Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای ارتش سوریه و همپیمانان آنها با آزادسازی شهرک المسحره در شرق قنیطره به پیشروی خود ادامه می‌دهند. ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸ بین الملل آسیای غربی نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از گزارش المیادین، نیروهای ارتش سوریه و همپیمانان آنها توانستند پس از درگیری با گروه‌های تروریستی، شهرک المسحره در شرق قنیطره چسبیده به حومه غربی درعا از سمت شرق را آزاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشروی ارتش به سمت تپه مسحره در سایه فروپاشی آشکار صفوف گروه‌های تروریستی ادامه دارد.

همزمان با این عملیات، 350 فرد مسلح و خانواده‌هایشان سفر بر  اتوبوس شدند تا در راستای توافق آشتی میان دولت سوریه و گروه‌های مسلح به ادلب نقل مکان کنند.

خبرنگار المیادین گزارش داد مردم شهرک الحاره در حومه غربی درعا، پرچم سوریه را به اهتزاز درآوردند و برای اخراج تروریست‌های جبهه النصره از تپه استراتژیک الحاره دست به تظاهرات زدند.

همزمان با این تحول شهرک‌های الحاره، نمر، جاسم، زمرین و ام  العوسج واقع در حومه شمال غربی درعا به روند آشتی پیوستند به طوری که دولت و گروه‌های مسلح به توافقی دست یافتند که بر ساماندهی وضعیت افراد علاقه‌مند و خروج مخالفان توافق تصریح می‌کند که بر اساس گزارش تلویزیون سوریه آنها باید سلاح‌های سنگین و متوسط خود را تسلیم ارتش کنند.

المیادین پنجشنبه 12 جولای(21 تیر) از پاکسازی کامل شهر درعا از لوث گروه‌های تروریستی خبر داده بود، حومه شرقی درعا هم به طور کامل آزاد شده است و ارتش در عملیات نظامی خود برای پایان دادن به حضور تروریست‌ها در حومه غربی درعا در حال پیشروی به سمت حومه قنیطره است.

انتهای پیام/

R36355/P36355/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۱۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضد اسرائیلی پیوستند

به دنبال اعتراضات گسترده دانشجویی در دانشگاه‌های کانادا در حمایت از مردم فلسطین و مخالفت با جنگ غزه، خبرگزاری فرانسه گزارش داد که دانشجویان دانشکده حقوق و علوم سیاسی پاریس نیز کلاس‌های خود را در همین راستا تعطیل کرده‌اند. 

این خبرگزاری گزارش داده که کلاس‌های درس این دانشکده به دلیل اعتراضات در محکومیت جنگ غزه به حالت تعلیق درآمده است.

این گزارش افزود: معترضان ضد اسرائیلی ساختمان انستیتوی مطالعات سیاسی در پاریس را اشغال کردند و ویدئو‌های منتشر شده نشان میدهد که معترضان مقابل ورودی دانشگاه را با اقلامی مثل تخته و سطل‌های بزرگ زباله مسدود کرده‌اند. 

گزارش‌های تایید نشده در رسانه‌های اجتماعی حاکی از آن است که دانشجویان در همبستگی با دانشجویان آمریکایی از سراسر پاریس برای اعتراض به جنگ جاری در غزه و ترغیب امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه برای برقراری آتش‌بس، تجمع کرده‌اند.

علاوه بر آمریکا و فرانسه دانشجویان کانادایی نیز به این کمپین خودجوش پیوستند.

شبکه آمریکایی «ان بی سی نیوز» گزارش کرد که چادر‌های اعتراضی در بیش از ۴۰ دانشکده و دانشگاه‌های سراسر ایالات متحده و کانادا از جمله، «نورث‌وسترن»، «جرج واشنگتن»، «هاروارد»، «براون»، «دانشگاه میشیگان»، «دانشگاه فناوری ماساچوست» (MIT) و دانشگاه پلی‌تکنیک دولتی کالیفرنیا در منطقه «هامبولت» کالیفرنیا بنا شده است.

دانشجویان خواستار آن هستند که دانشگاه‌ها همکاری خود را با هر شرکتی که در پیشبرد عملیات‌های نظامی اسرائیل در غزه نقش دارد قطع کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه | ویدئو
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقرهای نظامی صهیونیستی
  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی/ تهدید روسیه به نابود کردن تسلیحات هسته ای آمریکا در لهستان
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضداسرائیلی پیوستند
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضد اسرائیلی پیوستند