Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تازه وارد استقلالی ها زودتر از زمان پیش بینی شده در تمرین گروهی آبی ها شرکت کرد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از ورزش سه، علی کریمی خرید جدید آبی پوشان برای اولین مرتبه در تمرین آبی ها روز چهارشنبه پا به توپ شد. در شرایطی که پیش از این برخی پیش بینی ها درباره وضعیت این بازیکن حاکی از این بود که کریمی تا دو ماه نمی تواند برای استقلال به میدان برود، این هافبک تازه وارد اولین تمرین گروهی خود را برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی کریمی با چراغ سبز کادر پزشکی استقلال روز چهارشنبه در تمرین این تیم پا به توپ شد تا شاید نا امیدی ها در کمپ استقلال و هواداران این تیم برای ساعاتی کاهش پیدا کند. این هافبک تازه وارد قرار است جانشین ابراهیمی در خط میانی استقلال شود و شفر و استقلالی ها حساب ویژه ای روی او باز کردند.

به نظر می رسد کریمی خیلی زودتر از آنچه قبلا پیش بینی می شد برای حضور در استقلال آماده شود و شاید بتواند از هفته های دوم و یا سوم لیگ به استقلال کمک کند.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۵۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها شارژ مالی شدند

 به گزارش تابناک، در آستانه بازی حساس استقلال و تراکتور، باشگاه استقلال امروز (سه شنبه) بخشی از مبالغ قرارداد آبی پوشان را به حساب آنها واریز کرد. علی خطیر در جلسه ای که با مدیران هلدینگ خلیج فارس داشت از آنها درخواست کرد در آستانه بازی حساس استقلال و تراکتور بخشی از قراردادهای مرلبان و بازیکنان این تیم پرداخت سود. این درخواست علی خطیر مورد موافقت مدیران مالک جدید باشگاه استقلال قرار گرفت و امروز ۱۵ ذرصد از مبالغ قرارداد آبی پوشان را به حساب آنها واریز کرد.

قرار است در صورت پیروزی استقلال مقابل تراکتور پاداش ویژه‌ای به آبی‌پوشان پرداخت شود. تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست‌پنحم لیگ برتر فوتبال چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۱۷ میهمان تراکتور است. آبی‌پوشان با ۵۳ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول و چهارم جدول جای دارند.

دیگر خبرها

  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال
  • عاشق دوآتشه استقلال؛ التماس می‌‎کردم دستانم را قطع نکنند!
  • ملاقات کاپیتان استقلال با بازیگر مشهور استقلالی + عکس
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی استقلال برای فتح تبریز
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)
  • استقلالی‌ها پولدار شدند
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد