Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-  فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از شناسایی و انهدام یک باند بین المللی قاچاق مواد مخدر خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان ،سردار حسن مهری از کشف و متلاشی شدن یک باند بین‌المللی قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: این باند که شهر‌های مشهد و تهران را مرکز فعالیت خود قرار داده بود، سابقه انتقال مواد مخدر به کشور‌های کانادا، انگلستان، استرالیا و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را داشت که پس از یک کار اطلاعاتی گسترده توسط کارکنان پلیس فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در خارج از فرودگاه کشف و اعضای این باند بازداشت شدند.

وی افزود: میزان مواد مخدر کشف شده در این عملیات نزدیک به ۵۹ کیلوگرم و از نوع "تریاک" بود که در بدنه یک دست مبل صادراتی و دو اجاق گاز صنعتی به شیوه‌ای بسیار ماهرانه جاسازی و برای ارسال به مقصد شهر لندن آماده شده بود.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور خاطرنشان کرد: جاسازی این مقدار مواد مخدر به گونه‌ای بود که با دستگاه‌ها و تجهیزات موجود قابل تشخیص نبوده و این کشف در پی تخصص، هوشیاری و آمادگی همکارانم در فرودگاه امام خمینی (ره) حاصل شد.

این مقام ارشد انتظامی همچنین تصریح کرد: در پیگیری این پرونده نیز، ۲۱ کیلوگرم مواد مخدر دیگر در فرودگاه‌های مشهد و بندرعبّاس که توسط اعضای این باند در حال قاچاق بود، کشف شد.

سردار مهری در پایان با بیان اینکه در جریان این عملیات ۴ نفر بازداشت، ۲ دستگاه خودرو و یک دستگاه موتور سیکلت نیز ضبط شده است، گفت: تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

 انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرودگاه امام خمینی مواد مخدر انهدام باند مواد مخدر خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۷۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار

به گزارش قدس خراسان، حمید رضا شرف خانی اظهار کرد: با رصد و پایش عوامل یگان حفاظت و با دستور قاطع دادستان شهرستان گلبهار در همکاری با عوامل انتظامی کلانتری گلمکان، یک باب کوره غیر مجاز تهیه زغال و بیش از ۱۵ تن مقطوعات چوبی از گونه‌های ممنوعه گز و تاغ که به شکل ماهرانه‌ای از شهرستان‌های جنوبی استان قطع و به گلبهار حمل می‌شد شناسایی و توقیف شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چناران بیان کرد: کارگاه غیرمجاز احداث شده در یکی از روستاهای تابعه شهر گلمکان شهرستان گلبهار پس از شناسایی و اطمینان از وجود محموله قاچاق با دستور قضایی دادستان گلبهار توسط ضابطین بازگشایی و میزان ۱۵ تن مقطوعات چوبی جنگلی و یک باب کوره غیر مجاز توقیف شد.

وی تصریح کرد: در همین رابطه چهار نفر از اتباع بیگانه مرتبط با این باند بازداشت و تحویل عوامل انتظامی شدند. 

شرف خوانی اظهار کرد: گونه جنگلی گز و تاغ با هدف تثبیت شن و جلوگیری از گسترش بیابان و تهدید سکونتگاه‌های شهری و روستایی در قالب پروژه‌های بیولوژیک بیابان‌زدایی با صرف هزینه‌های سنگین و تلاش‌های شبانه‌روزی در مناطق کویری خراسان رضوی توسط اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کشت و نگهداری می‌شود که با بی‌رحمی تمام و برای انتفاع غیر شرعی و غیر مجاز توسط افراد و باندهای قاچاق چوب آلات مورد تجاوز و قطع قرار می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در سنندج
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه