Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@10:20:07 GMT

طرح‌های مبارزه با اعتیاد در سمنان تقویت می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۳۴۶۲

طرح‌های مبارزه با اعتیاد در سمنان تقویت می‌شود

فرماندار سمنان با بیان اینکه طرح‌های مبارزه با اعتیاد در سمنان تقویت می‌شود گفت: بهبودیافتگان از اعتیاد در سمنان حمایت می‌شوند تا از بازگشت آنان به این پدیده خانمان‌سوز جلوگیری شود. ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید عباس دانایی صبح امروز در جلسه مشترک شورای مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: امروزه جوانان به‌شدت درگیر آسیب‌های اجتماعی نظیر اعتیاد هستند که باید اقدامات لازم برای پیشگیری از این پدیده خانمان‌سوز در جامعه انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه طرح‌های مبارزه با اعتیاد در سمنان تقویت می‌شود افزود: توسعه فعالیت مراکز درمانی اعتیاد در سمنان یکی از مهم‌ترین رویکردهای این شورا است.

فرماندار سمنان با بیان اینکه بهبودیافتگان از اعتیاد از سوی دولت حمایت می‌شوند خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال و فرهنگ‌سازی برای اثرات و مضرات این پدیده از برنامه‌های مهم این شورا برای مقابله با اعتیاد است.

وی با بیان اینکه عدم آگاهی یکی از مشکلات ریشه‌ای برای نفوذ اعتیاد در جوانان است یادآور شد: طرح‌های پیشگیری از اعتیاد در این قشر باید در سمنان تقویت و به‌سرعت اجرایی شود.

دانایی با اشاره به اینکه اعتیاد به مواد مخدر و مشروبات الکلی علاوه بر آسیب‌های اجتماعی در ابعاد زندگی فردی و سلامت شخص نیز اثرگذار است بیان کرد: در این راستا تمامی دستگاه‌های فرهنگی و مراکز بهداشتی و درمانی نیز باید همکاری و مشارکت داشته باشند.

وی ابراز داشت: جذب کادر مجرب و پزشکان خوب و ماهر در مراکز ترک اعتیاد در دستور کار قرار دارد.

فرماندار سمنان با تأکید بر لزوم حفظ سلامت اجتماعی در سمنان تصریح کرد: پیشگیری از اعتیاد می‌تواند از بسیاری آسیب‌ها ازجمله طلاق نیز جلوگیری کند.

انتهای پیام/ ت

R41366/P1336/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۳۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک

فرماندار آبیک از تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند و مجروح شدن دو چوپان در حادثه برخورد با قطار در حوالی آبیک خبر داد. - اخبار استانها -

حجت الله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به تلف شدن 57 رأس گوسفند در حوالی شهرستان آبیک  اظهار داشت: در حادثه ی برخورد قطار با گله‌ گوسفند در حوالی شهرستان آبیک، 57 رأس گوسفند تلف شد.

وی ادامه داد: در این حادثه علاوه بر 57 گوسفند، دو چوپان نیز از ناحیه دست و سر مجروح شدند.

فرماندار آبیک در پایان سخنانش تأکید کرد: علی رغم وجود پل زیر گذر، چوبان گله از روی ریل عبور عبور داده که منجر به چنین اتفاقی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۴۰ درصد متکدیان مشهد معتاد هستند
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • ۴۰ درصد تاغزار‌های استان سمنان دچار آفت است
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • ویدئو دیدنی از بازیگرانی که از کودکی مشهور شدند