Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-30@20:38:27 GMT

دیدارهای روحانی و خاتمی برقرار است

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۱۶۶۸

دیدارهای روحانی و خاتمی برقرار است

رویداد۲۴محمدرضا تابش نماینده مجلس و عضو فراکسیون امید در خصوص شایعه برکناری جهانگیری از معاونت اول رییس‌جمهور گفت: جهانگیری با توجه به تجربه خیلی خوبی که در کسوت استانداری و وزارت صنعت و معدن داشته و یک دوره معاونت اول رییس جمهور بوده، سرمایه مغتنمی برای دولت است؛ فکر نمی‌کنم ان‌شاالله این حرف‌ها اساس و پایه‌ای داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دولت با تنگناهای مختلفی روبه روست، گفت: توازنی که در عرصه اقتصادی بوده بهم خورده و وضعیت معیشتی مردم را سخت کرده و به این ترتیب فشار را بر دولت افزایش داده است. فکر می‌کنم جناح رقیب می‌خواهد از این موضوع طَرفی ببندد و نشان دهد انسجام و اتحادی که داخل دولت است، گسستنی است .

تابش ریشه شایعات از این دست را در جناح رقیب دنبال کرد و گفت: فکر می‌کنم اساس این صحبت‌ها از سوی جناح رقیب درست شده باشد. ممکن است نقطه نظراتی هم در ایده‌ها و هم در راه‌ها، داخل دولت وجود داشته باشد که طبیعی است. این‌ها می‌نشینند با هم صحبت می‌کنند و هرچه رای اکثریت است را انجام می‌دهند.

وی رقبای دولت را مسئول زدن استارت طرح عدم کفایت رییس‌جمهور خواند و گفت: این طرح هیچ جایگاهی ندارد. در این موقعیت باید رییس‌جمهور همان‌طور که نظر رهبری، مجموعه اصلاح‌طلبان و همه جناح‌های سیاسی است، حمایت کرد تا در مواجهه با بدخواهان کم نیاوریم و بتوانیم از ارزش‌هایی که ملت به خاطر آن قیام کردند و از آن دفاع کردند و خواسته‌های بحقی که دارند، دفاع کنیم و وضعیت معیشیتی مردم و رفاه و پیشرفت کشور میسر شود.

این نماینده اصلاح‌طلب در خصوص برخی گلایه‌ها در مورد قطع شدن رابطه اصلاح‌طلبان و رییس‌جمهور و اینکه آیا دیدارهای سابق بین حسن روحانی و رییس دولت اصلاحات همچنان پابرجاست یا خیر؟ گفت: در مورد دیدارهای خاتمی و روحانی، وضعیت مثل قبل است. گاهی جلساتی داشتند، الان هم دارند. سالی چندین بار جلسه داشتند، هنوز هم هست. هیچ وقت جلسات منظم ماهانه یا هفتگی وجود نداشت. دیدارهای مقطعی بوده که الان هم هر وقت ضرورت پیدا کند، هست.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 روحانی محمد خاتمی اصلاح طلبان رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۱۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس‌جمهور در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رییس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

کد خبر 6093346

دیگر خبرها

  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • رییسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • لازم است دغدغه مسکن برای کارگران رفع شود/ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • رییس‌جمهور فرانسه به آلمان می‌رود