Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-29@04:53:02 GMT

گوگل به پرداخت غرامت سنگین محکوم شد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۴۲۶۰۳

گوگل به پرداخت غرامت سنگین محکوم شد

اتحادیه اروپا، گوگل را به پرداخت جریمه بی سابقه ۴.۳۴ میلیارد یورویی محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از یورونیوز، اتحادیه اروپا شرکت "گوگل" را به پرداخت جریمهای بی‌سابقه به مبلغ ۴.۳۴ میلیارد یورویی محکوم کرد.

این شرکت متهم شده که با نادیده گرفتن قوانین مربوط به تجارت رقابتی در اتحادیه اروپا از این قوانین سوء استفاده کرده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این‌باره مارگارت وستاگر کمیسر اتحادیه اروپا در امور رقابت های بازرگانی اعلام کرد که گوگل از برتری خود به‌عنوان برترین موتور جستجوگر جهان برای فروش محصولات خود سو استفاده کرده‌است.

این تخلف در بخش فروش اینترنتی گوگل که "گوگل شاپینگ" نام دارد رخ داده است،‌ گوگل در این‌باره متهم‌ است که محصولات خود را در صفحه اول تمامی جستجوها نشان داده و به این ترتیب از برتری خود در این‌زمینه سوءاستفاده‌ کرده‌ است.

به گزارش آنا، براساس ضوابط تجاری اروپا میزان جریمه گوگل تا ده درصد عملکرد مالی کل شرکت را شامل شده و این شرکت مجبور به پرداخت این جریمه خواهد‌بود. لازم به ذکر است که هنوز مدیران شرکت گوگل هیچ واکنشی به این جریمه نشان ندادهاند.

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۲۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی طیبی بیان کرد: پرونده یک پزشک متخلف با شکایت شاکی در شعبه هفتم تعزیرات حکومتی اهواز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: شعبه بعد از تحقیق‌های لازم اتهام را محرز و متهم را به پرداخت جزای نقدی در حق شاکی محکوم کرد.

طیبی ادامه داد: علاوه بر جزای نقدی پزشک متخلف به پرداخت اضافه دریافتی شاکی، توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی نیز محکوم شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان اظهار کرد: با شکایت شاکی، گزارش معاونت درمان علوم پزشکی اهواز برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کد خبر 6091325

دیگر خبرها

  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • ارزش گوگل اوج گرفت؛ غول تکنولوژی از ۲ تریلیون دلار گذر کرد
  • انتشار جزئیاتی بیشتر از هوش‌مصنوعی آیفون/ پای غول‌های فناوری در میان می‌آید!
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را هم اخراج کرد!
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!