Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: ارتقای امکانات رفاهی استان سمنان در میزبانی از زائران امام رضا (ع) در دستور کار قرار گیرد. ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی بعدازظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد برگزاری دهه کرامت اظهار داشت: راه‌اندازی موکب‌های پذیرایی از زائران حرم مطهر رضوی (ع) در استان سمنان یکی از اقدامات خوب این ستاد در بخش گردشگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ارتقای سطح کیفی خدمات و امکانات رفاهی استان سمنان در میزبانی از زائران امام رضا (ع) در دستور کار نهادهای مربوطه قرار گیرد تصریح کرد: ستاد بزرگداشت دهه کرامت باید در پایان این دهه کارنامه خوبی را در میزبانی از زوار امام رضا (ع) کسب کند و رضایت مردم و مسافران را در این راستا جلب کند.

نماینده ولی‌فقیه با تأکید بر لزوم اطلاع‌رسانی گسترده از برنامه‌های این ستاد در ایام دهه کرامت خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه و مطبوعات نقش مؤثری در معرفی این استان به گردشگران داخلی و خارجی دارند و باید از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده کرد.

وی معرفی هویت و تمدن اسلامی مردم این استان را امری ضروری برشمرد و گفت: با معرفی فرهنگ، تمدن و هویت این منطقه برای سایر مردم ایران و گردشگران خارجی می‌توان بستر لازم برای جذب مسافران به این استان را فراهم کرد.

فرماندار سمنان نیز در این دیدار با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق در راستای ارائه خدمات مطلوب به مسافران خاطرنشان کرد: 6 کمیته اجرایی در این ستاد برای سامان‌دهی زائران حرم مطهر امام رضا (ع) فعالیت می‌کنند.

سید عباس دانایی از حضور کاروان زیر سایه خورشید در این ایام خبر داد و گفت: برنامه دقیق سفر خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) به سمنان در آینده نزدیک اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41366/P1377/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۰۲۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) امروز (هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲ پرواز از فرودگاه حضرت امام (ره) و آیت الله صدوقی یزد برای اعزام زائران حج عمره برنامه ریزی شده است.

بر پایه این گزارش، عمره‌گزاران استان تهران در ساعت پنج و ۴۰ بامداد امروز فرودگاه حضرت امام (ره) را به مقصد مدینه ترک کردند.

همچنین زائران استان یزد با پرواز شماره ۱۵۵۰ هواپیمایی‌جمهوری اسلامی در ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه از فرودگاه یزد به عربستان رهسپار می‌شوند. پرواز بازگشت زائران استان یزد طبق برنامه ریزی صورت گرفته روز ۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری‌خواهد بود.

کد خبر 6089033 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • گلایه اهالی روستای کالدشت بالا از کمبود امکانات رفاهی + فیلم و تصاویر
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • رسالت معلمان ارتقای علمی و معنوی دانش آموزان است
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز