Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :شهردار منطقه ۱۱ تهران همزمان با بازگشایی بخش میانی خط ۷ مترو در ایستگاه مهدیه تهران وبهره برداری از ۵ ایستگاه، گفت: تملک املاک معارض در بخش مرکزی پایتخت بیش از ۲۳۰۰ میلیارد ریال هزینه داشته است.

به گزارش امتداد ، نصراله آبادیان با اشاره به افتتاح خط ۷ مترو در ایستگاه مهدیه و بازگشایی ایستگاه های بریانک، کمیل، رودکی و نواب گفت: از جمله دلایل اهمیت این خط، اتصال مراکز اداری و مبادی جمعیتی شمال به جنوب شهر و اتصال پهنه های تجاری در جنوب شرقی شهر نظیر «بازار تهران» به پهنه های تفریحی و سبز در شمال غرب تهران است که باعث می شود سطح مطلوبی از دسترسی به نقاط مختلف پایتخت در اختیار شهروندان به ویژه ساکنان بخش مرکزی پایتخت که در محدوده طرح ترافیک قرار گرفته اند ؛ ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در عین حال به وضعیت دسترسی ایستگاه متروی مهدیه تهران در تقاطع خیابان ولی عصر (عج) و مولوی اشاره کرد و افزود: ایستگاه تقاطع مولوی-ولیعصر که در تلاقی با خط ۳ مترو است؛ دارای ۳ گالری دسترسی در دو سمت غربی و شرقی خیابان مولوی است و از محدوده این ایستگاه، ۲ خط عبوری ۲ و ۷ سامانه اتوبوس های تندرو و نیز ۹ خط تاکسی عبور می کند.

او با تاکید بر تبعاتی که احداث ایستگاه های مترو در مناطق مختلف شهر به وجود می آورد و تهمیداتی که باید برای رفع نیازهای عابران پیاده و مسافران مترو اجرا شود؛ تصریح کرد: مطالعات جامعی برای رفع این نیازها در منطقه ۱۱ انجام شده که از جمله آن ها، مناسب سازی پیاده روها، مکان یابی احداث پارکینگ غیر حاشیه ای و خطوط تاکسی، ایجادگذرگاه های عرضی همسطح، اصلاح و فازبندی چراغ راهنمایی تقاطع ها بر اساس حجم عابران پیاده و … است.

به گفته آبادیان برای احداث خط۷ مترو در این منطقه ۲۳ پلاک موجود در ۱۷هزار متر مربع به ارزش ۲۳۰۰ میلیارد ریال تملک شده اند که ایستگاه مترو مهدیه تهران و محل هواکش و هواساز در تقاطع خیابان ولی عصر (عج) و مولوی ، ۹۲۷ متر مربع املاک معارض موجود در محدوده طرح با هزینه ای بالغ بر ۱۱۲ میلیاد ریال هزینه داشته است.

خط ۷ مترو در بخش میانی به طول شش کیلومتر حد فاصل ایستگاه مهدیه تا نواب صفوی روز شنبه ۲۳ تیر ماه با حضور شهردار تهران ، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر تهران ، استاندار و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ایستگاه مهدیه تهران افتتاح و بهره برداری شد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۷۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما‌ی خراسان شمالی؛ خانه بهداشت روستای ادکان با زیر بنای ۷۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای گورپان با زیر بنای ۷۵ مترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای ایرج با زیر بنایی ۸۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و خانه بهداشت روستای سارمران با زیر بنای ۸۵ مترمربع و با اعتباری بالغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی، محرومیت زدایی و سفر ریاست‌جمهوری تامین و پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال
  • تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر