخ استعلام پلاک انتظامی خودروی سواری مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه بنابر استعلام صورت گرفته مشخص شد که خودروی مذکور چند روز قبل به سرقت رفته و دارای سابقه ثبت سرقت است، گفت:  ماموران انتظامی برای توقیف خودرو به آن نزدیک و دستور توقف را صادر کردند اما راننده خودرو که متوجه حضور ماموران در همان نزدیکی شده بود، سعی کرد با خارج شدن از بزرگراه و حرکت به سمت راه های فرعی فیروز آباد از دست ماموران فرار کند.

رئیس کلانتری 179 خلیج فارس ادامه داد: در ادامه، تعقیب و گریز میان ماموران و متهم آغاز شد و سرانجام در حالی که متهم بدون توجه به دستور ایست در حال فرار با سرعت بالا بود، ماموران مجبور شدند خودروی سارق را با شلیک چند تیر هوایی متوقف کنند. 

وی افزود: اما این بار متهم قصد داشت تا با رها کردن خودرو با پای پیاده به سمت درختان این محدوده فرار کند که ماموران موفق شدند او را دستگیر و به همراه خودرویش به کلانتری منتقل کنند.

عادلی با اشاره به انجام بازجویی از متهم گفت: متهم که بررسی سوابقش نشان داد از سارقان حرفه ای خودرو است، در کلانتری تحت بازجویی قرارگرفته و در همان بازجویی های اولیه به سرقت چندین خودرو و لوازم داخل خودروها اعتراف کرد.

رییس کلانتری 179 خلیج فارس با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم گفت: این فرد پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: خلیج فارس خودرو سرقت بزرگراه جرم دادسرا بزرگراه جرم خلیج فارس خودرو دادسرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۲۰۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ فرمانده انتظامی خرم آباد گفت:در پی اعلام مرکز فوريت های پليس ۱۱۰ مبنی بر يک فقره تيراندازی به سمت اماکن خصوصی، مراتب در دستور کار پليس استان قرار گرفت.
سرهنگ نبی اله قاسمی افزود:مأموران کلانتری۱۶ خرم آباد با اشراف اطلاعاتی يک عامل تيراندازی را در اين زمینه شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را در مخفيگاهش به همراه يک قبضه سلاح کمری دستگير کردند.
وی با بيان اين که متهم انگيزه خود را اختلافات قبلی عنوان کرد ،گفت:متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • سرنوشت سارق پل‌های عابرپیاده در تهران
  • پابند الکترونیک سارق حرفه‌ای را به دام انداخت
  • دستگیری سارق سابقه دار در پایش الکترونیکی با پابند
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد