Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-29@01:03:31 GMT

برگزاری جشن «دختر ماه» در سراسر کشور

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۶۲۶۰۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان؛ مریم ملکی در آستانه روز دختر گفت: در جامعه ایرانی با خصوصیت اسلامی و انقلابی بودن روز دختر، به عنوان یک واقعه ملی، بهترین زمان برای پرداختن به موضوعات، مسائل و دغدغه‌های دخترانه و فرصت مغتنمی برای کار جمعی در این باره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیش بینی و اجرای فعالیت‌هایی که زمینه ساز حرکت‌های بزرگ و تغییر و تحولات درخشان برای توسعه و بهبود زندگی دختران، یکی از ضرورت‌های پیش روست.

ملکی گفت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، با پیش بینی و برگزاری اردو‌های یک روزه و اجرای برنامه «جشن دختر ماه» در این اردوها، بر آن است تا سهم خود را در پاسداشت جایگاه دختران ایران اسلامی ایفا کند.

وی افزود: بر این اساس، اردوی روز دختر و جشن دختر ماه با اهداف کمک به خودآگاهی دخترانه (استعداد‌ها و توانمندی ها)، کمک به شناخت نقش اجتماعی بانوان، کمک به هویت شناسی بانوان (در هستی)، اهتمام به ارتقای روحیه عفو و گذشت، اهتمام به آراستگی، اهتمام به ارتقای روحیه رأفت، محبت و مهربانی، اهتمام به ارتقای روحیه قناعت، اهتمام به ورزش و کمک به کسب مهارت‌های هنری برگزار می‌شود.

وی افزود: ویژه برنامه‌های روز دختر در دو بخش اجرا می‌شود؛ بخش اول، برنامه‌های عمومی اردو و بخش دوم، برنامه جشن دخترماه است.

ملکی گفت: برنامه‌ها با توجه به بافت فرهنگی، ظرفیت‌های استان‌ها متفاوت خواهد بود، در مجموع در ۳۱ استان کشور بیش از ۷۰ اردو و جشن دخترماه برگزار می‌شود.

وی افزود: اهم برنامه‌ها شامل سرود، تئاتر، انواع مسابقات، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف، تست سلامت، کوهنوردی، بازی‌های بومی و محلی، برنامه‌های ورزشی، کتابخوانی، جشنواره غذا، آموزش انواع دست سازه ها، مراسم سخنرانی با موضوعات مرتبط با دختر و شخصیت حضرت معصومه (سلام الله علیها) و مولودی خوانی است.

ویژه برنامه‌های روز دختر ۲۳ تا ۲۸ تیر در سراسر کشور برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: جشن دختر ماه سراسر کشور ویژه برنامه حضرت معصومه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۲۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/بازدید بیش از ۳۰۰۰۰۰ نفر از نمایشگاه در سال ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان با بیان اینکه از نظر تعداد نمایشگاه در سطح کشور در رتبه دوم قرار داریم، گفت: سال ۱۴۰۲ با بیش از ۴۰ عنوان نمایشگاهی و ۳۰۰۰۰۰ بازدیدکننده سال خوبی بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمدرضا طحانیان شامگاه شنبه _هشتم اردیبهشت_ در برنامه بهار بهار اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ با بیش از ۴۰ عنوان نمایشگاهی و ۳۰۰۰۰۰ بازدیدکننده سال خوبی بود و بر این اساس سال ۱۴۰۳ را با نمایشگاه خودروها آغاز کرده و بیش از ۳۰۰۰۰ بازدیدکننده داشتیم.

وی افزود: هم‌زمان با هفته فرهنگی اصفهان تلاش شد سهم کوچکی در این بزرگداشت داشته باشیم و بر این اساس نمایشگاه گل و گیاه و سوغات را داریم که تا دهم اردیبهشت ادامه دارد و تا کنون بیش از ۲۵۰۰۰ بازدیدکننده از تمام کشور داشتیم‌.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در خصوص برنامه‌های پیش‌روی نمایشگاه بین‌المللی مطرح کرد: یکی از مهم‌ترین مباحث و هدف‌گذاری‌ها آن است که نقش اصلی خود را ایفا کنیم و در این راستا نمایشگاه‌ها به‌عنوان شتاب‌دهنده و شبکه‌ساز نقشی مهم در مباحث اقتصادی دارند و در کنار این موضوع مباحث اجتماعی نیز قابل اهمیت است.

طحانیان با بیان اینکه سال ۱۴۰۳ برای ما سالی ویژه است و در این راستا بیش از ۴۵ عنوان نمایشگاهی داریم، اظهار کرد: نیاز بازار موضوعی مهم است که نمایشگاه‌ها متناسب با آن برگزار می‌شود، در کنار نمایشگاه‌ها رویدادهای تخصصی نیز امری قابل توجه است که در سال گذشته بیش از ۱۷۰ رویداد تخصصی برگزار شد.

وی ادامه داد: شروع فاز ۲ نمایشگاه از دیگر موارد قابل توجه در سال گذشته بود و امید است سالن همایش و تجارت به‌زودی به بهره‌برداری برسد و باید گفت نمایشگاه اصفهان از نظر سازه و زیرساخت منحصر به‌فرد است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان با بیان اینکه صنعت نمایشگاهی در استان عمری بیش از ۳۰ سال دارد، خاطرنشان کرد: از نظر تعداد نمایشگاه در سطح کشور در رتبه دوم قرار داریم و در این راستا نمایشگاه بستری برای نشان دادن صنعت و ظرفیت اصفهان است‌.

طحانیان عنوان کرد: نمایشگاه فرش، طلا، فولاد، فن‌نما، دام و طیور و کشاورزی از جمله نمایشگاه‌های مطرح است که در سطح بین‌المللی نیز حرفی برای گفتن دارد، همچنین ۳ نمایشگاه برای دیگر کشورها برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 748589

دیگر خبرها

  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/ بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از نمایشگاه در ۱۴۰۲
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/بازدید بیش از ۳۰۰۰۰۰ نفر از نمایشگاه در سال ۱۴۰۲
  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • اجرای برنامه هفتم توسعه نیازمند اهتمام ویژه