Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@05:20:54 GMT

«پژاک» مسئولیت حمله مریوان را به عهده گرفت

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۷۷۵۴۰

فرماندار مریوان گفت: گروهک تروریستی و معاند پژاک مسئولیت حمله تروریستی بامداد امروز - شنبه در این منطقه مرزی نزدیک روستای دری این شهرستان را بر عهده گرفت.

به گزارش ایرنا محمد شفیعی با بیان اینکه این حمله تروریستی ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد در نزدیکی روستای دری از توابع بخش مرکزی روی داد، اظهار داشت: در این حمله تروریستی ۱۱ نفر شهید و هشت نفر نیز مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در درگیری مسلحانه بامداد امروز (شنبه) در مرز‌های شهرستان مریوان بین گروه‌های تروریستی و معاند با نیرو‌های نظامی کشورمان، ۱۱ نفر شهید و هشت نفر نیز زخمی شدند.

وی با بیان اینکه ۱۰ نفر از شهدا پاسدار پایوار و بسیجی و یک نفر نیز پاسدار وظیفه است اضافه کرد: هفت نفر از این شهدا اهل مریوان، یک نفر اهل سنندج و سه نفر نیز اهل قروه هستند.

شفیعی یادآور شد: پایگاه مرزی روستای دری در منطقه‌ای صعب العبور واقع شده است و بامداد امروز توسط اعضای گروهک تروریستی هدف حمله قرار گرفت و انبار مهمات آن منفجر شد.

وی با اشاره به اینکه بیشتر شهدا در اثر برخورد ترکش مواد منفجره انبار مهمات به شهادت رسیده اند، گفت: برخی از اعضای گروهک تروریستی نیز در این حمله به هلاکت رسیدند و برخی نیز متواری و زخمی‌ها هم در کوه‌های اطراف پراکنده شدند.

فرماندار مریوان اضافه کرد: این اطمینان به مردم داده می‌شود که نیرو‌های نظامی جمهوری اسلامی ایران انتقام این شهدا را از گروه‌های تروریستی معاند و ضد انقلاب می‌گیرند.

تشییع پیکر پاک و مطهر شهدای این حادثه تروریستی عصر امروز در مریوان برگزار می‌شود.

شهرستان مرزی مریوان در ۱۳۰ کیلومتری سنندج مرکز استان واقع شده و این استان دارای ۲۲۰ کیلومتر مرز با کشور عراق است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۷۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از کابل، امشب در حمله افراد ناشناس به نمازگزاران مسجد امام زمان در شهرک محمدیه شهرستان گذره هرات هفت نفر شهید شدند.

براساس گزارش‌های مردمی، شهدا شامل، دو زن، یک بچه و چهار مرد هستند تعدادی نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده اند که وضعیت برخی از آنان وخیم گزارش شده است. جاوید نبی زاده امام جماعت مسجد نیز در بین شهدا است.

 

دیگر خبرها

  • ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • تداوم حمله‌های هوایی و توپخانه رژیم صهیونیستی به غزه
  • سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • حمله مسلحانه به نمازگزاران شیعه در هرات
  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • تازه داماد ۲۰ ساله‌ای که بعد از تیرخلاص جیش‌الظلم زنده ماند
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • آغاز بلیت‌فروشی «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ظهر امروز
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان