Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-07@03:05:23 GMT

با «رو به راه» حرفه ای ورزش کنید+لینک دانلود

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۶۳۴۸۱

با «رو به راه» حرفه ای ورزش کنید+لینک دانلود

خبرگزاری علم و فناوری هر شب در گزارشی با عنوان «معرفی اپلیکیشن»، به بررسی محبوب ترین و پرطرفداران ترین آپ ها می پردازیم.

ورزش کردن یکی از عواملی است که باعث سلامت جسم و روح می گردد. طبق بررسی ها، اما آمار ورزش کردن در کشورمان بسیار پایین می باشد. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که مدت طولانی می باشد که ورزش نکرده اید امروز می خواهیم با معرفی اپلیکیشن«رو به راه» حرفه ای ورزش کردن را به شما آموزش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما می توانید به وسیله این برنامه طی ۹ هفته با استفاده از برنامه های حرکتی آن به تناسب اندام مورد نظر خود دست یابید. از دیگر ویژگی های این برنامه وجود مربی سخنگو در هر جلسه می باشد که با آموزش‌های لازم و پخش آهنگ‌های پرانرژی، روحیه شما را در این مسیر پرچالش حفظ می کند. همچنین طراحان این برنامه یک اصول رژیم غذایی مبتنی بر «راهنمای تغذیه سالم استرالیایی» را در اختیار شما قرار می دهد که با در نظر گرفتن سلایق و محدودیت‌های خود، می توانید رژیم منحصر به فرد خودتان را طراحی و پیاده سازی کنید. برای آشنایی بیشتر با این برنامه اندرویدی، در نقد و بررسی آن با ما همراه باشید.

نحوه ثبت نام و فعال کردن برنامه

این برنامه برای استفاده احتیاجی به ثبت نام و فعال کردن برنامه ندارد و کاربر بعد از نصب آن می تواند از امکانات برنامه استفاده کند.

رابط کاربری برنامه

این برنامه دارای رابط گرافیکی زیبا و هوشمندانه می باشد که استفاده از آن را برای کاربر جذاب و آسان می نماید. از مهمترین ویژگی های رابط کاربری این برنامه می توان به استفاده از عکس های زیبا و مرتبط با موضوع، استفاده از رنگ های زنده و هماهنگ با گرافیک برنامه، چیدمان مرتب و هوشمندانه اجزای صفحه و روان بودن برنامه در هنگام استفاده نام برد.

خبرگزاری علم و فناوری در این بخش، امتیاز ۵ از ۵ به خاطر رابط کاربری قوی این برنامه در نظر می گیرد.

آموزش استفاده از برنامه

این برنامه دارای ۵۰ حرکت تمرینی مختلف در زمینه های دویدن، پیاده روی، حرکات شکم، حرکات کششی و… می باشد که با استفاده از آن ها می توانید به صورت حرفه ای ورزش نمایید. مهمترین ویژگی این برنامه وجود ۱۳ فایل صوتی راه نما می باشد که می توانید با دانلود و گوش دادن به آن ها طی ۹ هفته به یک دونده حرفه ای تبدیل شوید. البته برای استفاده از این قسمت باید این فایل ها را خریداری نمایید.

از دیگر قابلیت های این برنامه که باعث تمایز آن با برنامه های مشابه در این حوزه شده است، ارائه رژیم غذایی اختصاصی برای کاربران می باشد که برای استفاده از آن باید از منوی گوشه سمت چپ برنامه اطلاعاتی از قبیل جنسیت، قد، وزن و هدف از رژیم غذایی خود را وارد نمایید سپس فایل مربوط به رژیم غذایی را دریافت نمایید. بخش های اصلی برنامه «رو به راه» عبارتند از:

۱- چالش های دویدن: برنامه های این بخش مناسب افرادی است که به هر دلیل نمیخوان وارد یک برنامه منظم و طولانی ورزشی بشن اما مایلند آمادگی بدنی خودشون رو به چالش بکشند. برنامه های متنوع این بخش برای هر سطح از آمادگی بدنی می تواند چالش برانگیز باشد.

۲- دونده شو: یک برنامه منظم ۹ هفته ای که به شما کمک میکنه مستقل از شرایط فعلی بدنتون بتونید در پایان دوره نیم ساعت رو در مدت نیم ساعت یک نفس بدوید!

۳- تردمیل: چندین برنامه احتصاصی تردمیل که با تغییرات حساب شده سرعت و شیب، به شما کمک میکنه تا تمرینات موثرتری داشته باشید.

 ۴- دویدن حرفه ای: اگر آمادگی بدنی خوبی داری یا به تازگی برنامه دونده شوی رو به راه رو تموم کردی، در این بخش برنامه هایی هست که باز هم میتونه تو رو به چالش بکشه!

۵- پیاده روی: دویدن همیشه و برای همه بهترین انتخاب نیست. این بخش به شما کمک میکنه که یک تمرین پیاده روی رو در حد یک ورزش جدی ارتقا بدید!

۶- حرکات کششی: گرم کردن و سرد کردن بدن بخش مهمی از یک تمرین ورزشی حرفه ایه. در این بخش برنامه های مختلف برای حرکات کششی با هدف های مختلف وجود داره.

۷- حرکات شکم: شکم شش تکه رویای خیلی هاست. رویایی که میتونه با تمرین خوب و پشتکار محقق بشه. تمرین های سخت ولی نه چندان طولانی شکم شما رو در این مسیر همراهی میکنه.

۸- برنامه غذایی: در این بخش علاوه بر آموزش طراحی یک رژیم غذایی متناسب، امکان دریافت برنامه غذایی اختصاصی با در نظر گرفتن قد، وزن، سن، جنسیت، میزان فعالیت روزانه و همچنین هدف از آغاز برنامه غذایی وجود داره.

خبرگزاری علم و فناوری در این بخش، امتیاز ۵ از ۵ برای این برنامه در نظر می گیرد.

قیمت برنامه

شما می توانید این برنامه را به صورت رایگان دانلود نماید اما برای استفاده از تمام امکانات آن باید هزینه ای را به صورت خرید درون برنامه پرداخت نمایید.

این اپلیکیشن در فروشگاه بازار با بیش از ۲ هزار کاربر فعال و همچنین کسب امتیازه ۴/۲ از ۵ جزء پرطرفدارترین برنامه های کاربردی در زمینه ورزش و تناسب اندام می باشد. هم اکنون می توانید این برنامه را از لینک زیر در کافه بازار دانلود نمایید.

انتهای پیام/

سجاد عبدلی

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۳۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حتی یک وعده غذای بدون گوشت برای بیماران کبدی مفید است

ایتنا - بر اساس پژوهشی که به‌تازگی منتشر شده است، گیاهخواری حتی در حد یک وعده غذای روزانه می‌تواند میزان آمونیاک مضر را در بزرگسالانی که کبدشان در اثر سیروز آسیب دائمی دیده است پایین بیاورد.
پژوهشگران به ۳۰ نفر که گوشت می‌خوردند همبرگری حاوی ۲۰ گرم پروتئین دادند.  به ۱۰ نفر آن‌ها برگر متشکل از گوشت خوک و گاو، به ۱۰ نفر گوشت گیاهی، و به بقیه برگر گیاهی لوبیا دادند. به شرکت‌کنندگان چیپس سیب‌زمینی کم‌چرب، نان سبوس‌دار و آب نیز داده شد، اما اجازه مصرف چاشنی و مخلفات نداشتند.

از شرکت‌کنندگان پیش و پس از غذا نمونه خون و ادرار گرفته شد، و نتایج نشان داد در افرادی که برگر گوشت مصرف کرده بودند میزان آمینواسیدهای دخیل در تولید آمونیاک و انسفالوپاتی کبدی بالاتر از کسانی بود که برگر غیرگوشتی خورده بودند.

انسفالوپاتی کبدی نوعی اختلال مغزی ناشی از آسیب کبدی شدید است.

وقتی بدن غذا را هضم می‌کند، باکتری‌های روده آمونیاک تولید می‌کنند. مواد پسماند معمولا در کبد تصفیه می‌شوند، اما کبدی که به‌شدت آسیب‌ دیده باشد نمی‌تواند این کار را انجام دهد، که سبب می‌شود این ترکیب‌ شیمیایی سمی در مغز تجمع کند.

به گفته پژوهشگران، باکتری‌های روده و برنامه غذایی روی سطح آمونیاک بدن تاثیر می‌گذارند.

این گروه پژوهشی با اشاره به ضرورت تحقیق بیشتر در مورد اثر برنامه‌ غذایی گیاهی روی سیروز کبدی و سطح آمونیاک، ابراز امیدواری کردند پزشکان افراد مبتلا به بیماری کبدی را ترغیب کنند پروتئین مورد نیاز بدنشان را به‌جای گوشت از گیاهان یا منابع لبنی تامین کنند.

دیگر خبرها

  • حتی یک وعده غذای بدون گوشت برای بیماران کبدی مفید است
  • فرصت ۲ ماهه دستگاه‌ها برای تهیه برنامه عملیاتی امنیت غذایی
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • دادرس: مشغول جراحی هستیم!
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • جبلی: مسعود اسکویی مصداق بارز نشاط و سرزندگی بود
  • همه چیز درباره المپیاد ورزش‌های فناورانه + لینک ثبت نام
  • شهرداری تهران هیچ قصدی برای باشگاه‌داری ندارد
  • پیش بینی ورزش باد و بارش رگبار در چهارمحال و بختیاری
  • شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد