Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@00:04:51 GMT

امیری، عامل جذب تماشاگر برای ترابزون!

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۷۷۱۸۲

امیری، عامل جذب تماشاگر برای ترابزون!

یکی از دلایل باشگاه ترابزون برای جذب وحید امیری، تلاش جهت جذب توریست های ایرانی به استادیوم مدیکال پارک آرنا است.

به گزارش "ورزش سه"، سرانجام پس از مذاکرات فراوان ترابزونی ها توانستند وینگر ایرانی حاضر در جام جهانی را جذب کنند. این ترانسفر امروز رسمی شد و معاون باشگاه ترکیه ای نیز در مراسم معارفه صحبت هایی در خصوص خرید وحید امیری انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهمت علی ایلماز در این باره گفت: ما به توانایی های امیری ایمان داریم. حضور امیری می تواند توریست های ایرانی فراوانی که در ترکیه حضور دارند را به سمت تیم ما جذب کند.

 

ترابزون اسپوری ها یکی از تیم های پرطرفدار و شناخته شده لیگ ترکیه هستند و فصل گذشته به عنوان سومین تیم پرتماشاگر سوپرلیگ ترکیه شدند. در لیگ 2017-18 پس از گالاتاسارای و فنرباغچه ترابزون با میانگین 27553 سومین تیم ترکیه در جذب تماشاگر بود. نکته جالب این که بشیکتاشی ها نزدیک به 500 تماشاگر کمتر از ترابزون داشتند.

 

اما فصلِ پیش از آن اوضاع متفاوت بود. آن فصل بشیکتاش، گالاتاسارای، فنرباغچه و بورسا اسپور به ترتیب بالاتر از ترابزون بودند.

 

حالا باید دید آیا حضور وحید امیری توریست های ایرانی و ایرانیان ساکن ترکیه را به ورزشگاه مدیکال پارک آرنا که 41 هزار تماشاگر دارد خواهند کشاند یا خیر؟

 

در بازی دوستانه ایران و ترکیه هواداران ایرانی بسیاری در ورزشگاه بودند و حالا طوفان دریای سیاه (لقب باشگاه ترابزون اسپور) می خواهند علاوه بر استفاده از توانایی های فنی این بازیکن، از جنبه جذب تماشاگر نیز بهره ببرد.

ترکیه ترابزون وحید امیری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ترکیه ترابزون وحید امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۷۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس مدت‌هاست با کمبود مهاجم مواجه است و این تیم در نیم فصل دوم تنها عیسی آل کثیر را به عنوان مهاجم تخصصی داشته‌اند‌.

امید عالیشاه در این شرایط با فرمی آماده به عنوان مهاجم سایه ایفای نقش می‌کرد اما حالا با محرومیت بار دیگر از ترکیب پرسپولیس دور شده است.

در این شرایط اگر اوسمار بخواهد با تاکتیک بازی‌های قبلی کار کند و یک هافبک اضافه نکند، باید روی وحید امیری، کاپیتان تیمش حساب باز کند.

امیری پس از بازگشت از مصدومیت سخت همسترینگ همچنان در تلاش برای رسیده به شرایط آرمانی در ترکیب پرسپولیس است و تمرین امروز سرخ‌ها می‌تواند نقش مهمی در تصمیم اوسمار داشته باشد.

دیگر خبرها

  • پلن B و C اوسمار برای جانشینی اورونوف
  • وحید شمسایی: موانع فرزندآوری باید رفع شود
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • آیا مست عشق پای ستارگان ترکیه‌ای را به سینمای ایران باز می‌کند؟
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • بازیگر مشهور ترکیه مدرسه کودکی‌اش را با خاک یکسان کرد ؛ همیشه من را می‌زدند (+عکس)
  • صادقی یا امیری: اوسمار امروز تصمیم می‌گیرد
  • همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه
  • کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله
  • انتقام بازیگر مشهور ترک، سوژه کاربران ایرانی شد