Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، آذر همایون پور، سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان در خصوص انتخاب بازیکنان گفت: اردوی ما با دعوت از ۲۴ بازیکن آغاز شد که دو ورزشکار جوان در میان مدعوین بودند. سه روز نخست اردو، در دو نوبت صبح و عصر از بازیکنان تست های مختلفی به عمل آمد و در نهایت ۱۷ نفر انتخاب شدند و در هفت روز بعدی و ادامه ی تمرینات اردو باقی ماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همایون پور با اشاره به لزوم توجه به ورزشکاران جوان وایجاد علاقمندی در آنها افزود: دو ورزشکار جوانی که به اردو دعوت شدند با اینکه در ترکیب اصلی تیم جاکارتا نیستند، اما پس از پایان انتخابی به استان های خود بازنگشتند. ما آن ها را برای افزایش انگیزه در کنار تیم نگه داشتیم که بازی با ملی پوشان اعزامی و بزرگسال را تجربه  کنند و در آینده نیز مجددا یکی از این دو ورزشکار، به اردو دعوت می شود.

وی تاکید کرد: تیم ملی بانوان نسبت به گذشته، از نظر فنی عملکرد بهتری پیدا کرده و سطح تمرینات ورزشکاران بالاتر رفته با تجربه حضور در رقابت های اخیر تایلند، بازیکنان توانمندتر و با تجربه تر در اردوها عمل می کنند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان تصریح کرد: تا زمان برگزاری رقابت های پاراآسیایی، ۶ مرحله اردو پیش بینی کرده ایم و تاکنون نیز هفتاد درصد ترکیب اصلی مشخص شده است. برای اردوی بعد که از ۲۶ تیر در تهران آغاز می شود از ۱۵ بازیکن دعوت کرده ایم.

آذر همایون پور در پایان خاطرنشان کرد: در راستای تلاش برای عملکرد بهتر بانوان، فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین نیز با توجهی که به دختران ملی پوش بسکتبال با ویلچر در برنامه ریزی برای خرید ویلچر نشان داده، بازیکنان بسیار شادتر و با انگیزه ی بالاتری تمرین می کنند و ما از این بابت از فدراسیون کمال تشکر را داریم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی بانوان اردو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۳۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب‌آهن اصفهان برگزار شد. طبیعت با نتیجه ۸۴ بر ۷۴ به پیروزی رسید و سری این بازی‌ها یک بر صفر به نفع طبیعت شد.

جوردن استیون با ۴۱ امتیاز، ۲ ریباند، ۷ پاس گل و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن این دیدار بود.

شایان ذکر است، تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ بر صفر به سود تیم شهرداری گرگان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد
  • ترکیب تراکتور و ذوب‌آهن مشخص شد
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند