Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین آغاز  توزیع این جهیزیه ها در مجتمع آیه های مشهد گفت: وجود امام رضا(ع) به همه جهان تعلق دارد و در این زمینه بین شیعه و سنی و پیروان ادیان مختلف تفاوتی نیست.
سردار علی اکبر پورجمشیدیان اظهار داشت: دهه کرامت فرصت خوبی برای ترویج کرامات، اخلاقیات و محسنات امام رضا(ع) به جهانیان است و اهدای جهیزیه به زوجین نیز با این هدف انجام می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: بعد از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب، عنوان محرومیت برای مناطق شایسته نیست و باید با همت خیرین محرومیت در این کشور را به حداقل رسانید.
وی با بیان اینکه رفع محرومیت از مناطق مرزی باعث پایداری امنیت می شود، افزود: نیروی زمینی سپاه در بحث محرومیت‌ زدایی اقدامات گسترده ای انجام داده و تاکنون تنها در استان خراسان رضوی 9 هزار و 443 طرح را با اعتبار هزار و 252 میلیارد و 740 میلیون ریال اجرا کرده است.

دبیر قرارگاه محرومیت ‌زدایی قرب کوثر سپاه نیز در این مراسم گفت: همزمان با دهه کرامت نیروی زمینی سپاه با همکاری آستان قدس رضوی و کمیته امداد امام خمینی (ره) هشت هزار سری جهیزیه را در قالب 'طرح ولایت' تهیه کرد که هر سری شامل 14 قلم کالا به ارزش 40 میلیون ریال است.
سردار سیدضیاء الدین حزنی افزود: این میزان جهیزیه قرار است در 14 استان محروم بویژه مرزی توزیع شود که امروز در مرحله نخست 700 سری جهیزیه به زوجین ساکن در نقاط مرزی خراسان رضوی هدیه شد و باقی جهیزیه ها در سایر استانها توزیع می شود.
وی اظهار داشت: زوجین در نقاط محروم بویژه نقاط مرزی توسط ائمه جمعه و پایگاه های بسیج شناسایی می شوند و مشارکت آستان قدس رضوی با سپاه در تامین هزینه جهیزیه ها است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه توزیع 8 هزار سری جهیزیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۸۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه در استان خراسان رضوی

ویدئویی از جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه در روستای سلیمانی شهرستان فیروزه استان خراسان رضوی را مشاهده می‌کنید.

دریافت 9 MB

دیگر خبرها

  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • فیلم/ جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه در استان خراسان رضوی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • (تصاویر) خسارت تگرگ به منازل و خودرو‌ها در شهر مرزی درح _سربیشه خراسان جنوبی
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • فیلم/ اجتماع بزرگ صادقیون در خراسان رضوی