Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه همدان گفت: وضعیت نقشه‌های دشمن نسبت به دسیسه و برنامه‌های آنها در چهل سال گذشته متفاوت است چرا که امروز آنها از باب مسائل اقتصادی و امنیتی به دنبال ضربه وارد کردن به نظام اسلامی هستند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، سردار مظاهر مجیدی روز گذشته در مراسم تکریم و‌ معارفه مسئول جدید سازمان بسیج کارگری همدان با گرامیداشت دهه کرامت اظهارداشت: اگر بخواهیم در استان با مدیران همکاری و‌ هم‌افزایی داشته باشیم باید مسئول سازمان بسیج کارگری همدان را کمک کنیم تا به اهداف نظام برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب درباره اتفاقات کشور سخنانی دارند که برای تحقق این منویات باید دوستان همدلی و همکاری لازم را داشته باشند افزود: رهبرمعظم انقلاب در اردیبهشت 97درباره طراحی‌های دشمن برای ایجاد اغتشاش در کشور و آنچه در د یماه سال گذشته رخ داد، تذکراتی داشتند که باید مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده سپاه همدان ابراز کرد: امروز ما مقطعی از انقلاب اسلامی را پشت می‌گذاریم که وضعیت نقشه‌های دشمن نسبت به دسیسه و برنامه‌های آنها در چهل سال گذشته متفاوت است چرا که امروز آنها از باب مسائل اقتصادی و امنیتی به دنبال ضربه وارد کردن به نظام اسلامی هستند.

وی با تاکید براینکه باید در بسیج کارگری با انسجام و برنامه‌ریزی کارها را انجام دهیم و با شناسایی نقشه‌های دشمن مانع از تحقق آنها شویم افزود: در طول 40سال گذشته دشمنان ما همواره برنامه‌هایی را برای نابودی نظام داشته‌اند.

مجیدی با تشریح نقشه‌های دشمن برای براندازی نظام در دوران جنگ تحمیلی ابراز کرد: در این مقطع از تاریخ انقلاب اسلامی مردم با تبعیت از ولایت مانع از تحقق اهداف دشمن شدند.

فرمانده سپاه همدان با اشاره به اینکه پس از دوران دفاع مقدس دشمن به فکر تغییر از داخل و اثرگذاری بر مسیولان نظام اسلامی بود گفت: در دی ماه سال گذشته که ما شاهد بروز اعتراضات مردمی در 80 شهر کشور بودیم مجددا پروژه براندازی نظام اسلامی در دستور کار دشمنان نظام اسلامی قرار گرفت.

وی مطرح کرد: پس از خروج آمریکا از برجام و سخنان رییس جمهور ما شاهد بودیم که حتی گروه‌های مخالف دولت نیز اعلام کردند امروز زمان همبستگی است و ما نیز حاضریم دولت را یاری کنیم تا نظام آسیب نبیند.

مجیدی با تشریح جایگاه حساس سازمان بسیج کارگری در جامعه بیان کرد: از جمله اقشاری که دشمن به دنبال سو استفاده از آنها است اقشار محروم به ویژه جامعه کارگری است پس ما به عنوان مسئولان نظام باید ضمن فراهم آوردن فضایی برای بیان مطالبه به حق مردم، زمینه سواستفاده دشمنان را از بین ببریم.

وی عنوان کرد: امروز در شرایط حساسی قرار داریم و مشکلاتی داریم که باید آنها را با وحدت، همدلی و درایت برطرف کنیم تا بتوانیم به رسالت خود جامعه عمل بپوشانیم.

فرمانده سپاه همدان اظهارداشت: در نظام اسلامی برای سپاه پاسداران وظایف بسیاری تعریف شده که همین اهداف و وظایف نیز سبب شکل گیری اقشار مختلف بسیج شد.

وی ابراز کرد: اگر چه ما تمامی مردم ایران را بسیجی می‌دانیم اما رهبر معظم انقلاب در یکی از سخنان خود سپاه را مکلف به سازماندهی 8 میلیون نفر از جمعیت کشور کردند که باید چهار ویژگی جوانی، مومن، انقلابی و پای کار بودن را داشته باشند.

مجیدی با اشاره به جایگاه مهم و ممتاز کارگران در جامعه عنوان کرد: علاوه بر تشکیل چنین گروهی٬ ایجاد شرایط مناسب برای استمرار حضور نیروها، ظرفیت سازی، امید آفرینی و‌ پرهیز از سیاه‌نمایی از جمله برنامه‌های درخواستی ما از سازمان بسیج جامعه کارگری است که انتظار داریم محقق شود.

وی تصریح کرد: ما اگر بتوانیم در بسیج‌ جامعه کارگری ‌مشکلات را احصا کرده و متناسب با آن راهکارهای مناسب را ارایه دهیم، می‌توانیم گام‌های خوبی در بسیج در استان برداریم.

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۳۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است

رضا قاسمیان در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مرحله دوم انتخابات اهمیتی کمتر از مرحله اول ندارد و منتخب شمال استان اردبیل باید با بیشترین رای و اعتماد مردمی راهی بهارستان شود.

وی خاطرنشان کرد: شور و نشاط انتخاباتی شهرهای شمال استان اردبیل را فراگرفته و تا ۲۰ اردیبهشت ماه فضای تبلیغاتی انگیزه بیشتری را برای مشارکت بالای مردم فراهم می آورد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: ۲۲ اردیبهشت تکلیف هفتمین بهارستان نشین استان اردبیل مشخص خواهد شد تا با وحدت و همگرایی نمایندگان مسیر توسعه استان اردبیل شتاب بیشتری به خود بگیرد.

قاسمیان افزود: تمام تمهیدات برای برگزاری باشکوه انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه در تک حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز فراهم شده تا در ۲۷۶ شعبه مردم این شهرها از بین دو کاندیدای راه یافته به مرحله دوم منتخب خود را برگزینند.

وی ادامه داد: پخش مناظره ها از امشب و برنامه تبلیغی کاندیداها از شبکه سبلان فرصتی را فراهم کرده تا اهالی سه شهرستان شمالی استان با بصیرت و تیزبینی منتخب خود را برگزینند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل اظهار کرد: آرای بیشتر مردم نه تنها پشتوانه منتخب این مناطق در مجلس دوازدهم و پیگیری امور مردم خواهد بود بلکه قوام بخش دو رکن جمهوریت و اسلامیت نظام تلقی می شود که استوار به رای مردم است.

کد خبر 6098602

دیگر خبرها

  • بارزانی: با جدیت تمام، اجرای کامل توافق‌نامه امنیتی با تهران را دنبال خواهیم کرد
  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است