Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برای تمامی طرح‌های درآمدزا در دانشگاه آزاد اسلامی باید پیوست فرهنگی تهیه شود تا از ایجاد مشکلات ثانوی در اجرای آن‌ها پیشگیری شود. به گزارش دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از آزمایشگاه‌ها و نمایشگاه محصولات تجاری دانشگاه آزاد واحد کرج ضمن مثبت ارزیابی کردن عملکرد این واحد دانشگاهی، گفت: از اقدامات انجام شده و همتی که واحد کرج در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی، اجرای طرح‌های درآمدزا و شرکت‌های دانش بنیان انجام داده، تشکر می‌کنم و این مسیر به موفقیت منجر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
رهبر پس از بازدید از نمایشگاه محصولات تجاری شده این واحد دانشگاهی، افزود: مسیر انتخاب شده از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به موفقیت منجر خواهد شد. تمام تلاش مسئولان واحد کرج باید این باشد که در مسیر آغاز شده محکم و استوار گام بردارند و موانع اجرایی را با کمک و همراهی یکدیگر مرتفع کنند.  
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه بخشی از موانع اجرایی طرح‌های درآمدزا در دانشگاه آزاد اسلامی مربوط به مسائل خارج از سیستم است، تصریح کرد: اگر خودمان را به جامعه و کسانی که قصد خدمت‌رسانی به آنان داریم، اثبات کنیم، قطعاً در رفع موانع نیز موفق خواهیم بود.  
وی با برشمردن نکات مثبت طرح‌های ارائه شده در نمایشگاه محصولات تجاری شده واحد کرج، ضمن تاکید بر تهیه پیوست فرهنگی، گفت: برای تمامی طرح‌های درآمدزا در دانشگاه آزاد اسلامی باید پیوست فرهنگی تهیه شود تا از ایجاد مشکلات ثانوی در اجرای آن‌ها پیشگیری شود.  
رهبر همچنین با استماع گزارش اقدامات صورت گرفته در بخش طرح‌های درآمدزا و شرکت‌های دانش بنیان استان البرز و واحد کرج، اقدامات انجام شده و همت واحد کرج در این مسیر را سبب خرسندی و قابل تقدیر عنوان کرد.  
لازم به ذکر است، این بازدید با همراهی بیژن رنجبر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، محمدحسن برهانی‌فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز، محمدرضا عسگری رئیس دبیرخانه هیأت امنای استان البرز و جمعی از مسئولان دانشگاهی و استانی استان البرز صورت گرفت.

در نمایشگاه محصولات تجاری شده واحد کرج بیش از ۹ محصول شامل طرح استحصال فلزات گرانبها، طرح تهیه GPS خودرو، طرح توموگرافی درختان سرپا، طرح ساخت کیت آموزشی DNA، طرح ساخت دستگاه الکتروشوک قلب، طرح نرم افزار آموزشی اجتماعی داناک، طرح ساخت کامپیوتر دیواری و ساخت ایمپلنت‌های پزشکی ارائه شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استان البرز دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد کرج فرهاد رهبر درآمدزایی پیوست فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۸۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در مسابقات قهرمانی کارکنان و استادان منطقه دو شمال‌غرب کشور با اقتدار به مقام قهرمانی رسید.

در این دوره از مسابقات، تیم‌های واحد‌های دانشگاهی تبریز، ارومیه، میانه و بناب به صورت دوره‌ای به مدت سه روز باهم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در هر سه بازی خود توانست با نتایج دو بر صفر و بدون باخت حریفان خود را شکست داده و به مقام قهرمانی برسد.

تیم‌های واحد تبریز و واحد ارومیه نیز به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی میانه با کسب عنوان قهرمانی به مسابقات کشوری که از تاریخ ۲۹ اردیبهشت‌‌ماه در واحد اراک برگزار می‌شود، اعزام می‌شود.

مسابقات والیبال کارکنان و استادان منطقه دو دانشگاه آزاد اسلامی به همت اداره‌کل تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد.

سیروس منصوری، سیامک وفاییان، علی صدری، سهیل قندچی، سعید اکبری، رضا غیابی و ابراهیم مسیبی بازیکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه را تشکیل می‌دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود